Tommy Inlagd November 21, 2022 Dela Inlagd November 21, 2022 On 2022-11-18 at 15:25, skrev Boa52: Nä ,är inte det en sörlänning😏 same same MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 3 timmar sedan, skrev Enis: Enis Hur länge? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 3 timmar sedan, skrev Enis: Enis Nu har Örebro skaffat en egen bock att bränna,det räckte tydligen inte med polisbilarna 😂 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Nattmarknad, frukt, grönsaker. Bra smaker som borde finnas i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 On 2022-11-26 at 13:30, skrev Enis: Enis Bocken och fnasket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 Kan meddela att stolen klarade sig oskadd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 Var ute i naturen och försökte intala mig själv att hösten är en ljuvlig årstid. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 11 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Var ute i naturen och försökte intala mig själv att hösten är en ljuvlig årstid. Liite tunt med färg nertill! Detta kommer Ning Ning att gilla! Intressant dragning av plåten i färdriktningen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 59 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Var ute i naturen och försökte intala mig själv att hösten är en ljuvlig årstid. Det finns en del att göra på den båten ser jag. Men det står en mindre som ser fin ut på sidan om den risiga. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 1:a adventsfikat med barnbarn enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 29, 2022 Dela Inlagd November 29, 2022 Nya brillor. Dahmer-style…. 🤣🤓 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 1, 2022 Dela Inlagd December 1, 2022 Skum reg skylt. Är inte "poop" bajs på engelska? Undrar vad bakgrunden kan vara till detta val av skylt... Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 1, 2022 Dela Inlagd December 1, 2022 2 minuter sedan, skrev Lucky: Skum reg skylt. Är inte "poop" bajs på engelska? Undrar vad bakgrunden kan vara till detta val av skylt... Han hade verkligen otur när Transportstyrelsens lotteridator delade ut regnummer ! Lite som när en Audi eller Mercedes får t.ex BMW316 som regnummer Grannens dotter fick CUMXXX på sin lilla golf Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 1, 2022 Dela Inlagd December 1, 2022 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Tallviking: Han hade verkligen otur när Transportstyrelsens lotteridator delade ut regnummer ! Lite som när en Audi eller Mercedes får t.ex BMW316 som regnummer Grannens dotter fick CUMXXX på sin lilla golf Men eftersom skylten enbart består av bokstäver så måste det väl vara en personlig skylt som ägaren beställt? EDIT: Eller så är det två nollor och inte två O? Det skulle ju förklara saken...? Ändrades December 1, 2022 av Lucky Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 1, 2022 Dela Inlagd December 1, 2022 4 minuter sedan, skrev Tallviking: Han hade verkligen otur när Transportstyrelsens lotteridator delade ut regnummer ! Lite som när en Audi eller Mercedes får t.ex BMW316 som regnummer Grannens dotter fick CUMXXX på sin lilla golf 1 minut sedan, skrev Lucky: Men eftersom skylten enbart består av bokstäver så måste det väl vara en personlig skylt som ägaren beställt? Nej det är siffran "0" och den är importerad till en ägare i Örebro. https://biluppgifter.se/fordon/DFP00P#agare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 @Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Nicholas: @Dolemon 😍😍😍 Ändrades December 2, 2022 av Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 Dagens bild får bli på det underbara vattnet i Jomtien. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 Dotra i skolan idag, sports day? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Dotra i skolan idag, sports day? Vackert! Men får en okunnig fråga vilken sport det är? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 22 minuter sedan, skrev frogfish: Vackert! Men får en okunnig fråga vilken sport det är? De medverkar i någon show under sportdagen, gissar det är friidrott, netball och liknande. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 18 timmar sedan, skrev Lucky: Skum reg skylt. Är inte "poop" bajs på engelska? Undrar vad bakgrunden kan vara till detta val av skylt... Ser ut att vara en spionbil!! Kameran framtill är skitstor! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 14 minuter sedan, skrev Soengsang: De medverkar i någon show under sportdagen, gissar det är friidrott, netball och liknande. Är det inte segelflygning 😆 fina små flickor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 53 minuter sedan, skrev Boa52: Är det inte segelflygning 😆 fina små flickor Ja, flyga fick hon. IMG_8272.MOV Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu