Guest jlh66 Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 50 minuter sedan, skrev edvardpop: Ge mig alkohol det gör mig till en man det ger mig vad jag tål Alkohol Då slipper jag se klart då fördunklas mina mål Alkohol jag tar och höjer mitt glas och dricker djävulen en skål Alkohol som i mitt hjärta det fanns ett hål Vissa ser kanske Lars Demans låt som ovanstående text är hämtad från som drogromantik. Någonting att festa till. Det är det inte. Långt där i från... Det är inte mycket drogromantik i den låten, Längesen jag lyssnade på Demian. Är han fortfarande med oss? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 Tänk om man hade ett så här fint kontor!!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 10 minuter sedan, skrev audirs2: Tänk om man hade ett så här fint kontor!!! Själv får man jålla till godo med detta i Thailand. Inte riktigt samma, men lite humörhöjare finns alltid nära🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 1 timme sedan, skrev frogfish: Själv får man jålla till godo med detta i Thailand. Inte riktigt samma, men lite humörhöjare finns alltid nära🐸 Lenovo lapp? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 13 minuter sedan, skrev audirs2: Lenovo lapp? Dell (jobb), Asus (privat). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 2 timmar sedan, skrev audirs2: Tänk om man hade ett så här fint kontor!!! Det skall finnas ett litet fint skrivbord också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 39 minuter sedan, skrev Alarik: Det skall finnas ett litet fint skrivbord också. Fan va fint du har det där hemma! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 G2 som gäller ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 11 minuter sedan, skrev MickeN: G2 som gäller ikväll. Trevlig resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 Handlat några blomster! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 Skall stämma Gavlegårdarna tror jag FullSizeRender.MOV på minst 50 miljoner stoppar man i. Händerna där blir bara skelettet kvar så djävla hett så det ångar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 On 2022-04-09 at 21:10, skrev edvardpop: Folk börjar se bättre ut nu i takt med att alkoholhalten stiger. Musiken är ganska värdelös här men nu är i alla fall "Zombie" avklarad och "Paint it black" är ju inte så tokig. Funderar på att supa mig medvetslös. Hoppas det hjälper. Den senaste månaden har varit allt annat än kul. Någon undrar säkert hur kvällen förflöt. Tja, ganska planenligt. Blev väl lite trött kanske men det var jag inte ensam om... Den skyldige till att föregående bilder togs är damen här under. Hon hade vänligheten att visa mig dem när jag intet ont anande kom förbi baren hon jobbar på häromkvällen. Får medge att jag blev rätt paff. Jag som alltid brukar sova liggandes på rygg annars. Märkligt nog var ej kvällen över efter bild 2, en taxichaffis ville annorlunda, men det är som det brukar heta en annan historia. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 Dagens bushfix. Thaiväggurtag suger, kontakterna ramlar ur om de väger mer än en fjäder. Ska nog ta patent på denna lösning🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 15, 2022 Dela Inlagd April 15, 2022 Hyffsad zoom i nya mobilen, dessutom taget genom ett tonat fönster. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 15, 2022 Dela Inlagd April 15, 2022 (ändrad) Fångade tidigare under dagen mina favoritsolglasögon just som dem var på väg att falla ner och krascha mot marken. Bakom ryggen och med 'fel' hand tom... Antagligen det enda gudomliga jag var med om under tempelbesöket(Wat Phra Sing) som jag inte vet vilket i ordningen det kan ha varit. Måste slagit personrekord i den aktiviteten vid detta laget under denna resa. Detta utan att vara nämnvärt religiöst intresserad. För min del hade dem gärna fått lägga pengarna på psykvård istället. Eller en välfungerande socialförsäkring. Eller muffins. Ändrades April 15, 2022 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 15, 2022 Dela Inlagd April 15, 2022 Här är det höjdare som besöker hufudstaden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 15, 2022 Dela Inlagd April 15, 2022 Bara för @Soengsang ..... Tillbaka i sommarstugan men behöll byxorna på så du inte får kåtslag....🤣🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 16, 2022 Dela Inlagd April 16, 2022 Passerar platsen för gårdagens spektakel i Örebro. Siste man tar flaggan med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 16, 2022 Dela Inlagd April 16, 2022 På första stället i Chiang Mai jag hamnade i kväll för en öl var det födelsedagskalas... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dansa med siv Inlagd April 16, 2022 Dela Inlagd April 16, 2022 On 3/26/2022 at 9:56 AM, Stoneys said: Torsdags bilder. Den andra bilden väcker gamla minnen till liv. Under semestern i 🇺🇸 slumpade det sig inte bättre än att man lägrade en danska som var servitris på havfruen restaurangen du har med på din bild detta var för över 30 år sedan men den restaurangen har en speciell plats i mitt skånska hjärta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 Nytt för mig trevligt thai mat ställe i Sorunda! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 Vårsolen inbjöd till en härlig cykeltur i morse 🤗🚴♂️ If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 34 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Vårsolen inbjöd till en härlig cykeltur i morse 🤗🚴♂️ Försvunna tider! Bra bilder på det som vart en gång! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 Pokpok och donuts. Världar möts i Isan🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 10 minuter sedan, skrev frogfish: Pokpok och donuts. Världar möts i Isan🐸 Tiderna förändras. När vi hade köpt första huset i Korat så var det många ungar i släkten som bodde där. Jag åkte från Bangkok och när bussen stannat i Korat fanns det redan då, för 40 år sen, att köpa i stan. Handlade jag på mig en låda med 20 blandade munkar. Tänkte det kunde va nåt till dom. Inte en donut gick det, dom bara tittade misstänksamt på dom och dom som smakade gillade det inte alls. Så där satt jag med mina 20 donuts, dom kilona har jag aldrig blivit av med sen dess. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu