PUTTE Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 Puttefnask.. schhh! Å VA E PROBLEMET ME HERRN??????????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 Hur blev det så här ? Spelar ingen roll, jag är numera smalast i familjen Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 Hur blev det så här ? Spelar ingen roll, jag är numera smalast i familjen Jag tittade länge på bilden och tänkte,varför väljer han att posta en sådan bild på sin tjej.Sen insåg jag att jag ser helt galet fel,bilden är ej på baken utan på magen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 Jag tittade länge på bilden och tänkte,varför väljer han att posta en sådan bild på sin tjej.Sen insåg jag att jag ser helt galet fel,bilden är ej på baken utan på magen Ja hade man den röven då vete f-n va man gjorde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 En gravid kvinna är en vacker kvinna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 några veckor gamla, lång väg upp Utsikt över sjön tisaren, damen till vänster är min svägerska och letar med ljus och lykta efter nån giftaslystn yngling i 30-35 årsåldern i mellansvergie med omnejd mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Thaimoppar 2 Intressanta byggen Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 hej! inte dagsfärsk men men.. tjejen på skrisko för första gången,, roligt tyckte hon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Dagen's bild från ett grått och trist Skåne! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 En superskön avslutning på en dagstur med krabbor till middag på en strand 1.5 mil utanför Pattaya.. Längtar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Finns det någon som frivilligt sätter sig i en sån här för en flygtur? Dom flög omkring som bålgetingar och det var konstigt att dom inte krockade Den här var på väg mot scenen Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 En superskön avslutning på en dagstur med krabbor till middag på en strand 1.5 mil utanför Pattaya.. Längtar.. Ser ut som stranden i hembyn Bangsale När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Stämmer bra det Ser ut som stranden i hembyn Bangsale Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Dagen's bild från ett grått och trist Skåne! Lovelos Grått o trist!! Du måste vara färgblind, med tanke på den härliga höstfärgen på det trädet L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Finns det någon som frivilligt sätter sig i en sån här för en flygtur? Det här är några bilder på en Schweizare som flyger en hel del i området runt Koh Phangan/Koh Samui. Han lärde en Svensk kille att flyga, men tyvärr så dog den killen tidigare i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Varför är polisen så nyfiken på den här mannen, är väl inget fel i att gilla motorcyklar, eller...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
V Power Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Varför är polisen så nyfiken på den här mannen, är väl inget fel i att gilla motorcyklar, eller...? Är ju ej helt säker men misstänker att det är han som kallar sig ghost rider och han har ju lekt med polisen ett tag så det är ju ej konstigt om dom är lite nyfikna på honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Lovlos får man fråga var bilden är tagen , tycker mig känna igen huset men är lite osäker. mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Är ju ej helt säker men misstänker att det är han som kallar sig ghost rider och han har ju lekt med polisen ett tag så det är ju ej konstigt om dom är lite nyfikna på honom. Helt korrekt V Power, så det är nog mer hans sätt att köra som gör dem intresserade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Helt korrekt V Power, så det är nog mer hans sätt att köra som gör dem intresserade. Ghostrider=Kenny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Ghostrider=Kenny Kenny Bräck ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 (ändrad) En idi*t som leker med andras liv på allmän väg Har hört någon kommentar att vi kör med marginaler, jo pyttsan Ändrades Oktober 31, 2010 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 (ändrad) Ghostrider=Kenny Ghostrider = Patrik Fürstenhoff Mycket talar för att de var flera killar som var Ghostrider i början, men då Ghostrider blev http://www.youtube.com/watch?v=KPFhV57Y668, så var det Patrik som för tillfället körde. Det ledde till att han fick 'äran', om man nu kan kalla det för ära, att vara "The Original Ghostrider" Att köra som han/dom gör är ju allt annat än normalt, sen riskerar de ju fler liv än sina egna... Patrik's familj har en bilfirma utanför Flemingsberg, söder om Stockholm. Han har också jobbat en hel del för Svenska Stuntgruppen. Enligt vad jag hört så har han nu lugnat ned sig väsentligt pga att han numera är gift och blivit pappa. Sorry att det blev lite Off topic... Ändrades Oktober 31, 2010 av Fisken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Fisken mfl, Notera att tanken med denna tråden är att det skall vara egna bilder som publiceras... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 En bild från helgens Halloweenfirande. Isabella (Brasilien/Kanada), Mya (Israel/USA), Leila (Oman) och Atom (Tibro/Chachoengsao). Bilden tagen av frugan medans jag satt utanför och löste världsproblemen och krökade med katoliken, juden och muslimen. Horror unites! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu