Enis Inlagd Maj 2, 2023 Dela Inlagd Maj 2, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 4, 2023 Dela Inlagd Maj 4, 2023 (ändrad) Bangkok - Nong Khai. Hände inte så mycket vid min sittplats så när det började avfolkas på tåget så småningom tog jag en tur runt i vagnarna för att stanna till då och då när det dök upp någonting värt att fota. Här var den där turen över och det var dags att sätta sig ner för att avverka de sista milen på resan(minns inte om jag hade koll på grabben i sätet framför innan) och det var dem bilderna som blev bäst. Ändrades Maj 4, 2023 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 Delar av thaisläkten semestrar på Koh chang! 💕 🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 Tack för denna gång trevliga minnen å mindre roliga,sånt är livet tydligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 kisar man lite no är de lite som Pattaya beach? Värmen kommer inifrån 😀 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 Huvva Tur man är hemma där det är nästan 40 grader svalare i skuggan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 8, 2023 Dela Inlagd Maj 8, 2023 Changlinne 2.0. Pust får skrolla. Hittade det i resväskan när jag kom hem. Får se om jag kan gå ner x antal kg, så jag kan få på mig det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 13, 2023 Dela Inlagd Maj 13, 2023 Fy fan så vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Maj 13, 2023 Dela Inlagd Maj 13, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 13, 2023 Dela Inlagd Maj 13, 2023 On 2023-05-08 at 23:32, skrev gorjos: Changlinne 2.0. Pust får skrolla. Hittade det i resväskan när jag kom hem. Får se om jag kan gå ner x antal kg, så jag kan få på mig det. Mått du inte gå ner i vikt,så du kan ha den 👌😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 13, 2023 Dela Inlagd Maj 13, 2023 3 timmar sedan, skrev pust: Mått du inte gå ner i vikt,så du kan ha den 👌😁🍻 Skall jag gå ner i vikt måste jag nog hålla ditt tempo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 14, 2023 Dela Inlagd Maj 14, 2023 Frugan skrek som en stucken gris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 17, 2023 Dela Inlagd Maj 17, 2023 On 2023-05-14 at 13:44, skrev rolba: Frugan skrek som en stucken gris. Varför?? Taste like chicken... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 18, 2023 Dela Inlagd Maj 18, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 18, 2023 Dela Inlagd Maj 18, 2023 4 minuter sedan, skrev Enis: enis Cool som en filbunke...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 18, 2023 Dela Inlagd Maj 18, 2023 Nong Khai. En fotorunda består ofta av en mängd möten som för det mesta är ordlösa. Som detta tex. Här har jag just stannat moppen för att checka på gps:en om det är vägen i bild jag ska svänga in på. Det är det. Det första som möter mig är den ätande mannens belåtna nuna. Han ser otroligt tillfreds ut. Vanligtvis brukar jag nicka mot vederbörande, om den lagt märke till mig, eller fråga om det är ok att ta en bild. Här behövde jag varken göra det ena eller andra. Av mannens blick och kroppsspråk att döma var det fullständigt självklart att han ville bli avbildad. Så hade det gärna fått vara oftare 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 19, 2023 Dela Inlagd Maj 19, 2023 Nån berättade att det skulle vara en ganska stor marknad i Hjo. Då blev jag sugen på marknadskonfekt. Det var egentligen enda anledningen till besöket men när jag väl var där plockades mobilen fram och sedan var man i gång som förr efter att inte fotat nånting på ett par månader. Det ångrar jag inte. Ett litet urval... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 (ändrad) Äsch! Redigerade ytterligare ett tiotal bilder idag från den där marknaden så jag kan väl lika gärna fylla på här med några av dem 😉 Ändrades Maj 21, 2023 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Maj 22, 2023 Dela Inlagd Maj 22, 2023 South swedish rally 20/5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2023 Dela Inlagd Maj 22, 2023 On 2023-05-18 at 19:03, skrev Kötthandlarn: Cool som en filbunke...... Gävles egen Hamilton? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 Från Serbien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 23 minuter sedan, skrev Fredman: Från Serbien Spasiba! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 Tre bilder som är redigerade idag men som är tagna under det kinesiska nyårsfirandet i Mae Sot för tio år sedan. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 On 2023-05-22 at 14:15, skrev Dalton: South swedish rally 20/5 Grymt häftigt håller på Tim Liljegren han levererar på youtube bl.a. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 Simon vet vad som gäller/bestämmer klia och mat av frugan och promenad med mig enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu