Kenneth4618 Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 Utsikten från altan just nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 Man har ju hört talas om små rosa piller men detta är nog rekord🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 Nu ska William flytta hemifrån igen, efter ett år hemma. Campus... Ser ok ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 Åsså en liten skolstartspresent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 2 timmar sedan, skrev Surin P3: Åsså en liten skolstartspresent. Är det en Tunturi GT? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 (ändrad) Konstutställning på dotterns skola för de elever som valt Art som ett att sina ämnen. Första gången på nästan 2 år som föräldrar fått komma in. Själv hade jag en mycket svag 2:a i bild så får nog säga att dottern är aningen bättre. Ändrades Maj 28, 2022 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 16 minuter sedan, skrev Atom: Konstutställning på dotterns skola för de elever som valt Art som ett att sina ämnen. Första gången på nästan 2 år som föräldrar fått komma in. Själv hade jag en mycket svag 2:a i bild så får nog säga att dottern är aningen bättre. Jäkligt coola konstverk...... Speciellt de med John Lennon...... Men detta är min favorit.....💙 MVH: Kötthandlarn (som hade en 4:a i bild )....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 13 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jäkligt coola konstverk...... Speciellt de med John Lennon...... Men detta är min favorit.....💙 MVH: Kötthandlarn (som hade en 4:a i bild )....... Tackar ska meddela dottern. Dottern går brittisk skola och det här är en del av deras "portfolio" som skickas till Cambridge för betygssättning. De betygssätts inte enbart på själva "konstverken" utan också på sina analyser och just den du gillade är inte ett färdigt konstverk utan en sketch de fick 20 minuter på sig att göra med charcoal och sedan jobba vidare med blyerts. Hon har inte valt Art för de sista 2 åren men hon har sommaren på sig att ändra sig och sedan utställningen låter det som en möjlighet. Dagens projekt hon jobbat på är dessa; dock inte klara än. Kanske någon som kan gissa vem snubben är, även om det måste ha varit 50 år sedan han såg ut så. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 14 minuter sedan, skrev Atom: Tackar ska meddela dottern. Dottern går brittisk skola och det här är en del av deras "portfolio" som skickas till Cambridge för betygssättning. De betygssätts inte enbart på själva "konstverken" utan också på sina analyser och just den du gillade är inte ett färdigt konstverk utan en sketch de fick 20 minuter på sig att göra med charcoal och sedan jobba vidare med blyerts. Hon har inte valt Art för de sista 2 åren men hon har sommaren på sig att ändra sig och sedan utställningen låter det som en möjlighet. Dagens projekt hon jobbat på är dessa; dock inte klara än. Kanske någon som kan gissa vem snubben är, även om det måste ha varit 50 år sedan han såg ut så. Jim Morrison. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 Ploppade upp i frugans flöde på FB.... två söta barn som grattade sim mor på mors dag för ett antal år sedan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 10 minuter sedan, skrev Nicholas: Jim Morrison. Nej, enligt dottern ska det vara ett foto på en ung Keith Richards som hon tagit sig artistisk frihet över. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 (ändrad) Ganska likt dig, @Atom men färgsättning o komposition är väl inte helt hundra😉 Ändrades Maj 28, 2022 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Ganska likt dig, men färgsättning o komposition är väl inte helt hundra. Jag satt modell men antar att jag snålat med veckopengen...... Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 2 timmar sedan, skrev hamnoi: Ganska likt dig, @Atom men färgsättning o komposition är väl inte helt hundra😉 2 timmar sedan, skrev Atom: Jag satt modell men antar att jag snålat med veckopengen...... Om det är till ngn tröst, så gillar jag detta verket också oavsett om du var modell, eller snålat med veckopengen......💙 Har dålig koll på vad det kallas när man gör en målning med sådan struktur som uppvisas på duken men jag gillar det..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 29, 2022 Dela Inlagd Maj 29, 2022 Utsikt från en tron Insyn till en tron “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 29, 2022 Dela Inlagd Maj 29, 2022 14 timmar sedan, skrev Atom: Nej, enligt dottern ska det vara ett foto på en ung Keith Richards som hon tagit sig artistisk frihet över. Tvåan är ju definitivt Keith Richards men ettan skulle jag säga Prince. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Maj 29, 2022 Dela Inlagd Maj 29, 2022 16 timmar sedan, skrev Atom: Tackar ska meddela dottern. Dottern går brittisk skola och det här är en del av deras "portfolio" som skickas till Cambridge för betygssättning. De betygssätts inte enbart på själva "konstverken" utan också på sina analyser och just den du gillade är inte ett färdigt konstverk utan en sketch de fick 20 minuter på sig att göra med charcoal och sedan jobba vidare med blyerts. Hon har inte valt Art för de sista 2 åren men hon har sommaren på sig att ändra sig och sedan utställningen låter det som en möjlighet. Dagens projekt hon jobbat på är dessa; dock inte klara än. Kanske någon som kan gissa vem snubben är, även om det måste ha varit 50 år sedan han såg ut så. Här kommer fotot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 Ett höghus i morgonsol “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ett höghus i morgonsol Skatteskrapan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 Lite traditionellt strandslappande... Inte helt överfullt direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 Kompisen har monterat en måne i sin restaurang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 Åsså en kvällsbild... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 5 timmar sedan, skrev Surin P3: Kompisen har monterat en måne i sin restaurang. Men varför har han bord under ruggbymålet, eller varför ett ruggbymål bland borden? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 2, 2022 Dela Inlagd Juni 2, 2022 23 timmar sedan, skrev Soengsang: Men varför har han bord under ruggbymålet, eller varför ett ruggbymål bland borden? Matchen börjar imon, de bara förbereder sig lite..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Mycket tid över på luckan tydligen. Verkar som min far tyckte värnplikten var värd att ge ett minne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu