audirs2 Inlagd Juli 18, 2023 Dela Inlagd Juli 18, 2023 46 minuter sedan, skrev chevrolet-48: Cheva Impala 1965 ,det har kommit många 65 or till Sverige ä ,Åland senaste åren. Å även Mopar bilar! Min första bil var en Dodge Dart -65a! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 19, 2023 Dela Inlagd Juli 19, 2023 On 2023-07-18 at 20:36, skrev Dalton: Lite mer Power Meet =).... Detta är min gamla kärra, min första amerikanare Stuket påminner om lutningen på min bil när jag och kompisen har varit i Tyskland och shoppat lite... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 (ändrad) On 2023-07-02 at 20:11, skrev UglyFarang: Vi har fått lite över 50mm här senaste veckan, svampen kan nog ha nytta av det men för blåbären är det nog kört tyvärr. Nu har jag kopplat över till regnvattnet till toalettsystemet så vi inte behöver använda borrade brunnar för att spola ner lite skit... Jag var ute en sväng och plockade blåbär tidigt igår på morgonen och de var mindre än vanligt men fler än vanligt men det senare kan bero på att en biodlare har ställt upp några bikupor bakom lagården. Ändrades Juli 23, 2023 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 Dagens skörd från växthuset! ❤️🇸🇪❤️🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 Å när frugan skulle plocka basilika till kvällsmaten hade plantan med svarta tomater ramlat så dessa får mogna inomhus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 Gårdagens skörd av gurka! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 1 timme sedan, skrev ellim63: Gårdagens skörd av gurka! 💕 🇸🇪 Är det växthus eller frilandsodling? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 1 timme sedan, skrev ellim63: Gårdagens skörd av gurka! 💕 🇸🇪 Blir det saltgurke? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 22 minuter sedan, skrev UglyFarang: Är det växthus eller frilandsodling? Växthus, thailändsk sort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 15 minuter sedan, skrev audirs2: Blir det saltgurke? Ajjemen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 30 minuter sedan, skrev ellim63: Växthus, thailändsk sort. Ok, växthus vill jag också ha. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 2 timmar sedan, skrev ellim63: Växthus, thailändsk sort. Det är en våldsam skillnad på köpegurka och hemmaodlad, köpegurkor smakar nästan ingenting och de hemmaodlade är fulla av smak. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 21 timmar sedan, skrev UglyFarang: Det är en våldsam skillnad på köpegurka och hemmaodlad, köpegurkor smakar nästan ingenting och de hemmaodlade är fulla av smak. Läste någonstans att maffian i Italien odlar gurkor och tomater på gamla soptippar och då blir det som det blir! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 44 minuter sedan, skrev audirs2: Läste någonstans att maffian i Italien odlar gurkor och tomater på gamla soptippar och då blir det som det blir! Skönt att butikerna i bygden inte säljer gurka från Italien då. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 On 2023-07-23 at 19:48, skrev ellim63: Dagens skörd från växthuset! ❤️🇸🇪❤️🇹🇭 Vad har din gröna snorre i grönsakerna att göra? Ahh du försöker lura frugan...Ok ok Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 Blev lite "kär" i denna som dök upp på Blocket. Har dock stått på land många år och är alltså inte i detta skick längre. Hade jag haft en lokal så vet man aldrig vad det blivit. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 Dagens fångst i växthuset! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 (ändrad) On 2023-07-26 at 09:27, skrev ellim63: Växthus, thailändsk sort. Hade ingen koll på att det fanns olika sorters växthus men så har jag heller inga gröna fingrar. Kom dock(apropå växthus) att tänka på en skärmdump jag tog för ett tag sedan under en sydkoreansk film(Bränd) på svt play. Fick nämligen ett finfint uppslag på ett nytt ev fritidsintresse att syssla med vid de tillfällen man känner sig lite uttråkad och bränna ner växthus är väl en hobby så god som någon annan... Efter att ha lagt upp bilden nedan på fb kom följande kommentar: "Ja för växthus består oftast av aluminium och glas så det behövs en jäkla massa värme för att bränna ner skiten Do it!" Tyvärr visades aldrig något växthus vad jag minns i filmen så man fick aldrig reda på vilken sort det kunde tänkas vara frågan om. Helt ok film annars. Tog fler skärmdumpar, bla den här under, i en sekvens som utspelar sig en liten stund efter att mannen i föregående bild avslöjat sin något märkliga hobby. Den kvinnliga huvudrollsinnehavaren har just rökt på och lökarna blommar. Här har hon dessutom fått på sig en skojig hatt 🙂 Ändrades Juli 29, 2023 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 4 timmar sedan, skrev edvardpop: Hade ingen koll på att det fanns olika sorters växthus men så har jag heller inga gröna fingrar. Kom dock(apropå växthus) att tänka på en skärmdump jag tog för ett tag sedan under en sydkoreansk film(Bränd) på svt play. Fick nämligen ett finfint uppslag på ett nytt ev fritidsintresse att syssla med vid de tillfällen man känner sig lite uttråkad och bränna ner växthus är väl en hobby så god som någon annan... Efter att ha lagt upp bilden nedan på fb kom följande kommentar: "Ja för växthus består oftast av aluminium och glas så det behövs en jäkla massa värme för att bränna ner skiten Do it!" Tyvärr visades aldrig något växthus vad jag minns i filmen så man fick aldrig reda på vilken sort det kunde tänkas vara frågan om. Helt ok film annars. Tog fler skärmdumpar, bla den här under, i en sekvens som utspelar sig en liten stund efter att mannen i föregående bild avslöjat sin något märkliga hobby. Den kvinnliga huvudrollsinnehavaren har just rökt på och lökarna blommar. Här har hon dessutom fått på sig en skojig hatt 🙂 Det kanske var växthus med trästomme och kanalplast istället för glas som han ville bränna ner. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 Frugans blomster är ju som vackrast nu.. ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 Dagens bild från en port i Östersund.. Helt rättvist 🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 jaje f@cking mensan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 Min thaifamilj är på utflykt till Phetchabun och bor på nån resort! 💕🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 Underbar bild. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu