Enis Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 intresset för det österländska verkar ha börjat tidigt i Herr Enis liv enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Jo, men visst har vi havsutsikt….. Utan hjälp av speglar o annat tricks!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Heaven's on fire..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 15 år idag, attan vad tiden går fort. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 Dagens kulle!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 On 2023-02-12 at 01:02, skrev Enis: intresset för det österländska verkar ha börjat tidigt i Herr Enis liv enis Glöm inte P före enis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 (ändrad) Kommer lite folk sa frugan nu på dottras födelsedag. Cowboy kallar ja stället, vet inte riktigt vad det heter. Vi satt oss ute.. Dottra med klasskompisar Chaboo eller hur det stavas, äts. (trasiga byxor hälsar @Enis) Ändrades Februari 13, 2023 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 Ett par bilder från Old French Bridge i Luang Prabang tidigare i dag... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 På väg nu till flygplanet som skall ta oss till Sverige ✈ The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 Romantik 🥰 🤣🤣🤣🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Romantik 🥰 🤣🤣🤣🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 Sveriges sämsta lag värmer Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 7 minuter sedan, skrev mavange: Sveriges sämsta lag värmer hmpff 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev mavange: Sveriges sämsta lag värmer De finaste av dem alla. Nästan förnedrande för dem o tvingas spela mot platic-lag som Linköping 😝 Ändrades Februari 14, 2023 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 16, 2023 Dela Inlagd Februari 16, 2023 Då har man hittat ett bra frukost ställe 😁 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 18, 2023 Dela Inlagd Februari 18, 2023 Ett par bilder från toppen på Mount Phou Si i Luang Prabang häromdan i väntan på solnedgången. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2023 Dela Inlagd Februari 18, 2023 va f@n vi skulle ju titta på fotboll tillsammmans enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 18, 2023 Dela Inlagd Februari 18, 2023 8 minuter sedan, skrev Enis: va f@n vi skulle ju titta på fotboll tillsammmans enis Då får du hitta alkoholfri Laokaow Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2023 Dela Inlagd Februari 18, 2023 🙏 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 18, 2023 Dela Inlagd Februari 18, 2023 26 minuter sedan, skrev Enis: 🙏 Enis Bra bild som berör. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2023 Dela Inlagd Februari 18, 2023 15 minuter sedan, skrev edvardpop: Bra bild som berör. Tack, var osäker på om jag skulle lägga ut den. Men min interna debatt var att den håller lite distans och visar på respekt och omtanke / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 19, 2023 Dela Inlagd Februari 19, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oskarnord Inlagd Februari 20, 2023 Dela Inlagd Februari 20, 2023 Det man inte vill hitta på stranden. Dagens morgon promenad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 20, 2023 Dela Inlagd Februari 20, 2023 On 2023-02-19 at 01:29, skrev Enis: Tack, var osäker på om jag skulle lägga ut den. Men min interna debatt var att den håller lite distans och visar på respekt och omtanke / Enis Bäst att följa vad man själv tycker i första hand. Sedan får man ta att inte alla håller med. Allt kan inte vara trevligt. Reality bites. Kan inte se nån anledning till att inte lägga ut den. Bra bild som sagt. Själv hade jag nog iof sig föredragit att minska på färgmättnaden som jag gissar på att du fått fram genom något filter. I snapseed kanske? Har använt den där ramen i den appen nån gång... Allra bäst hade den kanske gjort sig i svartvitt 🤔 Fick som det ofta blir, ihop ett sjok bilder med mobilen när jag satt på soi Nana senast. Här är gårdagens omgång... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 21, 2023 Dela Inlagd Februari 21, 2023 Hej loungen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu