Tallviking Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 22 minuter sedan, skrev M33: Alltid skall du påskina att andra är fulla, och i detta fallet än värre. Patetiskt. Försöker bara komma med olika teorier varför någon beter sig väldigt konstigt. Alkohol är ju tyvärr väldigt vanligt när folk spårar ur och säger dumma saker. MPR är en samling av många sådana händelser.... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 5 minuter sedan, skrev Tallviking: Försöker bara komma med olika teorier varför någon beter sig väldigt konstigt. Alkohol är ju tyvärr väldigt vanligt när folk spårar ur och säger dumma saker. MPR är en samling av många sådana händelser.... Hur länge har du sett isbiten skriva här, 10–13 år? Något borde du snappat upp! Inte för att jag känner han, men rätt säker på att ingen vrickad fyllskalle eller knarkare som du antyder på. Var ett lågvattenmärke där av dig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 19 minuter sedan, skrev Soengsang: Hur länge har du sett isbiten skriva här, 10–13 år? Något borde du snappat upp! Inte för att jag känner han, men rätt säker på att ingen vrickad fyllskalle eller knarkare som du antyder på. Var ett lågvattenmärke där av dig. Du vet vad man säger... som man känner sig själv, känner man andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: Försöker bara komma med olika teorier varför någon beter sig väldigt konstigt. Alkohol är ju tyvärr väldigt vanligt när folk spårar ur och säger dumma saker. MPR är en samling av många sådana händelser.... Ibland är det bättre att bara hålla käft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 15 minuter sedan, skrev M33: Ibland är det bättre att bara hålla käft. Det var tydligen tre personer som tycker "bete sig konstigt under inflytande av alkohol" var ett känsligt ämne..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 1 timme sedan, skrev Soengsang: Hur länge har du sett isbiten skriva här, 10–13 år? Något borde du snappat upp! Inte för att jag känner han, men rätt säker på att ingen vrickad fyllskalle eller knarkare som du antyder på. Var ett lågvattenmärke där av dig. Nu får du väl ge dig surgubbe ! Jag vet precis att han aldrig beter sig illa och har aldrig sett honom full så det var därför jag reagerade på ett väldigt udda och konstigt beteende som inte alls passar in på den bild man har av honom Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 On 2022-11-11 at 13:04, skrev Oregistrerad: Ber att få tacka för många fina år här och massor av fina minnen och bekantskaper! Dags för nya uppdrag och utmaningar! Allt gott till er alla! 🙏 On 2022-11-11 at 13:40, skrev Tallviking: Väldigt märkligt inlägg från forumets moderator i en tråd som heter "dagens bild" ? Någon som kapat hans konto eller var han bara väldigt full eller påverkad på annat sätt ? Inget märkligt alls... Kanske lite udda plats att skriva det på, men i övrigt ett ganska klart inlägg. Och jag vill också tacka Naam Kaeng för hjälpen här på MPR. Åsså en bild, så TV inte blir alldeles vimmelkantig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 4 minuter sedan, skrev Surin P3: Inget märkligt alls... Kanske lite udda plats att skriva det på, men i övrigt ett ganska klart inlägg. Och jag vill också tacka Naam Kaeng för hjälpen här på MPR. Åsså en bild, så TV inte blir alldeles vimmelkantig. Och nu passar du på att välkomna @Boa52 & @clion som moderatorer hoppas jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 (ändrad) Kväll hemma i byn. Ändrades November 12, 2022 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 8 timmar sedan, skrev Surin P3: Inget märkligt alls... Kanske lite udda plats att skriva det på, men i övrigt ett ganska klart inlägg. Och jag vill också tacka Naam Kaeng för hjälpen här på MPR. Åsså en bild, så TV inte blir alldeles vimmelkantig. Nå niin, har du fått ordning på "kaffestugan"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 Kändes som en dålig affär att köpa två! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 13, 2022 Dela Inlagd November 13, 2022 Från flödet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 13, 2022 Dela Inlagd November 13, 2022 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Från flödet En kompis hade en Amazon som vi åkte omkring i början av 80-talet i Pattis. Lär ju knappast vara den men det kan ju inte ha funnits så många i Thailand. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 13, 2022 Dela Inlagd November 13, 2022 Julas skyltnig idag. Lite humor har de allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 13, 2022 Dela Inlagd November 13, 2022 oduglige sonen och bäste far enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 14, 2022 Dela Inlagd November 14, 2022 Dagens bild är purfärsk. Sitter just nu i lobbyn på panget jag bor på för tillfället och lyssnar på regnet och åskan. En bonus är att flamman i receptionen är en glad och trevlig tös som gärna snackar lite skämtsamt med mig. Det är just nu något hög luftfuktighet här Eftersom det är måndag idag så bjuder jag på en till bild. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 (ändrad) Dagens film om en färja. (Djurgården 7) En del av er som varit på träffen i Göterborg känner igen den och har åkt med den för att ta en bärs i byn. Ändrades November 15, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Dagens film om en färja. (Djurgården 7) En del av er som varit på träffen i Göterborg känner igen den och har åkt med den för att ta en bärs i byn. Det där skall testas nästa år! Samt kolla in jagaren Småland! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 9 minuter sedan, skrev audirs2: Det där skall testas nästa år! Samt kolla in jagaren Småland! Glöm inte kolla in Veteranflottiljens HMS Hugin P151 också som ligger på Maritiman Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 Frugan har packat klart, nästan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 Varmt idag... Men OK om man jobbar nån timme om dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 7 timmar sedan, skrev rolba: Frugan har packat klart, nästan. Dammsugarpåsar, toapapper och vaselin på bordet, jag ska inte fråga vad ni håller på med, men inte undra på hon är trött🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 3 timmar sedan, skrev Surin P3: Varmt idag... Men OK om man jobbar nån timme om dagen. Bygger du en basketplan? Eller är det padel på g? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 2 timmar sedan, skrev Esspe: Bygger du en basketplan? Eller är det padel på g? Han måste ju få plats med maskinparken Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 9 timmar sedan, skrev Soengsang: Dammsugarpåsar, toapapper och vaselin på bordet, jag ska inte fråga vad ni håller på med, men inte undra på hon är trött🤣 Nästan rätt. Tigerbalsam. Give it a try. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu