MickeN Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan Stor skillnad idag, aqi på 39 i Jakobsberg och 210 i Samut Prakan. Hon skrev att skolor håller stängt i Bangkok idag. Jag hade stora problemen med både ögon och hals tre sista dagarna. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 52 minuter sedan, skrev uptoyou: Tyvärr inget land jag skulle vilja flytta till som jag var 100% säker på att jag skulle göra en dag. Har ändrat mig helt. Tycker faktiskt mindre om landet för varje gång jag varit där. Ser alla nackdelar numera. Som tur är så vill inte frugan dit mer heller. Men kanske blir en semester dit om några år, eller inte 😄 Samma med min fru, nej säger hon! Till thaitempel har hon inte gått på flera år nu! Bild av kungen vill hon inte heller se!🤠 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 3 timmar sedan, skrev Lucky: Hur ska man som ovan vid dålig luft hantera sånt här? Är råden som att stanna inne etc mest för de som stannar länge? Munskydd klass FFP3 vid utomhusvistelse. 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan Till och med här på Phuket är det skitig luft idag. Undrar var mätstationen i LA sitter med tanke på bränderna där? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan 1 timme sedan, skrev audirs2: Samma med min fru, nej säger hon! Till thaitempel har hon inte gått på flera år nu! Bild av kungen vill hon inte heller se!🤠 Frugan har aldrig varit i ett thaitempel i Sverige. Hon bad till Buddha första tiden i Sverige, men det är helt slut med det numera. Hon har inte tid till sånt trams 😄 2 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu