Guest lars60 Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 En vanlig sommardag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Jag och sambo vid thailändska paviljongen i Bispgården/Utanede, förra året! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Dagens bild(er) från mig blir från riktiga Thailand, nämligen söderns pärla Phuket/Patong. Fantastiskt väder idag och underbara människor har man mött! Njut av det riktiga Thailand på bilderna! IMG_2412.JPG Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Lamai.Jag trodde du vurmade för Koh Samui????Har du bytt ställe?Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Quote Lamai.Jag trodde du vurmade för Koh Samui????Har du bytt ställe?Mvh Måne Har tappat sin charm tyvärr tycker jag, nu blir det nya ställen(för mig) som besöks...och Pattis naturligtvis... Numera vurmar jag mest för Japan och såna däringa Japanesiskor Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UT006 Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Hej, QuoteHar tappat sin charm tyvärr tycker jag, ... Med risk för att tråden spårar ur: Kan du kort berätta varför? Är det du som har "utvecklats" eller är det öns turistliv som har ändrats? “The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.” - Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 QuoteHej, Med risk för att tråden spårar ur: Kan du kort berätta varför? Är det du som har "utvecklats" eller är det öns turistliv som har ändrats? En kombination tror jag, Chaweng tröttnade jag på för många år sen.Lamai har väl sin charm kvar till viss del men mycket av varför jag drogs dit var av den personliga biten, dvs folk som man träffade där på plats som inte är kvar längre.Vare sig fastboende eller besökare. Och numera på gamle-dar så trivs jag mest med att sitta o ljuga lite över en öl eller två i gott sällskap. Och dom finns nu på andra ställen. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hawk68 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Två bilder från senast resan som kommer sitter kvar i minnet bra länge!!! Det bara fattas en beer chang i bilden Man bara längtar tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Var är detta Hawk...?? Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hawk68 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Vi var på snorkel trip 10 min från Phi Phi island i Nov 07 Mvh Hawk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Ok... tack... Såg jäkligt nice ut... Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Quote Två bilder från senast resan som kommer sitter kvar i minnet bra länge!!! Det bara fattas en beer chang i bilden Man bara längtar tillbaka Wow, vilken trivsam miljö att vara i! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Solsolar, Pattya member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr-noodles Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Trevliga bilder mera sånt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hawk68 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Ok nån till då Maya Bay Banyan Villa!.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hawk68 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Den har är Maya bay inte som jag skrev blev lite fel där :y11: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 hawk68: Jäklar vad man längtar tillbaka när man ser korten...VILL FARA NU...kanonfina bilder du tagit. Blir plus på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Hawk68 man kan bara längta ned igen när man ser sådana bilder. Det är farligt att kolla in på detta ämnet och på alla rese berättelserna, abstinesen river i kroppen och man vill bara ner igen En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Sambo med son har roligt tillsammans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Lite bilder från min favvo-Koh Koh Sahmed februari i år. Mvh /oldthaimer i djup längtan...KohSahmed febr 2008.jpgKohSahmed Malibu beach.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Hoppas dessa bilder är ok, även om det inte är Thailand.. Shanghai 063 (Medium).jpg Shanghai 071 (Medium).jpg Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Börjar längta ner nu när man ser alla fina bilder. Här kommer en från Vikingcave och en på frugan Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Oj då blev lite fel ordning det där :bad: Här är vikinggrottan Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Nu sa du fel hawk68 , det är en singha beer som saknas ju Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cinerator Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 en bild fran karon beach phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu