edvardpop Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 Lite oväntat en matbild, i alla fall för mig själv, från Chiang Mai. Den sista som togs på en portion Khao Soi samt en mangoshake från tidigare nämnda stad. Här spelade ju förstås bakgrunden en viss roll då denna bild togs 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 20, 2022 Dela Inlagd April 20, 2022 En sällsynt barbild från min sida från Random på Nana Plaza på grabben framför mig... Tjejen jag just slösat tre ladydrinks på var tyvärr tvungen att åka hem och ta hand om sin sjuka katt. Mycket tråkig historia. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 Inga proffsbilder som @edvardpop ovan, men en illustration över hur olika man kan se på en situation. När frugan fiskat: När jag fiskat: Frugan säger att hon vann för att hon fick flest. Vi kan väl säga att nästa gång ska vi fastställa kriterierna INNAN "tävlingen"...🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 I Blekinge är det vår. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 @andrejsdenruskige Helt galet ju!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 En dagens från Lumphini Park. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev M33: @andrejsdenruskige Helt galet ju!! Ett bra val. Bulkhead är skit. Bara för detta så ska jag demonstrera några bilder från fredag. Ett föredömligt avstånd till bulkhead, som sig bör. Ajabaja till bulkhead. Här nedan kan man faktiskt köra med bulkhead Men inte här. Ändrades April 21, 2022 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 41 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ett bra val. Bulkhead är skit. Bara för detta så ska jag demonstrera några bilder från fredag. Ett föredömligt avstånd till bulkhead, som sig bör. Ajabaja till bulkhead. Här nedan kan man faktiskt köra med bulkhead Men inte här. Det viktigaste är ändå maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 2 minuter sedan, skrev M33: Det viktigaste är ändå maten. Bulgur! Livet är fulländat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Bulgur! Livet är fulländat Korvtorsdag kommer snart ersättas av bulgurfredag… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 Precis nyss, skrev M33: Korvtorsdag kommer snart ersättas av bulgurfredag… Jag har bestämt mig för att flyga tisdagar och fredagar denna vecka och nästa vecka. Jag har en förhoppning att bulgur ska serveras varenda dag och finnas till frukost, lunch och middag. Detta endast för att det är dags att dra ner på födointaget efter för mycket av det goda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 18 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag har bestämt mig för att flyga tisdagar och fredagar denna vecka och nästa vecka. Jag har en förhoppning att bulgur ska serveras varenda dag och finnas till frukost, lunch och middag. Detta endast för att det är dags att dra ner på födointaget efter för mycket av det goda. Har i samarbete med Austrian infört bulgur även som nattamat. Satans strul, missade bulkhead 🤬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 23 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Bulgur! Livet är fulländat Skräpmat på dina bilder M33. Hoppas ni får bättre och näringsrik mat i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 3 timmar sedan, skrev ArneMorales: Skräpmat på dina bilder M33. Hoppas ni får bättre och näringsrik mat i Thailand. Thailand?? Dit åker jag aldrig igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Vid Sukhumvit road på väg från hotellet till Soi Nana igår. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 Var hungrig och tänkte vandrat till Soi Nana för att äta där men det kändes allt för förutsägbart så jag gick åt motsatt håll istället bort mot Central World där jag sedan tog åt höger. Innan jag hittade ett ställe som serverade Laab Moo en bit in på Phetchaburi road satt denna 85-åring halvt dold bakom nånting. Fast det var inte damen i sig som väckte min uppmärksamhet. Mer då den orangea klänningen och bruna hatten. Så kan det va ibland... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 Tjockt med rök, tjockt med pengar. Ger välfärd och mat till orten. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 vilket fint konstverk en fingertavla vi fick av Mali igår enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 25, 2022 Dela Inlagd April 25, 2022 Idag är det bakrus, modell kraftigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 25, 2022 Dela Inlagd April 25, 2022 26 minuter sedan, skrev M33: Idag är det bakrus, modell kraftigt. Är det mer drag i Bankan nu än när du var där sist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 25, 2022 Dela Inlagd April 25, 2022 5 minuter sedan, skrev Peolito: Är det mer drag i Bankan nu än när du var där sist? Öppet till midnatt, fredag & lördag var det fullt ute. Igår lite lugnare. Vi glömde käka middag så spriten tog styggt 🤣🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 Soi Ruamrudee, Bangkok "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 Är det här det riktiga Thailand🐸? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 2 timmar sedan, skrev frogfish: Är det här det riktiga Thailand🐸? Inga stenbord ju. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 Sista kvällen på Soi Nana för denna gång... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu