irjus Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 clion vilken strand är det där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Vintervila!!! ???? Det blir en llllåååååånnnnnnngggggggg vinter Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Vintervila!!! ???? Får inte kamraten tak över huvudet ? ser kallt o blött ut mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Vet inte om bilderna ska vara på nightlife istället, är dom för vågade, jag chansar här FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Det där såg gott ut FF. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 clion vilken strand är det där? Kommer inte på namnet.Vi var på en rundtur på Phuket Här var han rädd för katterna Ramla och slog sig när katten stod vid benen Pappa ring bulans När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 (ändrad) Ja, ungar kan vara lite konstiga i eventuella rädslor. Amelia hatar katter men i Fredags var denna lilla kisse inga konstigheter. men när det kom till den söta delfinen var det tårar i kubik. ps båda djuren är av Amelia benämda på bästa Sväiländska. Baby Sua och Pla Delfin Ändrades April 22, 2011 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Lägger in några fler bilder från Phuket Ja nu e det bara 4 veckor kvar till denna syn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Ja, ungar kan vara lite konstiga i eventuella rädslor. Amelia hatar katter men i Fredags var denna lilla kisse inga konstigheter. men när det kom till den söta delfinen var det tårar i kubik. ps båda djuren är av Amelia benämda på bästa Sväiländska. Baby Sua och Pla Delfin 55555 skönt man inte e ensam När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Ett par dagar från Bangkok förra veckan Ett välkänt ställe för många här, brukar vara med glädje man springer till passkontrollen Eller men ångest som man går mot flygplanet Japp, där var flighten, på gate C2 TG401, tar 2 timmar och 20 minuter. Framme vid hotellet vid Orchad road, Pan Pacific Orchad. En gatubild utanför Orchad Tower Dags för att bli upphämtad vid hotellet för en arbetsdag i Singapore Där borta vid horisonten är Indonesien Tillbaks till flygplatsen med beteckningen SIN. Smakar gott med en stor HPL medans man väntar på flighten hem till BKK, 11 Singdollar. Ha en go söndag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 En go söndag i BKK, bara slappa och ta det lungt Åker och tvättar moppen, medans man väntar tar men en ice coffe Hmm.. Här vid Rakhamheang Soi164 finns det ju rum för 250 Baht / natten eller 3000 Baht / månad Fredags stället "Blue Monkey Restaurant & Pub" typiskt Exapt ställe, och jäkligt trevligt. En hängd plastflaska från Tesco med vatten.. En tjej från Burma (17år jobbar som maid hos tantens kompis för 5000 Baht/månad / 24/ 7 ) och tantens kompis son. Ett för utnyttjandet! Och ett för kompisens son. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefanl Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 clion vilken strand är det där? Rawai beach är där om 14 dgr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Rawai beach är där om 14 dgr Tackar lägger alldrig namn på minnet Mvh cenilen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefanl Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Tackar lägger alldrig namn på minnet Mvh cenilen Frugan ska alltid dit för att äta naturligtvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Nu åker juleljusen upp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Glömmde bilden mvh cenilen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Nu åker juleljusen upp Jag har försökt med stearinljus i stakarna här för att skapa lite julstämning, men efter några dagar hänger ljusen som en pensionärspitt. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Jag har försökt med stearinljus i stakarna här för att skapa lite julstämning, men efter några dagar hänger ljusen som en pensionärspitt. 5555 jo nu ska Götet lysas upp Liseberg är väll klart resten av stan ska väll ha sitt eldorado om ett par veckor När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 I Love You? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Var iväg på en fisketur en gång och sedan upptäckte jag, någon vecka senare, att jag förekom på företagets annonsblad.. (Jag finns på tredje raden, längst till vänster, kikar över relingen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Myror, myror överallt myror.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Ett f.d stort träd.nu bara en klumpeduns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Mmmm vitlöksfirre - hustruns favorit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 NyTillverkning av Eldkorgar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Glada laxar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu