Naam jai Inlagd Augusti 30, 2022 Dela Inlagd Augusti 30, 2022 6 minuter sedan, skrev Surin P3: Här ska det bli minst 108 kvadrat hobbyrum. 173 kvadrat betongyta dock... Karaoke eller kanske tågbana? 🤔😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 30, 2022 Dela Inlagd Augusti 30, 2022 1 minut sedan, skrev Naam jai: Karaoke eller kanske tågbana? 🤔😉 Karaokerum har vi redan. Tågbana... Kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 30, 2022 Dela Inlagd Augusti 30, 2022 48 minuter sedan, skrev Surin P3: Här ska det bli minst 108 kvadrat hobbyrum. 173 kvadrat betongyta dock... Snooker så har du en utmaning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 30, 2022 Dela Inlagd Augusti 30, 2022 På Ica Kvantum i Tidaholm har någon 'glömt' en frukt ovanpå frysdisken med kräftor i. Jag tror jag förstår varför... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Lite sten idag. Betong imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 1, 2022 Dela Inlagd September 1, 2022 (ändrad) Betong. Vilken mardröm... Ska inte säga för mycket för då blir @Boa52 arg på mig. Ändrades September 1, 2022 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 1, 2022 Dela Inlagd September 1, 2022 39 minuter sedan, skrev Surin P3: Betong. Vilken mardröm... Ska inte säga för mycket för då blir @Boa52 arg på mig. mardröm ? 1 cm betong på gräs, måste bli prima. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 1, 2022 Dela Inlagd September 1, 2022 40 minuter sedan, skrev Nicholas: mardröm ? 1 cm betong på gräs, måste bli prima. Hehe. Nä, kvalitet på sånt har jag koll på. 13,3 cm i genomsnitt. 25 cm där pelarlyften ska stå. Problemet är oftast bara att man får riktigt ont i magen av att titta på dem, men det blir oftast ok när de väl är klara. Detta jobba var baserat på kvm så egentligen borde jag inte brytt mig alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd September 1, 2022 Dela Inlagd September 1, 2022 3 minuter sedan, skrev Surin P3: Hehe. Nä, kvalitet på sånt har jag koll på. 13,3 cm i genomsnitt. 25 cm där pelarlyften ska stå. Problemet är oftast bara att man får riktigt ont i magen av att titta på dem, men det blir oftast ok när de väl är klara. Detta jobba var baserat på kvm så egentligen borde jag inte brytt mig alls. Hoppas det är riktigt armerat under där pelarlyften ska stå, blir roligt följa din blivande "verkstad" Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 1, 2022 Dela Inlagd September 1, 2022 8 minuter sedan, skrev Dolemon: Hoppas det är riktigt armerat under där pelarlyften ska stå, blir roligt följa din blivande "verkstad" Mvh. Dolemon Det ska nog fungera. Har överspecat det mesta. Tittat på Bendpak och deras krav. Ligger över deras största 2 pelarlyft med ca 25% på betongtjocklek och armeringstäthet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 En kusin sköt sin första björn. I krokomstrakten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 3 minuter sedan, skrev Peolito: En kusin sköt sin första björn. I krokomstrakten. Säkert att det inte är Rinkeby gänget? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 23 minuter sedan, skrev audirs2: Säkert att det inte är Rinkeby gänget? Helt säker inga polski pojkar heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 Örebro kommer snart att få tillskott i restaurangbranschen. Tror att främst amerikarna kommer att lockas till ett besök... Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Polaren köpte en ny, lite modifierad, hoj igår. Kan inget om sådant här, men den skall tydligen vara snabbare......än typ allt. Kawasaki Ninja H2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 56 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Polaren köpte en ny, lite modifierad, hoj igår. Kan inget om sådant här, men den skall tydligen vara snabbare......än typ allt. Kawasaki Ninja H2 Amen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 (ändrad) Verkar få ta tillbaks det jag nyligen skrev i No.9. Det där om att jag nog inte skulle publicera några fler längre bildinlägg från den lilla Akha-byn i den reseberättelsen. Det var bilder som ev skulle kunna tänkas tas nån gång framöver jag tänkte på då(vet ju inte om det blir några fler resor dit). Har nämligen gått lös på de tio år gamla bilderna igen, dels dem som redan redigerats tidigare men framför allt dem som av nån anledning skjutits på framtiden. Här är ett par smakprov. På bilden nedan har nån i byn bjudit på fest men resguiden verkar ha svårt att koppla av. Vilka problem som avhandlades just här vet jag förstås inte men minns att hennes relation med dottern hade kunnat vara bättre. Inte så förvånande med tanke på att dem varken träffades eller talades vid under långa perioder. Fast som sagt vet jag inte vad det handlade om här. En uttrycksfull bild blev det i alla fall. Här vilar dock inga ledsamheter. Nån av de äldre gubbarna i byn har kommit förbi på besök och satt sig ner vid huset där jag befinner mig. Vid detta laget hade han antagligen fått i sig en styrketår eller fler. Visst ser han nöjd ut! Ändrades September 10, 2022 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Har varit ganska låg aktivitet i deńna tråd de senaste dagarna så jag passar på att lägga in ännu en skärmavbild i brist på annat. Och lite naket igen 😉 Väldigt lite. För nån månad sedan fanns ett antal sydkoreanska filmer att strömma från Svt play. Oscarsbelönade Parasit var väl den mest kända. Vad den här filmen hette minns jag inte just nu mer än att den stundtals var ganska spännande. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 Dagens bild 1972 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Dagens bild 1972 Året efter blev första med pris över 1kr...Och den löjliga Bränslekrisen. Minns att man fick små kuponger att klistra in i häften för att sen få rabatt. Jobbade på ett företag med fri tilldelning så vi hade varsitt fat att ta bensin ur till bilarna. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Jobbade på ett företag med fri tilldelning så vi hade varsitt fat att ta bensin ur till bilarna. De flesta grävmaskin- och schaktmaskinförare hade Mercedes med dieselmotor. Ändrades September 17, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 Snart dags att dra på finkostymen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 18 minuter sedan, skrev M33: Snart dags att dra på finkostymen. Synd på Indianen bara kan inte se att det ska vara något rasistiskt med det 😭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu