rolba Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 12 timmar sedan, skrev måne: Jag gillar ju att fara runt Och lysa upp tillvaron för oss andra. 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 höst enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 17, 2022 Dela Inlagd Oktober 17, 2022 (ändrad) Nu är den här igen, den kommer varje år men lika ofta överraskar den. Varit -1,5 c inatt Ändrades Oktober 17, 2022 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 17, 2022 Dela Inlagd Oktober 17, 2022 37 minuter sedan, skrev Amigo: Nu är det här igen, den kommer varje år men lika ofta överraskar den. Varit -1, c inatt I Valbo utanför Gävle där jag bodde förut fick jag rapporter om att första isskrapning i år var den 4 oktober... Ett riktigt fukt och köldhål Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 17, 2022 Dela Inlagd Oktober 17, 2022 On 2022-10-13 at 17:01, skrev Enis: höst enis Tjoho! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Oktober 18, 2022 Dela Inlagd Oktober 18, 2022 Gick förbi ett skyltfönster som gav upphov till många funderingar... Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 Hon sitter bara och skrattar efter en halv Maithai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 43 minuter sedan, skrev MickeN: Hon sitter bara och skrattar efter en halv Maithai. Det kanske var en Maja thai? Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 I detta lilla hus bodde tydligen min mormor som jag aldrig fick träffa! Borgå i Finland. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 Vårt gamla svampställe, snyft! 😭😥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 1 timme sedan, skrev ellim63: Vårt gamla svampställe, snyft! 😭😥 ICA är öppet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 2 minuter sedan, skrev måne: ICA är öppet Tjejerna har hittat svamp nu! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 43 minuter sedan, skrev ellim63: Tjejerna har hittat svamp nu! 👍 Vilken otur för dig 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 Israpporten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 1 timme sedan, skrev rolba: Israpporten Ring Atle eller Oden på stubb! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Lite blandat från stället vi valde för natten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 En på bad ankan och kraft paketet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 22 minuter sedan, skrev MickeN: En på bad ankan och kraft paketet. Ser ut som du trivs med pensionärslivet 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Dagens bilder denna dag för 10 år sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 (ändrad) 52 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Dagens bilder denna dag för 10 år sedan Birka är en covidoitee...bort...for what? Ändrades Oktober 23, 2022 av Nineteen68 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Flygöl. Och connecting ”flight” med tåg… munblöja på 🤮🤬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Missa inte den något udda "Coffin-bar" precis vid Grand Place i nordvästra hörnet https://www.atlasobscura.com/places/le-cercueil Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Min pappa lyckades med konststycket att själv pissa i bassängen nedanför "Manneken pis" när han var på en "studieresa" tillsammans med Scan i Bryssel för en herrans massa år sedan....... Vart ett hel gäng med Japanska turister där samtidigt och jäklar var kamerorna blixtrade........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 31 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Min pappa lyckades med konststycket att själv pissa i bassängen nedanför "Manneken pis" när han var på en "studieresa" tillsammans med Scan i Bryssel för en herrans massa år sedan....... Vart ett hel gäng med Japanska turister där samtidigt och jäklar var kamerorna blixtrade........ Nära att jag gjorde det oxå gick en 10 meter bort ,snäll pojke å lite folk där då.😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu