Oscar Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 Ni verkar få in en del ormar i trädgården. Är det många utav dom som är giftiga? Hej, bara en Kobra hittills och många 'Golden Tree Snakes' (svagt gift). Av inte giftiga, många 'Malaysian Brown Kukri', ett par 'Ratsnakes' och en 'Blue Bronzeback'. 'Golden Tree Snakes' tre gånger inomhus. Satt på verandan i onsdags då plötsligt en GTS kom farande ut genom dörren med hund efter sig. Det går i omgångar, som mest 4 orm på en vecka men det kan gå flera månader mellan besöken. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
V Power Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 Hej, bara en Kobra hittills och många 'Golden Tree Snakes' (svagt gift). Av inte giftiga, många 'Malaysian Brown Kukri', ett par 'Ratsnakes' och en 'Blue Bronzeback'. 'Golden Tree Snakes' tre gånger inomhus. Satt på verandan i onsdags då plötsligt en GTS kom farande ut genom dörren med hund efter sig. Det går i omgångar, som mest 4 orm på en vecka men det kan gå flera månader mellan besöken. Oscar. Då var det ej så farligt som det verkade då man sett dina bilder. Själv har man noll koll på giftiga ormar och andra giftiga djur därnere men bor man där så vill man nog ha lite koll allrahelst om man bor nära grönområden. Alltid intressant att se dina bilder och se litegrand hur det är att leva därnere. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 Det går i omgångar, som mest 4 orm på en vecka.//. Oscar. Hualigen - 4 ormar i veckan, och så förväntas man sova efter mörkrets inbrott.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 FREDAG FREDAG FREDAG,, då blir det här kvällsnöjet.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 Blicken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 På jakt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 (ändrad) Camb ingen trevlig bild men man får aldrig glömma!!!!!!!! Ändrades November 5, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 Något att längta till Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 Två farang katöjer på språng i Pattaya! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 5, 2010 Dela Inlagd November 5, 2010 Ok när ramlar dom omkull o vem skall jag stämma ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 (ändrad) Gårdagens rosa elefanter. FTW! Gårdagens pubrunda började bra. För att sedan spåra ur vid Man in the Moon. Evil horses, vad gjorde dom där?? Ändrades November 6, 2010 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 Kanonbilder, Scaninaviancorner Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 Två farang katöjer på språng i Pattaya! Lovelos Här har brudarna sängen med sig En annan snabb säng ifrån Pattaya Bed Race Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 En vinterbild från Nerikesläkten! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 Himmelskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 Fina bilder Scandinavian - bra jobbat! Jag kör några jag också; Ser han bekant ut? Avkoppling på Koh Chang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 Segelflyg - från ovan. (Oroväckande att pilotens viktigaste instrument var ett snöre fasttejpat på vindrutan...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 Å en liten färgglad rackare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 En del av hustruns samling av växter. Polare i gräset utanför ytterdörren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 Dottern skall hjälpa mig på tomten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 Hänger med i förarhytten på tunnelbanan i Stockholm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 6, 2010 Dela Inlagd November 6, 2010 Detta får bli mitt bidrag idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu