Nicholas Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 Jag tänkte att det är inte vanligt att tupparna sitter ovanpå burarna. Men det är ju thailändska tuppar så dom har väl flak-åkandet i blodet. I vilket fall så blåste den första av vid 50km/h och sedan tog jag höger vid nästa korsning så jag fick inte se fortsättningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 1 timme sedan, skrev Soengsang: Ja, flyga fick hon. IMG_8272.MOV 1.6 MB · 11 downloads Hon såg ju måttligt road ut... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Ja, flyga fick hon. IMG_8272.MOV 1.6 MB · 21 downloads Ja är man hövdingens dotter då ska man inte gå, då ska man bäras fram 5555 Härliga bilder Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 Från beachen just nu 😊 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 5, 2022 Dela Inlagd December 5, 2022 On 2022-12-04 at 14:50, skrev SWEDEMAN: Från beachen just nu 😊 En strandbild helt i min smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 20 årsjubileum idag 💕 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 Inte det lättaste att jobba hemifrån idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 Dags för tak imorgon... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 11 minuter sedan, skrev Surin P3: Dags för tak imorgon... Blir bra det där, samt slippa regla upp för snö 55555 Mvh.Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 Finland, 105 självständiga år. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 Frugan överraskade sitt gamla jobb med lite gott till eftermiddagsfikan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 (ändrad) Den berömda balkongen vid Fridhemsplan, tog bilden i morse. #Avdströmspar. edit: slänger in en länk till SVT också Ändrades December 6, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 Måste dra mitt strå till stacken så @janne_h får ståpäls Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 Stadshuset tar olika skepnader denna vecka. En polare tog bilden ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 Lämnade kvar kameran på rummet de första dagarna i Bangkok men tog några bilder ändå med mobilen... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 Är det verkligen lönt att ta med en systemkamera när smartphonen tar så bra bilder? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd December 7, 2022 Dela Inlagd December 7, 2022 11 timmar sedan, skrev Enis: Måste dra mitt strå till stacken så @janne_h får ståpäls Enis Inte mycket. Snacka om att slösa meed utrymme! "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 7, 2022 Dela Inlagd December 7, 2022 Var ute på en skum och läskig kvällspromenad idag. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 8, 2022 Dela Inlagd December 8, 2022 (ändrad) Detta är Örebron, anledningen till att Sveriges kanske vackraste stad heter just Örebro. Dessvärre heter bron numera Storbron. Färglöst värre. Bilden tagen med mobilen idag på fm. Ändrades December 8, 2022 av Lucky Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 (ändrad) On 2022-12-07 at 04:57, skrev uptoyou: Är det verkligen lönt att ta med en systemkamera när smartphonen tar så bra bilder? Framgår inte vem frågan är riktad till men antar självsäkert att det är undertecknads bilder som avses 😉 Får tacka annars om bilderna såg bra ut. Själv blev jag mest nöjd med ramarna... Visst är det lönt att ta med sig en annan bättre kamera än mobilen fast det hade ju inte gjort något om man slapp den betydligt tyngre systemkameran som jag vanligtvis brukar släpa på. Kompositionsmässigt är det ju skit samma vilken kamera man har men annars är det rätt stor skillnad i bildkvalitet tycker jag. Såg inte de senaste bilderna på en större skärm innan jag publicerade dem här men lade märke till redan i mobilen att att några av dem speciellt de som var tagna i mörker inte var så bra. Här är ett antal porträtt som tagits under några promenader längs med Sukhumvit road de senaste dagarna. Mannen som hade eller skulle till att klippa sig ville köra mig nånstans men då försvann jag snabbt vidare... Tjejen som sålde div fruktdrycker befann sig på andra sidan gatan och berättade att hon hade bott i Bangkok i 13 år men var från Vietnam. Hanoi närmare bestämt. Visst är väl de här bilderna klart bättre än dem som togs med mobilen tidigare om man bara ser till bildkvalitet... Ändrades December 9, 2022 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 On 2022-11-22 at 02:41, skrev thomas001: I helgen besökte vi en nationalpark med ett av Thailands största och finaste vattenfall: Klonglan. Ligger bara ca 2,5 mil från vår by. Ingen lång väg att åka! På väg. Framme. Lite bilder på fallet. Same Place a different time? år 2001 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 Högt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 36 minuter sedan, skrev kenneth073: Högt Är det i Bangkok? Då får det bli ett besök nästa helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 Ja,king power maha någonting helt klart värt ett besök om man har vägarna förbi ,lätt ta sig dit med skytrain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 11, 2022 Dela Inlagd December 11, 2022 omgrupperade till pukhet. Ganska fullbokat här nu. 2 dagar sen bila norrut. 15år sedan jag var här sist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu