Arnold Layne Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 Om vinsten uteblir så får man väl njuta av det vackra vädret. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 Grannarna på sitt dagliga besök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Konsert igår, kändis. "Cash"tror jag han eller bandet hette. För att få ett bord nära scenen måste dom betala 3000bth men då ingick en hel låda med Leo(12X70cl) och groggvirke 🤪🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 On 2022-07-01 at 13:49, skrev Arnold Layne: Nu behöver jag inte frakta mitt fläsk den här vägen dom närmaste fem veckorna...nu är det semester 🙂👍👊🍺 Tror du lyckats fånga chefens vita Volvo på cykelbanan. Jobb i Fibra nod antar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Dagens bilder är inte från idag men jag låter dem ändå gå som dagens bild, förlåt mig mina synder Den här dagen var ägnad åt äventyr medelst moped och då hamnade jag i Kaeng Krachan National Park som ligger i Phetchaburiprovinsen. Det finns många vilda elefanter i området och det gäller att passa sig om man råkar stöta på dem för de är absolut inte några tama husdjur. Det blev många stopp längs vägen och här har jag hamnat vid en restaurang som låg så vackert vid en damm. Det var mitt bidrag till dagens bild idag. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Revelj i morse 08,00, var ställer vi containern? Gäääääääääsp! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Nu vart det nåt helt annat helt plötsligt. Och röret ni ser hade jag självklart sönder. Så ingen i byn hade vatten på några timmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 6 minuter sedan, skrev Surin P3: Nu vart det nåt helt annat helt plötsligt. Och röret ni ser hade jag självklart sönder. Så ingen i byn hade vatten på några timmar. Ge dom whiskey! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 9 minuter sedan, skrev audirs2: Ge dom whiskey! Rören? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 1 timme sedan, skrev Surin P3: Rören? De oxå🥃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 1 timme sedan, skrev Surin P3: Rören? Ja, om det är helrör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 En gammal bortglömd fotbollsplan ( ishockey på vintern när jag var grabb ) C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 De skall tydligen spränga lite här ute i skogen. Så de kom och skruvade fast någon mätutrustning på mitt hus för att se om det blir vibrationer. Ha ha, de skulle bara veta att när jag kör landstigningsscenen i Saving Private Ryan, då kommer deras maskin registrera 6,1 på Richterskalan......... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 Oooops, blev lite fel vid vattningen. Dränkte en av alla Buddha på tomten. Vilken olycka väntar mig nu? Räcker det om jag fyller andehuset med godsaker, eller är det helt kört? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 54 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Oooops, blev lite fel vid vattningen. Dränkte en av alla Buddha på tomten. Vilken olycka väntar mig nu? Räcker det om jag fyller andehuset med godsaker, eller är det helt kört? Alla behöver vatten så det är nog lugnt så länge du inte har pissat på honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Oooops, blev lite fel vid vattningen. Dränkte en av alla Buddha på tomten. Vilken olycka väntar mig nu? Räcker det om jag fyller andehuset med godsaker, eller är det helt kört? En Fader vår följt av tio Ave Maria, en Gloria Patri och en Fatimas dekadbön. Upprepas fem gånger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 On 2022-07-02 at 10:05, skrev Arnold Layne: Det är bara antik dekoration som det mesta på det där företaget ... går någon maskin sönder så får dom leta delar i skrothögen och försöka laga dem för det finns inga nya delar att få tag i 😂 Vad tillverkar ni då? Stämpelklockor, eller... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 15 minuter sedan, skrev Benriach: Vad tillverkar ni då? Stämpelklockor, eller... Yes...stämpelklockor och vuxenblöjor 😁 Nä skämtåsido...är ett gjuteri som tillverkar detaljer främst till gasturbiner 🙂 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 Dagens HBQT-båge... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 Mer vindkraft på väg. MOV_0101.mp4 MOV_0102.mp4 "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 7, 2022 Dela Inlagd Juli 7, 2022 Detta trodde man väl aldrig att man skulle få uppleva...den första och enda svenska glamrocksgruppen Tears från 70-talet...spelandes I deras hemstad Katrineholm. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juli 8, 2022 Dela Inlagd Juli 8, 2022 (ändrad) Pattayas TreeTown område vid Soi Buakhao. Full speed varje kv'll fr[n 20.00 till 02.00 Fotot taget frn min balkong Ändrades Juli 8, 2022 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 12 timmar sedan, skrev ArneMorales: Pattayas TreeTown område vid Soi Buakhao. Full speed varje kv'll fr[n 20.00 till 02.00 Fotot taget frn min balkong Är det där nånstans Soi Sixten-bar låg en gång i tiden? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 1 timme sedan, skrev Benriach: Är det där nånstans Soi Sixten-bar låg en gång i tiden? Ingen aning. N'gon annan kanske vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu