Soengsang Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 11 minuter sedan, skrev Naam jai: Tur man är pensionär, en vinterresa på Nordatlanten med den båten känns inte lockande ... Särkilt med stållast som de ligger o lastar till Baltimore 🥺 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 Idag har vi regn vilket svalkar så skönt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Idag har vi regn vilket svalkar så skönt Efter fem timmar på immigration, ja fyra plus transport, så är jag glad att det finns öl att svalka sig med. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Idag har vi regn vilket svalkar så skönt Är det här en bild från det riktiga Thailand? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 10 minuter sedan, skrev falukorven: Är det här en bild från det riktiga Thailand? 🤔 Jajemen 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 8 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Idag har vi regn vilket svalkar så skönt Vi med!🤓 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 Tänkte att sådana kläm-kopplingar kunde vara bra att ha temporärt när man drar om vatten. Men nja. Lossar av sig själva efter några timmar. Drog dom hårdare, ingen skillnad. På bild 25mm, 18mm klarar sig bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 Thailand är fullt av bredaschlade damer nu för tiden. Inget fel i det. Många gillar det. Själv är jag dock mindre förtjust. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 Utsikt över soi 6 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 12, 2023 Dela Inlagd Januari 12, 2023 On 2023-01-11 at 13:02, skrev Nicholas: Tänkte att sådana kläm-kopplingar kunde vara bra att ha temporärt när man drar om vatten. Men nja. Lossar av sig själva efter några timmar. Drog dom hårdare, ingen skillnad. På bild 25mm, 18mm klarar sig bättre. Tror att du har dragit dom för hårt. Rörtång ska inte vara med med dessa delar 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Höjden av lyx… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Lite bättre hos finnarna i premium economy.... Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Dagens krabbskörd, slå det jäkla Göteborgare om ni kan 😁😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 2 minuter sedan, skrev norris55: Lite bättre hos finnarna i premium economy.... Longhaul gissar jag. Inrikes är det sällan bra servering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Tyvärr inte detta planet idag. Ja det jämte blomman alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Nu verkar han ju vara hel igen, ni vet den där gubben man dela... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Äntligen bulkhead! Varför flyga direkt, när man kan få en heldag med SAS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Då har brorsan händerna fulla de närmast 20 åren enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Vissa hotell vet hur det skall vara. Ingen jävla frukt som välkomstgåva. Självklart välutrustat. Underlägg, man är väl ingen grottmänniska. Lite tveksam kulör på vissa möbler men får duga. Utsikten ok. Och snacks till ölen. Och ölen var naturligtvis gratis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 7 minuter sedan, skrev M33: Vissa hotell vet hur det skall vara. Ingen jävla frukt som välkomstgåva. Självklart välutrustat. Underlägg, man är väl ingen grottmänniska. Lite tveksam kulör på vissa möbler men får duga. Utsikten ok. Och snacks till ölen. Och ölen var naturligtvis gratis! Jag lider med dig att du får uppleva arbetarklassens vardag, istället för det vanliga, med stekarnas "sus och dus"...... Hoppas du får en bra resa iaf.......🙏 Arbetsrelaterad resa gissar jag på, eller är jag fel ute? Hur som haver, så sköt om dig....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag lider med dig att du får uppleva arbetarklassens vardag, istället för det vanliga, med stekarnas "sus och dus"...... Hoppas du får en bra resa iaf.......🙏 Arbetsrelaterad resa gissar jag på, eller är jag fel ute? Hur som haver, så sköt om dig....... Tack för att du lider med mig. Det är så jävla illa att det inte ens är jobb. Det är jag och @Nicholassom delar på notan. Än värre för honom som inte ens får åka med 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 3 minuter sedan, skrev M33: Tack för att du lider med mig. Det är så jävla illa att det inte ens är jobb. Det är jag och @Nicholassom delar på notan. Än värre för honom som inte ens får åka med 🤣 Fan va go du är......🙏 💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 42 minuter sedan, skrev M33: Vissa hotell vet hur det skall vara. Ingen jävla frukt som välkomstgåva. Självklart välutrustat. Underlägg, man är väl ingen grottmänniska. Lite tveksam kulör på vissa möbler men får duga. Utsikten ok. Och snacks till ölen. Och ölen var naturligtvis gratis! Vad är det för jävla bakgata du hamnat på? Ser ärligt talat för jävligt ut. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 38 minuter sedan, skrev biker: Vilken gnällig jävel du är. Avundsjuk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu