rolba Inlagd Januari 31, 2023 Dela Inlagd Januari 31, 2023 57 minuter sedan, skrev MickeN: Dethär är väl knappast en hälsosam parkeringen för fjädringen. Tja, en fjäder är ju i vila i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2023 Dela Inlagd Januari 31, 2023 2 timmar sedan, skrev MickeN: Dethär är väl knappast en hälsosam parkeringen för fjädringen. Kanske uppjackad i fronten, byter bromsar eller nått? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 31, 2023 Dela Inlagd Januari 31, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Tja, en fjäder är ju i vila i alla fall. 2 kanske, 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 31, 2023 Dela Inlagd Januari 31, 2023 1 timme sedan, skrev audirs2: Kanske uppjackad i fronten, byter bromsar eller nått? Nej, står parkerad så varje dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 31, 2023 Dela Inlagd Januari 31, 2023 vi fick rå om Mali en liten stund idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 31, 2023 Dela Inlagd Januari 31, 2023 Sii daeng mak mak(röd mycket mycket) vet jag inte om dem säger i Laos(Vientiane) där jag hamnade idag men något liknande kanske 🤔 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 I dag blir det en lugn dag vid poolen 😊 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 Inte roligt att titta på 👎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 1 timme sedan, skrev pust: Inte roligt att titta på 👎 Är du dansk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 3 timmar sedan, skrev pust: Inte roligt att titta på 👎 Det måste vara fel på danska kronorna? Eller är det ett skämt jag inte fattar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 2 timmar sedan, skrev Don Went: Det måste vara fel på danska kronorna? Eller är det ett skämt jag inte fattar? Vart så på alla ställen jag kollade i söndags, säkert 5 ställen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 "Patuxai är ett krigsmonument i centrala Vientiane, Laos, byggt mellan 1957 och 1968. Patuxai var tillägnad dem som kämpade i kampen för självständighet från Frankrike", står det på Wikipedia. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 Klockmannen i byn Går runt och samlar plastflaskor. Har gjort det i många år. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 18 timmar sedan, skrev Don Went: Det måste vara fel på danska kronorna? Eller är det ett skämt jag inte fattar? Danmark har infört hårda regler mot penningtvätt, vilket gör det svårt/krångligt för de thailändska växlingskontoren att lösa in danska sedlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 The Mall i Korat eftet middagen på S&P The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Alltså, det mesta skickar Amazon rätt, men ibland inte… Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 Det får bli min Isaanräser. Alla moppar upptagna, så det blev att hyra en gammal favvo, Yamaha mio 125 GT. Evighetsmaskin👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 Nu har sopåkarna fått enhetliga arbetskläder...men skodon blev väl alltför dyrt 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Nu har sopåkarna fått enhetliga arbetskläder...men skodon blev väl alltför dyrt 🤔 Haha, fattas bara röd tröja och exakt ett gäng Super Mario. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Nu har sopåkarna fått enhetliga arbetskläder...men skodon blev väl alltför dyrt 🤔 17 minuter sedan, skrev Soengsang: Haha, fattas bara röd tröja och exakt ett gäng Super Mario. Här i det riktiga Thailand kallar vi dem Phukets hjältar. Hur skulle det se ut utan dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Nu har sopåkarna fått enhetliga arbetskläder...men skodon blev väl alltför dyrt 🤔 För tankarna till sopgubbarna i Sällskapsresan - Snowroller Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 Dagens gruppbild är tagen nånstans ute på vägarna väster om Vang Viang i Laos. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 9, 2023 Dela Inlagd Februari 9, 2023 (ändrad) "Är melonerna schyssta?" frågade jag denna dam där hon höll till utanför en skola i utkanten av Vang Vieng tidigare under dagen. Skojade bara. Klart jag inte frågade. Man är väl väluppfostrad... Ändrades Februari 9, 2023 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Några av dagens bild(er) Tagna från takterrassen... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 pizza 🍕 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu