GreenValley Inlagd Juni 4, 2023 Dela Inlagd Juni 4, 2023 4 timmar sedan, skrev UglyFarang: Peking? Stämmer bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 Satt en liten fågel på marken när vi gick ut “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 10 timmar sedan, skrev GreenValley: Stämmer bra! Misstänkte det med den stavningen. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 FotBoa? There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 3 timmar sedan, skrev Stefan: FotBoa? Snäppet över kardborre. 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 Lite häftigt, fick ett kort på farsan av min kära syster, fan min son e ruggigt lik honom Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 6, 2023 Dela Inlagd Juni 6, 2023 Motcykelmässan i Bangkoks Central World verkar inte bli av i år, tyvärr. Den brukade vara i januari, och förra året i maj. Men har inte sett någonting om den. Synd. Vi får hoppas på nya friska tag inför nästa år. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2023 Dela Inlagd Juni 6, 2023 Dagens bild 2009 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2023 Dela Inlagd Juni 6, 2023 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 6, 2023 Dela Inlagd Juni 6, 2023 En underbar Nationaldag tillönskas alla vänner på MPR ! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2023 Dela Inlagd Juni 6, 2023 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 6, 2023 Dela Inlagd Juni 6, 2023 En bild från 400-års firandet av Göteborg i Frihamnen helgen som var... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2023 Dela Inlagd Juni 7, 2023 On 2023-06-04 at 17:42, skrev Kötthandlarn: Inte dagens men gårdagens, när jag vinglade hem efter en underbar kväll på 400-års festivalen....🙏 Vi andra firade 500 år, du ligger efter brossan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 11, 2023 Dela Inlagd Juni 11, 2023 The Tower of Mordor is rising😉😉...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 11, 2023 Dela Inlagd Juni 11, 2023 Frugans frukostmarmelad (hallon, rabarber och vanilj) har fått gotta till sig några år i källaren.. Smakar utmärkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 12, 2023 Dela Inlagd Juni 12, 2023 Ytterligare tre bilder från mitt Göteborgsbesök för nån vecka sedan. Dem här är från Avenyn och jag tycker dem hänger ihop ganska bra 😉 Fler kommer i Every picture tells a story så småningom. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 14, 2023 Dela Inlagd Juni 14, 2023 Också ännu en bild från Göteborg och jubileumfestivalen för ett tiotal dagar sedan som lagts in på annan plats tidigare fast i färg. Här är den svartvita versionen som även fått en ram. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 Måste flytta fläkten närmare och närmare, är det växthuseffekten månne.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 Ett par kossor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 On 2023-06-05 at 17:09, skrev Stefan: FotBoa? Det är ganska fascinerande, skrattretande och framför allt näst intill tragisk se ett sådant inlägg som detta i ett forum. Ett forum skapat för att diskutera ett av vårt största gemensamma intresse, Thailand! Att lägga in en bild med syftet att enkom göra sig rolig, tramsa och trigga en enda medlem borde enligt min mening vara under din värdighet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 3 timmar sedan, skrev Alarik: Det är ganska fascinerande, skrattretande och framför allt näst intill tragisk se ett sådant inlägg som detta i ett forum. Ett forum skapat för att diskutera ett av vårt största gemensamma intresse, Thailand! Att lägga in en bild med syftet att enkom göra sig rolig, tramsa och trigga en enda medlem borde enligt min mening vara under din värdighet. Hm, jag har vid ett flertal tillfällen riktat hård kritik mot vissa inlägg ang Herr @Boa52. Nu var väl detta inget personligt påhopp på något vis, utan, enligt mig bara lite roligt. Till skillnad från dig så känner jag Boa personligen och vet med säkerhet att han tar mitt inlägg med ett skratt. Om det är din mening att alla inlägg enbart ska handla om Thailand och inget mer, då blir det nog väldigt få inlägg på MPR. Att du sedan formulerar om ett inlägg jag tidigare skrivit i ämnet, framstår du i mina ögon som en ....... //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 2 timmar sedan, skrev Stefan: Hm, jag har vid ett flertal tillfällen riktat hård kritik mot vissa inlägg ang Herr @Boa52. Nu var väl detta inget personligt påhopp på något vis, utan, enligt mig bara lite roligt. Till skillnad från dig så känner jag Boa personligen och vet med säkerhet att han tar mitt inlägg med ett skratt. Om det är din mening att alla inlägg enbart ska handla om Thailand och inget mer, då blir det nog väldigt få inlägg på MPR. Att du sedan formulerar om ett inlägg jag tidigare skrivit i ämnet, framstår du i mina ögon som en ....... //S Jag har inte något problem med att säga att du i mina ögon framstår som en skitstövel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 32 minuter sedan, skrev Alarik: Jag har inte något problem med att säga att du i mina ögon framstår som en skitstövel. Jag har aldrig haft några problem med dig och förstår inte riktigt varför du vill starta en diskussion som denna. Skitstövel? Jaja puss på dig! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 7 timmar sedan, skrev Alarik: Det är ganska fascinerande, skrattretande och framför allt näst intill tragisk se ett sådant inlägg som detta i ett forum. Ett forum skapat för att diskutera ett av vårt största gemensamma intresse, Thailand! Att lägga in en bild med syftet att enkom göra sig rolig, tramsa och trigga en enda medlem borde enligt min mening vara under din värdighet. Det var väl en rolig grej att hitta en sko som det stod BOA på vad är det du inte förstår. Du har väl triggat och Dj-last med en massa på MPR så dina åsikter är noll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 1 timme sedan, skrev Alarik: Jag har inte något problem med att säga att du i mina ögon framstår som en skitstövel. Du vet lite du eller vill visa att du är nåt, men det är du inte utan bara ett fjask som vet ingenting. Förstår inte var du får dina tankar ifrån, sök hjälp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu