Luke the Drifter Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 7 minuter sedan, skrev Esspe: Finns ju en del beresta thairävar här. Sen finns det ju en del googlare med. Klarar ni den här? Var är jag? Jag drar till med att du är uppe på Khao Matsee utsiktsplats som ligger i Chumpon. Jodå, jag har varit där. Visserligen inte uppe på berget men nere i fiskebyn vid floden. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 Jag letade lite i mitt bildbibliotek och hittade några bilder från där jag körde moppe från Hua Hin söderut och hamnade bland annat i Chumpon. Min vän på vägen Här snokar jag runt i fiskebyn Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: Jag letade lite i mitt bildbibliotek och hittade några bilder från där jag körde moppe från Hua Hin söderut och hamnade bland annat i Chumpon. Min vän på vägen Här snokar jag runt i fiskebyn Luke the Drifter Du får gå utanför toton nästa gång 😉 Lägger in 8 poängarna med. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 Denna var riktigt nära hustaken.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 Tydligen vill bilen min att jag drar åt något när det är minus hundra grader ute….. kan det vara topplockspackningen möjligtvis…? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Sprang på svägerskan igår på stan så det blev en fika eller två “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Ett gäng bilder från igår när frugan och favoritdottern med kompisar åkte med "räkbåten" Gustaf Lagerbjelke ut på hjälmaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 Gårdagens bilder från Solnahallen där frun med kompisar var på thaifest “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 Polarn sa till tjejen att strypa elförbrukningen lite. Ja hon är thai inte polska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 (ändrad) Det kommer folk ända från Västerås som beställt thaigodis. 🙂 Ändrades Juli 31, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Det kommer folk ända från Västerås som beställt thaigodis. 🙂 blir dyrt thaigodis de men tanke på bensin/diesel enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Gårdagens bilder från Solnahallen där frun med kompisar var på thaifest Frugan och kompis var också där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 44 minuter sedan, skrev Enis: blir dyrt thaigodis de men tanke på bensin/diesel enis Blev extra dyrt idag då hon körde in i plankräcke på parkeringen när de skulle åka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 54 minuter sedan, skrev John Khonken: Frugan och kompis var också där. När ska ni åka till Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 Det blev bra med carporten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 55 minuter sedan, skrev Surin P3: Det blev bra med carporten... Klarar den en meter blötsnö? 🤣 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Enis: Klarar den en meter blötsnö? 🤣 Enis Vet inte, tror inte det, men jag vet att det skulle vara jättejobbigt att skotta snö i den här värmen. Ändrades Augusti 1, 2022 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 49 minuter sedan, skrev Surin P3: Vet inte, tror inte det, men jag vet att det skulle vara jättejobbigt att skotta snö i den här värmen. I så fall, ta in Polska Snö å Is AB! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 Tjaboo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 2 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Tjaboo Jäkla lugn hund, hur smidig bilresa hem som helst... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 2, 2022 Dela Inlagd Augusti 2, 2022 Sover på dagen och härjar om på natten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 2, 2022 Dela Inlagd Augusti 2, 2022 47 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Sover på dagen och härjar om på natten Mmmm Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 2, 2022 Dela Inlagd Augusti 2, 2022 1 timme sedan, skrev Soengsang: Mmmm Fan han är väl inte död!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 2, 2022 Dela Inlagd Augusti 2, 2022 Morgonpromenad. Noterar att någon byggt en ”lekbåt” som ta mig tusan upptar större delen av ån. Måste vara lagom knepig att lägga till med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu