Nicholas Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 5 timmar sedan, skrev M33: Tack för att du lider med mig. Det är så jävla illa att det inte ens är jobb. Det är jag och @Nicholassom delar på notan. Än värre för honom som inte ens får åka med 🤣 Jag brukar besöka Polen cirka 4 gånger pet år, så det dröjer nog inte länge nu. Men nu har Kina öppnat så det blir nog det först. Vi får se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Fotografen presenterar sig för Ragson 😁 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Thailand som vanligt, här gick skiten sönder då lämnar vi det här. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 jag passade på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 1 timme sedan, skrev Nicholas: jag passade på den. Hittade du den i @Boa52: s lilla butik, eller... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 (ändrad) Tre hyfsat nytagna bilder från fiskebyn. Ett par från beachen... ...och en från soi Honey. Ändrades Januari 14, 2023 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Några timmars planlöst promenerande på byn. Mellanlandar en stund i hotellbaren medans airpodsen laddas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 5 timmar sedan, skrev M33: Några timmars planlöst promenerande på byn. Mellanlandar en stund i hotellbaren medans airpodsen laddas. Vafan, promenera när du kan ta cykeln... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 (ändrad) Ett tomt hak jag ramlade in på för att pissa. Blev några bira med. Long Island Iced Tea Shot lät ”intressant” Var det inte… Betydligt mer folk ute på eftermiddagen. Ändrades Januari 14, 2023 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2023 Dela Inlagd Januari 15, 2023 @Thure @honken och @Kenneth4618 på besök hos @Magrood om jag inte är ute och cyklar Sedan åkte jag, Frugan och Pia vidare mot morgongåva tillsammans med @noBuzz som laddat upp Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 17, 2023 Dela Inlagd Januari 17, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 Lagom temp för en frukostbuffe 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 En dagsfärsk bild från Buakhao Market 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 19, 2023 Dela Inlagd Januari 19, 2023 Det är dyrt med kläder här i det riktigt riktiga Thailand “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 19, 2023 Dela Inlagd Januari 19, 2023 Öppnar ny butik i storbyn i morgon, får nog göra ett besök. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 20, 2023 Dela Inlagd Januari 20, 2023 Munskydd är säkert bättre än hjälm 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Jag blev en aning försenad igår på väg till gymmet på Soi Buakhao. Att bära upp ett klädesplagg likt detta kräver inte bara sin kvinna, det kräver också sin man 😉 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 8 minuter sedan, skrev edvardpop: Jag blev en aning försenad igår på väg till gymmet på Soi Buakhao. Att bära upp ett klädesplagg likt detta kräver inte bara sin kvinna, det kräver också sin man 😉 Ingen hängpung i sikte i alla fall. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 I dag blev det museum besök... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 10 timmar sedan, skrev rolba: Ingen hängpung i sikte i alla fall. 😎 Tejp, käre Watson! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Bild från Harrys,. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Från i e.m när jag passerade Tranebergsbron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 Udon Thai International Airport by night från hotellfönstret “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 Inte lätt att välja rätt! Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu