edvardpop Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 Hjo Hamn. Ungefär samma bilder som jag tagit många gånger förr. Så här blev dem i eftermiddags. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 Fick lite bilder från frugan, som just nu befinner sig i Sisaket. Regnat/regnar tydligen en hel del där. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 Frugan mekade till två buketter med blomster från trädgården att ta med till jobbet i morgon!❤️🇸🇪🌹 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 22, 2022 Dela Inlagd September 22, 2022 Såg att en fb-vän som anordnar foto-resor var i Indien just nu för att reka så jag gick in i Varanasi-mappen och hittade några bilder som jag kände för att slipa vidare på. Den här finns det fem versioner av nu. En till... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd September 22, 2022 Dela Inlagd September 22, 2022 Inget snack om vem som bestämmer i huset i Nonthaburi. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 Välfärd och arbete! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 11 minuter sedan, skrev Amigo: Välfärd och arbete! En minskad avverkning i Sveriges skogar skulle ge en enorm klimatnytta på kort sikt, 30 till 50 år. Det menar forskarna bakom en studie av skogsbrukets klimateffekt. Det har funnits en gängse bild av att Sveriges skogsbruk är bra för klimatet, men den klimatnyttan uppstår först på lång sikt, längre än hundra år. Det menar Göran Englund, professor vid Umeå universitet och en av forskarna bakom studien Climate mitigation forestry – temporal trade-offs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 51 minuter sedan, skrev Alarik: En minskad avverkning i Sveriges skogar skulle ge en enorm klimatnytta på kort sikt, 30 till 50 år. Det menar forskarna bakom en studie av skogsbrukets klimateffekt. Det har funnits en gängse bild av att Sveriges skogsbruk är bra för klimatet, men den klimatnyttan uppstår först på lång sikt, längre än hundra år. Det menar Göran Englund, professor vid Umeå universitet och en av forskarna bakom studien Climate mitigation forestry – temporal trade-offs. En minskad konsumtion av varor av alla d slag skulle göra en mycket snabbare klimatnytta har jag räknat ut, så är jag ingen professor heller Mvh.mattegeniet Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 1 timme sedan, skrev Dolemon: En minskad konsumtion av varor av alla d slag skulle göra en mycket snabbare klimatnytta har jag räknat ut, så är jag ingen professor heller Mvh.mattegeniet Dolemon Att sluta avverka än mer av regnskogarna i Amazonas skulle också vara väldigt klimatnyttigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 1 timme sedan, skrev Alarik: väldigt klimatnyttigt Eller är det? Nu kommer de o tar över här också! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 28, 2022 Dela Inlagd September 28, 2022 Dagens hiss “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 29, 2022 Dela Inlagd September 29, 2022 Nyredigerad men gammal bild från Akha-byn som inte publicerats nånstans tidigare. Många fler kommer snart i No 9... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 Dagens gurkskörd från växthuset! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 Stockholm by night. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 3 timmar sedan, skrev MickeN: Stockholm by night. Jäklar vilket foto.. Underbart! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 1, 2022 Dela Inlagd Oktober 1, 2022 Thaichilin och habaneron börjar mogna till! ❤️ 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 1, 2022 Dela Inlagd Oktober 1, 2022 En fika på Gulf i Timmersdala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 1, 2022 Dela Inlagd Oktober 1, 2022 48 minuter sedan, skrev Naam jai: En fika på Gulf i Timmersdala vilka möbler, där skulle @M33 trivas "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Bokat tid för undersökning imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 8 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Sånt hårsvall skall icke döljas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 Måne på besök i kväll 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 23 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Måne på besök i kväll 😉 Han var här åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 Jag gillar ju att fara runt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu