Fritz Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 On 2023-01-06 at 16:06, skrev Benriach: Men det är ju fan att min favoritstalker @Fritz har öppnat hundhotell nästgårds. Nu kommer han väl skälla på mig dygnet runt... Det där med hundhotell och att skälla förstår jag men ordet favoritstalker förstod jag inte. Kan du förklar för en som int begrip. ? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Med mobilen i Lumphini Park för ett par veckor sedan. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Ljusträden står stadigt på uteplatsen! ❤️🇸🇪🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 On 2023-01-07 at 03:43, skrev audirs2: Men vilket land asså? Hundgubbe där!🤓 Det är väl Kapstaden i Sydafrika med det berömda berget i bakgrunden på första bilden. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 Gamla Bettan kom fram igen. startade direkt på soppa i tanken efter typ 2år oanvänd i Thailand. En av dom bästa saker jag ägt avseende kvalitet, den har fått jobba. 2 gömda spikar, sedan var kedjan ganska körd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 Om ni lägger örat tight emot bilden och klickar frenetist med musen så kan ni nog höra de underbara tonerna av vuvuzuelor fortfarande... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Gamla Bettan kom fram igen. startade direkt på soppa i tanken efter typ 2år oanvänd i Thailand. En av dom bästa saker jag ägt avseende kvalitet, den har fått jobba. 2 gömda spikar, sedan var kedjan ganska körd. Här har du grejjur för riktiga trän 555 F-n vad träna är hårda, eller suger dom upp för mycket grus med vattnet dom dricker så kedjan blir skämd Mvh.Dolemon Ändrades Januari 8, 2023 av Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 Gammalt vattenhål. Nu ej som förut. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 "Jag är döden. Jag har länge gått vid din sida", brukade farsan säga. Och så garvade han... (bild från Wat Klong Toey Nok tidigare idag) "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 En ko(ol) bar,typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 9, 2023 Dela Inlagd Januari 9, 2023 kungl hovleverantör. Gäller att vara förberedd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 9, 2023 Dela Inlagd Januari 9, 2023 2 timmar sedan, skrev Nicholas: kungl hovleverantör. Gäller att vara förberedd. High Tec!🤓 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 9, 2023 Dela Inlagd Januari 9, 2023 Dessa flytetyg, Extremt långsmal, nytänk inom bränsleekonomi. Endast just under 3000kw på en båt som är 145m läng. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd Januari 9, 2023 Dela Inlagd Januari 9, 2023 1 timme sedan, skrev Soengsang: Dessa flytetyg, Extremt långsmal, nytänk inom bränsleekonomi. Endast just under 3000kw på en båt som är 145m läng. Långt att gå för de i maskin vid larm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 9, 2023 Dela Inlagd Januari 9, 2023 1 timme sedan, skrev Lars12: Långt att gå för de i maskin vid larm Maskinisterna kan gott behöva stressa lite ibland Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 Att han inte hittar ett par som når upp till knäna, bara 32 grader här idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 min stash. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 Dagens bild Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 41 minuter sedan, skrev SWEDEMAN: Dagens bild Du får lära dom vad 20 knut betyder.... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 16 timmar sedan, skrev Soengsang: Dessa flytetyg, Extremt långsmal, nytänk inom bränsleekonomi. Endast just under 3000kw på en båt som är 145m läng. Det där lät intressant men eftersom jag inte är stenbordsexpert fattar jag inte. Kan du inte inte utveckla detta så att även en f.d. revisor fattar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 En kall öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 51 minuter sedan, skrev lasseiudon: Det där lät intressant men eftersom jag inte är stenbordsexpert fattar jag inte. Kan du inte inte utveckla detta så att även en f.d. revisor fattar. Lång och smal, proportioner som tex en kanot, kräver mindre kraft för framdrift. Men andra problem med tex stabiltet mm uppstår. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 1 timme sedan, skrev Soengsang: Lång och smal, proportioner som tex en kanot, kräver mindre kraft för framdrift. Men andra problem med tex stabiltet mm uppstår. Tur man är pensionär, en vinterresa på Nordatlanten med den båten känns inte lockande ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 vagnsparken. pågår markarbeten så hela parkeringen är inte tillgänglig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 1 timme sedan, skrev Soengsang: Lång och smal, proportioner som tex en kanot, kräver mindre kraft för framdrift. Men andra problem med tex stabiltet mm uppstår. Som Vasa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu