Tallviking Inlagd December 30, 2022 Dela Inlagd December 30, 2022 Besökte say yok waterfall i dag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 30, 2022 Dela Inlagd December 30, 2022 gick ut på ett risfält. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Alla lösningar är bra utom dom dåliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 3 inte helt nyktra thai gubbar. transport av 2 vattenflaskor på liten moppe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Lyx-stenbord Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Äntligen har man kommit till pärleporten igen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 On 2022-12-30 at 11:48, skrev Tallviking: Kvällens härberge i Lum Sum precis vid floden Berätta gärna mer om detta boende. Namn, pris mm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 52 minuter sedan, skrev Alarik: Berätta gärna mer om detta boende. Namn, pris mm Suansaiyok Resort Perfekta läget precis vid floden och en äldre stort ställe men helt fräscht och fint. Jag var nog enda falangen trots att stället var fullt för nyårsafton Man kliver direkt från resorten ut på den berömda bron längs bergssidan och man kan promenera på bron bort till grottan men kolla tågtider så du inte är ute mitt på bron när tåget kommer. Ont om platser att kliva åt sidan. 3 tåg per dag åt varje håll Vi gav 770 kr natten till nyårsafton i lite finare stort rum i stora byggnaden med utsikt över trädgård och floden https://www.agoda.com/sv-se/suansaiyok-resort/hotel/kanchanaburi-th.html Dom ordnar utflykter med flottar på floden och en del annat. Delar av hotellet flyter på floden och det finns kafé etc på floden Kampingsite mitt över i "kröken" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Bra röv. Från Twisters på Nana Plaza för en stund sedan 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: Suansaiyok Resort Perfekta läget precis vid floden och en äldre stort ställe men helt fräscht och fint. Jag var nog enda falangen trots att stället var fullt för nyårsafton Man kliver direkt från resorten ut på den berömda bron längs bergssidan och man kan promenera på bron bort till grottan men kolla tågtider så du inte är ute mitt på bron när tåget kommer. Ont om platser att kliva åt sidan. 3 tåg per dag åt varje håll Vi gav 770 kr natten till nyårsafton i lite finare stort rum i stora byggnaden med utsikt över trädgård och floden https://www.agoda.com/sv-se/suansaiyok-resort/hotel/kanchanaburi-th.html Dom ordnar utflykter med flottar på floden och en del annat. Delar av hotellet flyter på floden och det finns kafé etc på floden Kampingsite mitt över i "kröken" 👍 Vilket är bästa sättet att ta sig dit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 1 minut sedan, skrev Alarik: 👍 Vilket är bästa sättet att ta sig dit? Antingen egen bil eller tåg från Bangkok eller Kanchanaburi. Stannar precis utanför dörren till Resorten på Thamprasae Bridge Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 1, 2023 Dela Inlagd Januari 1, 2023 Stanna för en cappuccino på väg hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 1, 2023 Dela Inlagd Januari 1, 2023 Den hör till också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 Skaffade visitkort på MBK för några dagar sedan först och främst för att de som ställer upp framför kameran ska kunna se bilden senare. Vem som fick mitt första visitkort? Jo, den här gamla damen som satt kvar där hon satt senast jag var förbi på Phetchaburi road. Hon hade nog varken email eller facebook och när jag undrade om hon ägde en smartphone pekade hon på sin stationära telefon. Men hon verkade gilla bilden jag tog i våras🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 Varit till Khlong Toey Market ännu en gång. Här en bild från dagens besök. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 Inte idag men i lördags. Kallt så mössan på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 (ändrad) Chinatown häromdan... Ändrades Januari 6, 2023 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 Man kan ju ha sämre utsikt från hotellfönstret... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 20 minuter sedan, skrev Benriach: Man kan ju ha sämre utsikt från hotellfönstret... Vem fan bryr sig om utsikten Hur är det med schampo och tvål? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 12 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Vem fan bryr sig om utsikten Hur är det med schampo och tvål? Riktigt jävla illa men som vanligt har jag ju med mig vad som behövs... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 1 timme sedan, skrev Benriach: Man kan ju ha sämre utsikt från hotellfönstret... Men det är ju fan att min favoritstalker @Fritz har öppnat hundhotell nästgårds. Nu kommer han väl skälla på mig dygnet runt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 3 timmar sedan, skrev Benriach: Men det är ju fan att min favoritstalker @Fritz har öppnat hundhotell nästgårds. Nu kommer han väl skälla på mig dygnet runt... Vart är du? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 1 timme sedan, skrev audirs2: Vart är du? Vid hundhotellet ser du väl??!!...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 37 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Vid hundhotellet ser du väl??!!...... Men vilket land asså? Hundgubbe där!🤓 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu