rolba Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Letade lite gamla bilder, sprang då på dessa....är väl preskriberat nu så kan lägga ut.. Säger väl allt, det var roligare förr😆 @radiokanal på party Haha, jag hoppade bilderna från Nid bar när jag la ut midsommarbilderna. En trevlig dag och kväll var det i alla fall. Kväll förresten, klockan var efter 05 när jag landade på rummet med två guider. Men som sagt, det är väl preskriberat nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 25 minuter sedan, skrev rolba: Haha, jag hoppade bilderna från Nid bar när jag la ut midsommarbilderna. En trevlig dag och kväll var det i alla fall. Kväll förresten, klockan var efter 05 när jag landade på rummet med två guider. Men som sagt, det är väl preskriberat nu. Letade pyttipanna då jag hittade dessa, var de från midsommar några år sen? Trodde jag raderat dem, men låg på nått moln 🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 11 minuter sedan, skrev Soengsang: Letade pyttipanna då jag hittade dessa, var de från midsommar några år sen? Trodde jag raderat dem, men låg på nått moln 🤣 Finns nog många mappar med bilder i molnen man inte ska utforska när frugan eller dottern sitter bredvid.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 On 2022-07-13 at 15:45, skrev Soengsang: Letade pyttipanna då jag hittade dessa, var de från midsommar några år sen? Trodde jag raderat dem, men låg på nått moln 🤣 Midsommar 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 15, 2022 Dela Inlagd Juli 15, 2022 Invånare i trädgården. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 16, 2022 Dela Inlagd Juli 16, 2022 Tar en soda och tycker att livet ändå är rätt hyggligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2022 Dela Inlagd Juli 16, 2022 Precis nyss, skrev Abercrombie: Tar en soda och tycker att livet ändå är rätt hyggligt... Ser ju ut att vara fint väder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 Riktigt hemmabygge. Coolast är nog drickabacken baktill🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 Erbjudande i musseshoppen igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 On 2022-07-13 at 14:48, skrev Scandinaviancorner: Inte var dag man ser Miss On med en pilsner i näven Hon häller väl upp åt dig? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 16 minuter sedan, skrev måne: Hon häller väl upp åt dig? Ja naturligtvis nån jävla ordning får de va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 Trots att jag bott så nära har jag aldrig varit till Hässlö Flygmuseum i Västerås...men idag blev det av. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 On 2022-06-17 at 15:44, skrev Nicholas: Lämnade Volvo torslanda. Eldade stumt på riksväg 40. Kom till dessa 2 ställen. @Fredman Bilder i omvänd ordning. Vänster där i orrhaga bor jag... Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Trots att jag bott så nära har jag aldrig varit till Hässlö Flygmuseum i Västerås...men idag blev det av. "Därr" var vi från Mpr förra året, helt ok dagsutflykt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 Här har jag dokumenterat en landstigning och det är troligen då jag anlände till en ö någonstans i Andamanska Bukten. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 Bang Kapi District, Bangkok "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 Nu är det bråttom med leveranserna innan flera blåser omkull. Förr har de kört 4 nätter i veckan, nu verkar det bara vara lördagar som man slipper dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 18, 2022 Dela Inlagd Juli 18, 2022 7 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Här har jag dokumenterat en landstigning och det är troligen då jag anlände till en ö någonstans i Andamanska Bukten. Luke the Drifter Kho Lanta kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 18, 2022 Dela Inlagd Juli 18, 2022 1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner: Kho Lanta kanske Funderade på det med men då var det nog ett tag sen. Minns färjan från i fjor som betydligt större. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 18, 2022 Dela Inlagd Juli 18, 2022 33 minuter sedan, skrev Esspe: Funderade på det med men då var det nog ett tag sen. Minns färjan från i fjor som betydligt större. Ja, men fortfarande flytande vrak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 18, 2022 Dela Inlagd Juli 18, 2022 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Kho Lanta kanske Det stämmer väldigt väl det! Vid det här tillfället så var jag ute på en roadtrip och då besöktes bland annat Koh Lanta. Där körde jag runt på hela ön och det var en mycket spännande tur. Dagens bilder från Koh Lanta Det får lov att slinka med en kvällsbild också Luke the Drifter Ändrades Juli 18, 2022 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 18, 2022 Dela Inlagd Juli 18, 2022 Funderar på vad som sticker ut högst upp på The Edge? Hörnet Soi Diana/2nd Road. Kan det vara en swimmingpool? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 18, 2022 Dela Inlagd Juli 18, 2022 Lagt lite cement. Ett par timmars jobb, som förmodligen hade tagit en hel dag för tre thaigubbar att utföra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu