Isaan Butterfly Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 (ändrad) Hej Oscar fina foton av ormar. Vi hittade en sådan orm här utanför för en vecka sedan. Brown Kukry. Den tog min sambos pappa hand om. Han delade den i småbitar, stekte den i olja med ingfära, citrongräs, helig basilika, vitlök och chili. Aroy, aroy! Ändrades Oktober 17, 2010 av Bossej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Eftersom att båtbilder är populärt idag i en annan tråd så kör vi några båt bilder här idag då. Cykel för några vintrar sedan Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Hängde ut lite mat till fåglarna idag och fick finbesök direkt ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Regnet bara fortsätter i Bangkok.. Två dagar med ihållande regn nu., men vad gör det? Ha en go söndag! PS! Nu skall jag försöka göra saltgurka Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Igår invigde flerfaldigt prisbelönte Pieter Ten Hoopen sin fotoutställning i Hjo Konsthall. Klart man gick dit... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Såg den här igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Mina små busfrön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Ögonblicksbild från Min Buri Ha en go söndagskväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Andarnas hus. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 I dag nappade det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Höstmode Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Självporträtt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 (ändrad) Lägger in några bilder från dagens jobb å en punka, ja vad gör man om man inte har en handdomkraft till hands?? jo man tager vad man haver sa Kajsa varg. Vy från sågen ner mot vattnet Arbetsvy Jobbarpolaren fick byta däck då jag har ett lättare skott i ryggen Ändrades Oktober 17, 2010 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Forden, du fick en Karma för E32:an. Hoppas det hjälper mot rygg-skottet också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Forden, du fick en Karma för E32:an. Hoppas det hjälper mot rygg-skottet också. Å du fick karma för du var snäll å gilla min Beeemeeer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Nu är det många månader kvar till ishelvetet börjar Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 (ändrad) Många???Det är här närsomhelst Har fått skrapa bilrotor i en vecka nu isiga häls.Måne som snart går i ide Ändrades Oktober 18, 2010 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 En isbild till då....allt för Måne Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 En isbild till då....allt för Måne Det var ju ett bra namn på båten. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Från is och kyla till Thailändsk regn-säsong! Regnmoln över Chaweng Beach, Koh Samui. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Här hänger det gummi på tork BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Brrrr,vacker bild men jag säger som Baa,vinter gör sig bäst på vykort.Stefan,dom gummina behöver man vara "välutrustad" för att fylla Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Här hänger det gummi på tork Det var rejäla kondomer Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Stefan5300:s rubrik till bilden "Här hänger gummi på tork" kom mej att tänka på en gång för många år sedan. Jag och en kollega var på väg till ett jobb, stannade till för att köpa korv i en kiosk som var lite av ett stamställe, vid sidan om luckan sitter en skylt Kondomer 5 kr. Det är väl sådana de har tvättat och vänt på sa jag till kompisen. Då sticker dottern till kioskägaren,då 14 bast. ut huvet och säger att Nähä för de tar vi tio spänn för, dessa har vi bara vänt på. Det finns ibland tillfällen man borde hålla truten En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Här hänger det gummi på tork Såna har man alldrig provat, helkropps gummi. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu