M33 Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 14 timmar sedan, skrev MickeN: Är det i Bangkok? Då får det bli ett besök nästa helg. 5 timmar sedan, skrev kenneth073: Ja,king power maha någonting helt klart värt ett besök om man har vägarna förbi ,lätt ta sig dit med skytrain https://kingpowermahanakhon.co.th Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 Dagens bilder 2017-12-11 När jag och en kompis reste till Thailand utan att frugan var med och betalade 😉 Frukost Span på stan Lunch Träffade på några vänner också 🙂 Pannkaka på G “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 44 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Dagens bilder 2017-12-11 När jag och en kompis reste till Thailand utan att frugan var med och betalade 😉 Frukost Span på stan Lunch Träffade på några vänner också 🙂 Pannkaka på G Åsså fick du träffa oss.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 Nån som haft roligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 Fullsmockat med folk och marknadstånd i Lumphini Park idag. Red Cross Festival kallas visst eventet som ska hålla på tom nästa söndag. Vid sidan om var det dock lite lugnare 🙂 VID_20221211_170420.mp4 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 12, 2022 Dela Inlagd December 12, 2022 20 timmar sedan, skrev Nicholas: omgrupperade till pukhet. Ganska fullbokat här nu. 2 dagar sen bila norrut. 15år sedan jag var här sist. hysteriskt mycket folk. Enligt receptionen hadde det tydligen smällt till nu. Dom hade aldrig vart med om så mycket folk. Hur man nu ska tolka det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 12, 2022 Dela Inlagd December 12, 2022 Får bli en liten kort film om personal nedskärning 😉 MOV_0445.mp4 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 12, 2022 Dela Inlagd December 12, 2022 7 timmar sedan, skrev Nicholas: hysteriskt mycket folk. Enligt receptionen hadde det tydligen smällt till nu. Dom hade aldrig vart med om så mycket folk. Hur man nu ska tolka det. Det är nog gratismaten som drar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 12, 2022 Dela Inlagd December 12, 2022 Dagens bild får bli 2 gamla händelser. Första ggn jag passerar polcirkeln på väg till bryggeriet i Gällivare med malt. Det var 1983 om jag minns rätt. Första ggn jag lossar på lantmännen i Kalix 1985. Lastade detta i Halmstad så det har åkt en "liten" bit. När man är på dessa breddgrader blir även Boa en "sörlänning" 😁 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 12, 2022 Dela Inlagd December 12, 2022 skumt. en wheelie bar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 12, 2022 Dela Inlagd December 12, 2022 Fler mobilbilder från Red Cross Festival. Hade jag vetat om denna tillställning innan jag begav mig till Lumphini Park igår för att träna(lade ner det) hade systemkameran tagits med men det kommer väl fler dagar. Dem här får duga så länge. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 13, 2022 Dela Inlagd December 13, 2022 Dagens bild får bli på nybyggda huset Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 14, 2022 Dela Inlagd December 14, 2022 (ändrad) Har Ni varit ute o kört idag, i Bro E18. Foto: David Spak Edit: Tragiskt, en död i krocken. Ändrades December 14, 2022 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 14, 2022 Dela Inlagd December 14, 2022 3 timmar sedan, skrev Amigo: Har Ni varit ute o kört idag, i Bro E18. Foto: David Spak Edit: Tragiskt, en död i krocken. Kan va som vanligt, långtradare från öst med sommardäck!? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 15, 2022 Dela Inlagd December 15, 2022 Tur man inte ska bada här iallafall https://aseannow.com/topic/1280685-filthy-sewage-going-into-the-sea-in-jomtien-its-been-happening-for-three-years/ Mvh. badkrukan Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 15, 2022 Dela Inlagd December 15, 2022 Tomten har smuttat på glöggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 15, 2022 Dela Inlagd December 15, 2022 4 timmar sedan, skrev Dolemon: Tur man inte ska bada här iallafall https://aseannow.com/topic/1280685-filthy-sewage-going-into-the-sea-in-jomtien-its-been-happening-for-three-years/ Mvh. badkrukan Dolemon Hur får dom det till Jomtien??? "It was in Moo 1 of Sattahip in the area of Soi 8." Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 15, 2022 Dela Inlagd December 15, 2022 1 timme sedan, skrev rolba: Tomten har smuttat på glöggen Han borde åka på en rejäl blåsning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 15, 2022 Dela Inlagd December 15, 2022 8 timmar sedan, skrev Esspe: Hur får dom det till Jomtien??? "It was in Moo 1 of Sattahip in the area of Soi 8." Ja du Thailand är Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 En bild från gårdagens tur till Klong Toey... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 Inte Thai men.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Frugan har mekat till en julkrans.. Visst är det vackert! ❤️🎅❤️🤶❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 On 2022-12-16 at 21:33, skrev edvardpop: En bild från gårdagens tur till Klong Toey... bra bild 👍 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 Pool häng. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu