Nicholas Inlagd December 11, 2024 Dela Inlagd December 11, 2024 13 timmar sedan, skrev rolba: Men de gör sig bra på bild. 😇 bättre än ölflaskor till och med. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd December 13, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 13, 2024 (ändrad) Mitt bidrag till dagens bild är inte helt dagsfärsk men den råkar hamna här ändå. För ett par veckor så närvarade jag på en bilträff här i Hua Hin och det var kul. De flesta kärrorna var av italienskt fabrikat och det var många Lamborghini och Ferrari. Flertalet Porsche, någon enstaka AUDI och en Rolls Royce. Den kärra som fångade min blick först av allt var en Chevrolet Corvette C8 💖 Det är som namnet C8 antyder den åttonde generationen och den här är speciell då Corvette för första gången tillverkade en bil med mittmotor. Denna kärra är en ikon och modellnamnet har funnits ända sedan 1953 och det är en av de bilmodeller som har tillverkats under längst tid. En annan bilmodell som jag kommer att tänka på så här rakt ur minnet är Toyota Crown som började tillverkas 1955 om jag kommer ihåg min bilhistorik rätt. Ändrades December 13, 2024 av Luke the Drifter 21 1 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... stjp8729 Inlagd December 13, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 13, 2024 (ändrad) Stjp8729 på Kaeng Krachan Circuit. Vid T2, fart cirka 180 Km/h. Och den 21-22 December är det dags igen på Kaeng Krachan Circuit utanför Hua Hin. Ändrades December 13, 2024 av stjp8729 Missade 20 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 13, 2024 Dela Inlagd December 13, 2024 7 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 14, 2024 Dela Inlagd December 14, 2024 On 2024-12-10 at 23:35, skrev stjp8729: De skiter jag i.. Brudar = problem 🙂 Bridgestone bruden på bild 9, verkar ha väckt ett visst intresse? MVH 1 1 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 15, 2024 Dela Inlagd December 15, 2024 Så gör man då behöver man inte höja priset. 6 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 16, 2024 Dela Inlagd December 16, 2024 Måste nog kolla upp vem i personalen som äger de här tofflorna. 5 1 1 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 16, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2024 Plusgrader, solsken och fullmåne. Nästan att man får vårkänslor 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 2 Dela Inlagd Januari 2 On 2024-12-15 at 03:36, skrev MickeN: Så gör man då behöver man inte höja priset. Krympflation även i Thailand? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 4 Ett foto från "vårat" hem i Thailand! ❤️🇹🇭❤️ 21 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vantaa Inlagd Januari 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 7 2025 börjar bra! Härlig årstid🙏🏽 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Söndag kl 04:33 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 04:33 Några av lördagens värdinnor. Den här har kostat mig många damdrinkar. Igår lyckades hon faktiskt vinna en helt ärligt i biljard. Madam i baren. Helt äkta lökar enligt henne själv. 17 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Söndag kl 11:39 Dela Inlagd Söndag kl 11:39 7 timmar sedan, skrev rolba: Några av lördagens värdinnor. Den här har kostat mig många damdrinkar. Igår lyckades hon faktiskt vinna en helt ärligt i biljard. Madam i baren. Helt äkta lökar enligt henne själv. Kollar "löken" bankkontot?😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 12:07 Dela Inlagd Söndag kl 12:07 27 minuter sedan, skrev audirs2: Kollar "löken" bankkontot?😉 Nä, hon skulle kolla så att hon hade mitt telefonnummer inlagt. 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu