Enis Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 15 timmar sedan, skrev ellim63: Underbart är kort, alldeles för kort.. ❤️🇸🇪🙏 Du har väl inte ställt in snöskyffeln Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: Du har väl inte ställt in snöskyffeln Enis Självklart inte! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 (ändrad) 35 minuter sedan, skrev ellim63: Självklart inte! 😎 Väl använda snöredskap. Ändrades April 23, 2023 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 5 timmar sedan, skrev Alarik: Väl använda snöredskap. Den blå ser ut att mest vara körd på bar asfalt. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Dagens bild för 2 år sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 34 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Dagens bild för 2 år sedan I Göturborgur bor dom riktiga grabbarna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 (ändrad) Just Nu Hemmkommen med Min älskling Somjin från USÖ eftetbesök av rygg operation scolios 7.5 timmar 2 dygn hiva allt oki! ❤️ Tack där uppe! Släkt Firar i Bangsaem You Know Hyr stugan 😄😄😄😄❤️👍 Längesen Maai men men Livet Flyter🥘 Trevlig dag Maipenra Ändrades April 24, 2023 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 26 minuter sedan, skrev svampen: Just Nu Hemmkommen med Min älskling Somjin från USÖ eftetbesök av rygg operation scolios 7.5 timmar 2 dygn hiva allt oki! ❤️ Tack där uppe! Släkt Firar i Bangsaem You Know Hyr stugan 😄😄😄😄❤️👍 Längesen Maai men men Livet Flyter🥘 Trevlig dag Maipenra Hej Svampen, Kul att höra av dej men synd om alla läkarbesök. Sköt om dej gubben så vi kan käfta nån gång senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 Skönt Place Familjen hyrde helgen Bangsaen Beach hel villa 12 sängar 24 pers Nice för en Weekend 3500 Bath/dag cheap fanns full entertainemet inklusive Disco rum 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 26, 2023 Dela Inlagd April 26, 2023 Reservdäck med, viktigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 27, 2023 Dela Inlagd April 27, 2023 Just redigerat om en av de roligare bilderna jag tog vid ett besök i den lilla Akha-byn för tio år sedan när vi var till en sjö inte långt därifrån. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2023 Dela Inlagd April 28, 2023 (ändrad) Förbokat taxi från JFK till downtown. Grymt bra chaffis, från Ecuador. Denna judiska bankiren var på plats inför bankkrisen 2017. Bokat Sofitel som alltid är bra. Dock en jävla skillnad på USA och Asien. Som Platinum fick jag en uppgradering som innebar identisk svit men ett högre våningsplan. Och en drickvoucher. Dygnspriset är det dyraste jag någonsin betalat, har tidigare bott på Sofitel Bangkok i en vecka för samma peng. Tur man får elstödet, skatteåterbäring socialbidrag och har gott om pantburkar. Och det viktigaste: Ändrades April 28, 2023 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2023 Dela Inlagd April 28, 2023 43 minuter sedan, skrev apknug: Lounge med fika är väl inte att tänka på? Hade det funnits så skulle det varit inkluderat i platinumförmånerna. Hotellen i Thailand gör en väldigt bortskämd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2023 Dela Inlagd April 28, 2023 Lite blandat från dagen. Det var en fotografering, satan va de frös 😆 Där syns The Edge som jag besökte. Tog en sväng med Hop on Hop off imorse, den enda bilden jag tog 🤣 Såg detta på rumsdörren när jag gick ut imorse. Glad att mitt pris är något lägre… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 28, 2023 Dela Inlagd April 28, 2023 9 timmar sedan, skrev M33: Förbokat taxi från JFK till downtown. Grymt bra chaffis, från Ecuador. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 I Oxdjupet och på många ställen i skärgården ser man nu den Ukrainska 🇺🇦 flaggan 👍 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 1 timme sedan, skrev Soengsang: I Oxdjupet och på många ställen i skärgården ser man nu den Ukrainska 🇺🇦 flaggan 👍 Där var jag krigsplacerad innan jag blev avskriven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 2 timmar sedan, skrev Soengsang: I Oxdjupet och på många ställen i skärgården ser man nu den Ukrainska 🇺🇦 flaggan 👍 Där sprang jag runt och vevade på kanoner mm som liten grabb. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 17 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Där sprang jag runt och vevade på kanoner mm som liten grabb. Norr europas farligaste pulkabacke till vänster i bilden, slutar vid kajkanten, helt otroligt inte hänt mer olyckor där..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 munblöja rådande i Sukhothaiprovinsen fortfarande SUCK enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Svärdotter blir fotad idag på matfestivalen Phrapadeng 😋 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Får gå som dagens bild men dock inte Thai. Gud bevare Hans Majestät Konungen Carl XVI Gustaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Uppsala idag 15:00 Jag höll mig hemma 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Uppsala idag 15:00 Jag höll mig hemma 🙂 Tänk att stå där i mitten av bilden och känna att ostronen till Champagnefrukosten inte var så färska som de sade 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2023 Dela Inlagd Maj 2, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu