Nerike Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Brrrr,vacker bild men jag säger som Baa,vinter gör sig bäst på vykort.Stefan,dom gummina behöver man vara "välutrustad" för att fylla Mvh Måne Dom räcker inte till dig! Läste en gång en spalt i söndagsbilaga till aftonbladet om pung skall införas i samlag, svaret blev om plats finnes. Då tänkte jag på dig, och ser man bilderna så får man nog sy ihop två eller kanske tre men det beror på hur mycket spänst det är i gummit. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Det var sexkrönikörerna Inge och Sten som hade denna sexupplysningssidan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Frugans senaste alster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 (ändrad) Frugans senaste alster Är det någon sorts Lappländsk voodoo docka som ni ska sticka nålar i?. En fin voodoo docka i alla fall. Ändrades Oktober 18, 2010 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Nope en docka av japansk design. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Nope en docka av japansk design. Trevlig och bra gjord docka, tillverkar hon till försäljning också? #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Nu är det bara för sitt nöjes skull men jag har sagt åt henne att sälja på nätet eller på Loppis men hon vågar inte Hon är rädd att ingen vill ha dom och sen vet hon inte hur mycket hon ska ta betalt för dom. Med tanke på det antal timmar hon lägger ner så skulle priset bli så högt att ingen skulle köpa dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 (ändrad) Nu är det bara för sitt nöjes skull men jag har sagt åt henne att sälja på nätet eller på Loppis men hon vågar inte Hon är rädd att ingen vill ha dom och sen vet hon inte hur mycket hon ska ta betalt för dom. Med tanke på det antal timmar hon lägger ner så skulle priset bli så högt att ingen skulle köpa dom. Hon kanske inte får tillbaka alla sina timmar, men ett par hundra kan hon säkert ta för en docka av god kvalitet. Skapa en hemsida och sälja lite, det ger förvånande mycket pengar. Risken är väl att girigheten tar över och hon kommer sitta 24h per dygnet och göra dockor om hon kan sälja dem för 299-399 kr eller nått sånt Jag skulle lungt betala 400 kr för en sådan handgjord docka iaf, men det kanske är för lite? Ändrades Oktober 18, 2010 av korp #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 (ändrad) Ja vi får se hur vi gör för som det är nu så ger hon bort nån ibland till kompisars barn. Jag skulle lungt betala 400 kr för en sådan handgjord docka iaf, men det kanske är för lite? Ärligt så har jag ingen aning vad ett skäligt pris skulle vara. Ändrades Oktober 18, 2010 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Ja vi får se hur vi gör för som det är nu så ger hon bort nån ibland till kompisars barn. Ärligt så har jag ingen aning vad ett skäligt pris skulle vara. Hur hög är den? i centimeter asså å inget annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Hur hög är den? i centimeter asså å inget annat Hade du skrivit lång kanske jag hade missförstått dig Den är ca 25cm hög. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Tja, detta med intäkter beror väl mycket på om man ser det som ett jobb eller ett avslappnande tidsfördriv. Om det senare gäller så tycker jag absolut fru Lappen ska prova med lite försäljning. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Från regn och höstmörker till White Sand Beach, Koh Chang! Bilden tagen 1996 innan överexploateringen och turistboomen. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Här var det middag på förskolan i byn. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Här var det middag på förskolan i byn. Härlig bild Stefan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Härlig bild Stefan Tackar för det. Och här är det väl då middag på PRO-mötet i byn, även om hon som sitter närmast till höger inte har den åldern inne än BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Jadu Stefan,den samlingen hade nog vi passat bra tillsammans med Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 En isig bild till då... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Nog med is och kyla! Här är en varmare bild tagen på Patong Beach mitt på dagen i April! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Oktober 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Från regn och höstmörker till White Sand Beach, Koh Chang! Bilden tagen 1996 innan överexploateringen och turistboomen. Lovelos Härlig bild från ett ännu oexploaterat Koh Chang 1996. Här två bilder från samma spot, anno 2010. Fortfarande en härlig plats. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Oktober 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Morgonens bild av frugan som förbereder sig för att åka hem till klasskompisarna Annika och Marja för att där tillsammans plugga inför tenta. Intill satt samtidigt andra kompisar som i detta nu sitter på plan med slutdestination Thailand. Själv planerar jag jobba sammanlagt 39 tim i helgen, blir aningen tufft, men får som tur är sova ut på måndag efter barnen lämnats till dagis och frugan åkt till skolan. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Hon blir vackrare å vackrare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Hon blir vackrare å vackrare Vem då? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Vem då? KIMS FRU MAYBEEEEE :sFun_duh: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Puttefnask.. schhh! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu