MickeN Inlagd Oktober 24, 2022 Dela Inlagd Oktober 24, 2022 Igår kväll vid solnedgången och den andra tidigt på morgonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 24, 2022 Dela Inlagd Oktober 24, 2022 Här var det stopp för oss, blev en omväg på ca 2 mil. Ibland blir man lite osäker när man följer gps: n. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 24, 2022 Dela Inlagd Oktober 24, 2022 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 24, 2022 Dela Inlagd Oktober 24, 2022 Den här coffe shoppen har några år på nacken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 25, 2022 Dela Inlagd Oktober 25, 2022 Dagens bild är inte dagsfärsk men eftersom jag knäppte den igår så får den lov att gå som dagens bild. Igår så var jag ute på en runda med trampcykeln och någonstans längs min runda så fick jag för mig att jag skulle ta mig en närmare titt på det nya bygget av den dubbelspåriga järnvägen som just nu håller på att slutföras. Fullt medveten om att det är restricted area så tog jag mig ändå in på bygget med cykeln. Säg ingenting till någon!!! Off the beaten track Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 Sophämtning i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev MickeN: Sophämtning i Thailand. Jag kallar dom rullande återvinnings bilar sälja glas,kartong,metall å plast. Mvh. miljö-muppen Dolemon Ändrades Oktober 27, 2022 av Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 Långt ekipage. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 32 minuter sedan, skrev MickeN: Långt ekipage. Ä det "Samsung" som är ute på böljan den blå? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 Höstpromenad "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Kanske dags för städning här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 13 minuter sedan, skrev MickeN: Kanske dags för städning här. Asiatisk kompostering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Här finns att välja på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 5 timmar sedan, skrev Fredman: Tjusigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Snor både text och bild från dagens statusuppdatering på Facebook. "Satt på denna vadpress och vilade mellan ett av seten på STC:s nystartade gym i Tibro för en stund sedan då jag plötsligt fick en syn för mitt inre i vilken jag av nån anledning kom i samspråk med en inhemsk tjej här för att därefter dejta under en tid, flytta ihop, skaffa en skrikande unge och iom det varit låst, med få om ens några möjligheter att lämna vare sig län eller land. Fy fan!" "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 30, 2022 Dela Inlagd Oktober 30, 2022 Snurrigt, terminal 21. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 30, 2022 Dela Inlagd Oktober 30, 2022 On 2022-10-27 at 12:47, skrev MickeN: Långt ekipage. Kanske det var denna båt, (en Thai bekant till mig) Ett långt ekipage på väg igenom Ayutthaya för att bli lossad, då kan dom som jobbar med att köra promarna vila sig. Mvh.Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 30, 2022 Dela Inlagd Oktober 30, 2022 Jönköping. På väg till hissingen för å fira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 1, 2022 Dela Inlagd November 1, 2022 Nu blir det till att såga lite järn. Många järn i sågen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 1, 2022 Dela Inlagd November 1, 2022 Orkar inte riktigt räkna kvadratmeter, men tillräckligt hoppas jag. Annars får jag bygga mer. Här är den mest avancerade ritningen jag kunde åstadkomma just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 1, 2022 Dela Inlagd November 1, 2022 36 minuter sedan, skrev Surin P3: Orkar inte riktigt räkna kvadratmeter, men tillräckligt hoppas jag. Annars får jag bygga mer. Här är den mest avancerade ritningen jag kunde åstadkomma just nu. Snart större än Skanska! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 1, 2022 Dela Inlagd November 1, 2022 3 minuter sedan, skrev audirs2: Snart större än Skanska! Skanske det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Lugnt och harmoniskt när man var och hälsade på mor och far...andra släktingar, vänner och bekanta. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Var på dotterns skola i veckan. Dottern går på en brittisk internationell skola och då hon i våras gick ut Year 11 så innebar det att de satt det fruktade IGCSE testet där de under 4 veckors tid har två test i vardera 10 ämnen de valt. Dottern lyckades bra och fick en 9:a i alla ämnen, vilket är det högsta man kan få. För att få ett stipendie krävdes det att man hade högsta betyg i 9 av 10 ämnen. Trots att 50% av studenterna är västerlänningar så var det ingen västerlänning bland de 15 studenter som fick stipendie, dock ett par look krungs samt en tjej som fick ett stipendie som "most improved". Med bästa kompisen. För er som håller på Leicester eller bor i Pattaya så är ungarna till höger och vänster om dottern snorungar som kommer ha stor påverkan på er framtid. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu