Avregistrerad clion Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Ögonblicksbild. snyggt Oskar glömde fråga om ormen va den giftig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Clion, Golden Tree Snake, visst är de lite giftiga men inte farliga för människor, dessutom ganska timida. Bryr oss inte om de håller sig utomhus och bär ut dem i trädgården när de har slingrat sig inomhus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Clion, Golden Tree Snake, visst är de lite giftiga men inte farliga för människor, dessutom ganska timida. Bryr oss inte om de håller sig utomhus och bär ut dem i trädgården när de har slingrat sig inomhus. Hej Oscar. Kul Nu kanske vi inte ska göra "Dagens Bild"-tråden till en chat-tråd, Men vad livnär sig en sådan krabat på som finns i närheten ? Ser ju ut att kunna behöva en hel del näring. /Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Chrysopelea ornata ornatissima (Golden Tree Snake) Thai language: Ngoo kee-ow ly dok mak Äter: små Geckos, ödlor, Tokay geckos, råttor, möss, fågelägg, insekter och ibland mindre ormar och fladdermöss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Chrysopelea ornata ornatissima (Golden Tree Snake) Thai language: Ngoo kee-ow ly dok mak Äter: små Geckos, ödlor, Tokay geckos, råttor, möss, fågelägg, insekter och ibland mindre ormar och fladdermöss. Hellskotta Små Geckosar ! Dom är ju snabbare än blixten ! Fantastiskt Tack Oscar för all info Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 City Gross för en stund sedan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 En liten reseskildring från förra helgen, London blev det: Först lite 64'an porr Här bodde vi. Mat: Ut och knata lite i Hyde park: Ekorre: Pärleporten: Mat: Skön snubbe: Mat: Luden värmeflaska till farmor och mat: Frukost: Hemma igen: Skål go vänner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Ett mysigt ställe att besöka är Sai-Ngam som ligger ca 60 km från Korat stad. Här skapar banyanträd ett stort vackert lummigt rum av grenar och löv som hänger vävda med varandra, gjorda av naturen själv. Det finns ett gammalt träd där som är 350 år gammalt. Har man glömt matsäcken så finns det en restaurang att tillgå och en liten souvenir shop att handla i. Platsen används som en populär rastplats. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 En liten kärleksstund i byn BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 En liten kärleksstund i byn Stör dem inte då blir det skyfall och översvämmingar i byn.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Dagens bild kommer från Behrn arenai örebro, dotterns lag vann sin serie och fick diplom i halvtid mellan kif örebro och kopparbergs göteborg Inget mål denna gång, matchen slutade dock 2-2 dessa två var inte det minsta intresserade av fotboll Denne gamle bollsparkare borde fått pris för surast min på hela arenan mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 En liten reseskildring från förra helgen, London blev det: Först lite 64'an porr Här bodde vi. Mat: Ut och knata lite i Hyde park: Ekorre: Pärleporten: Mat: Skön snubbe: Mat: Luden värmeflaska till farmor och mat: Frukost: Hemma igen: Skål go vänner! Trevligt me lite bilder ibland inte bara gnäll det blir ett plus När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Dagens bild kommer från Behrn arenai örebro, dotterns lag vann sin serie och fick diplom i halvtid mellan kif örebro och kopparbergs göteborg Inget mål denna gång, matchen slutade dock 2-2 dessa två var inte det minsta intresserade av fotboll Denne gamle bollsparkare borde fått pris för surast min på hela arenan mvh walle Ja du han ser änna gammel ut nu för tiden.men han följde jag vartsomhelst 82-86 hammburg rom aten hammburg igen gran canari.mins specielt när dom mötte roma i rom.fick åka med i spelarbussen till träning kunde gå ut på plan till mittcirkeln mm mm ja de va tider de nu är det skit me sv forbollen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 ja nu e dom änna vackra träden allså När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Lite fest med liveunderhållning i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Trevligt me lite bilder ibland inte bara gnäll det blir ett plus Jag gnäller väl aldrig, vaffan gnäller du om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 (ändrad) Här kommer några bilder från morgonens hjortjakt i de småländska skogarna. Det blev en kronhjortshind som fick sätta livet till så nu blir det rökt hjort som pålägg resten av vintern. Maakaao Ändrades Oktober 16, 2010 av maakaao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Ja det var mig en elak jävel. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Höst i Alingsås //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 En frusen hund i C/M. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Nyårsballong i Chiang Mai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Malaysian Brown Kukri. Inte giftig men mycket aggressiv, backar inte, anfaller allt som rör sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Uch fy fabian :giggle: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Håller med dig clion,dom däringa slingriga sakerna är inget för mig heller Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Finns inte mycket Thailand utan orm. Och, så har vi dom här som är ganska bitska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu