Guest Gargamel Inlagd Augusti 11, 2008 Dela Inlagd Augusti 11, 2008 Mycket fina bilder ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Taget idag kl 0730 i samband med bön, i bostaden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 e på väg mot Bangkok nu men kan inte säga att jag vantrivs direkt... IMG_2320.JPG Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Ha en trevlig resa! Lite avundsjuk bara, men åker nästa månad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Samma här, trevlig resa, åker i sep Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Quote Ha en trevlig resa! Lite avundsjuk bara, men åker nästa månad. Den riktiga resan e avklarad, kanske blir nåt cowboy eller liknande ikväll.Men minnena har etsats sig fast för resten av livet med dunderklumpen!IMG_2246.JPG Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Jag och tjejen samt ett annat par tog oss en tur på notdragning av Lax, det var Bergeforsens laxodling som bjöd in till fest, 2500 personer per år ungefär brukar komma för att se denna notdragning, detta gör man för att visa hur det går till, efter fångsten så släpper man ut alla i Bergeforsen igen...här är det jag och tjejen som myser på i solen... Här drar dom not så det står härliga till... Som ni ser så var det väldigt mycket folk där och tittade.fiske är nog väldigt populärt i Sverige Tjejen min och polaren och hans tjej. Brudarna inne och kollar akvariet..kolla in laxen i bakgrunden, tänk att få dra upp en sådan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Nämen vafan är det inte jag och storchefen på en fotbollsarena i BKK 2003.ingen större bevakning där inte, var bara att hoppa ner från läktaren ner på planen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Men tjena är det inte min polare Niclas !! hans tjej smyger fram i bakgrunden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Syster, mamma och sambo i Torsångs kyrka den 1/9 2007. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Sambo, son tomas, brorsdotter Ida m pojkvän (fr Portugal), dotter Lisa och bror Bosse i väntan utanför Torsångs kyrka 1/9 2007. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Brudparet kommer ut från Torsångs kyrka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Idag har vi fått se vårt barn för första gången. Barnet verkar må bra - och mycket aktivt som mamma och pappa. Mamma vill veta könet medan pappa vill ha det som en gåva vid förlossningen. Så om ni ser något "där" får jag be er hålla det hemligt na ka. Annars blir det orättvist för pappa. Mvh Magrood -lättad- "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Fint Magrood ! jag tycker det ser ut som en pojke eller, hmm ?... kanske en flicka, nä jag vet inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Trevligt Magrood och Svarten. Kan inget om sådana där bilder men ser ut att bli ett välskapt barn member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Det var verkligen "Dagens bild"! Vilken överraskning och vá kul! Lycka till alla tre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hawk68 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 STORT GRATTIS TILL ER Lycka till Mvh Hawk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Magrood Ser ut som tvillingar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 :na:Ser inte ut som nån halvmesyr Lycka till och njut av att Ni snart är 3. Appropå kön: Damfotboll är också en sport. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Några bilder från en välkänd bro... Ha en bra dag! IMG_0727 (Large).JPGIMG_0738 (Large).JPG Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 skulle vilja plocka lite Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Förra årets skörd är slut nu, hoppas på årets kommande bär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 En bild från risfältet strax norr om Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Vi kör en till. Båt utan för Pattaya om jag inte minns fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 en tagen bild Singapore hamnen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu