audirs2 Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 13 timmar sedan, skrev MickeN: Tyst och lugnt i Bangkoks förorter. Polska svetski på gångjärnet? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev audirs2: Polska svetski på gångjärnet? Övergångspinne mellan betong och kinesiumjärn. Ändrades Mars 31, 2022 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 nu på på lokala china-thai butiken enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 3 minuter sedan, skrev Enis: nu på på lokala china-thai butiken enis Då har du att göra ett par timmar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 Dagens bild är det inte men ganska färska är dom. Kom till Pattaya i Tisdags och det första jag gjorde var att ta en foot scrub. Fötterna blev som nya. Tjugo meter längre bort blev det hårklippning. Men än har ingen ropat sexy man efter mej. Det är helt klart en besvikelse. Har varit på Tree Town. På framsidan vid alla matbodar var det mycket folk. På baksidan var det inte lika många. Kan bero på att där var det många liveband och alla spelade på mer än full volym. Att prata med varandra var inte att tänka på. Hemskt att se. Nongjaj helt öde. Där har man ätit mer än en gång. Lite Thaimat måste man prova åxå. !00 Baht för tre fiskar och stickyris. Kiss food and drink. Restaurangen där dom flesta har ätit men alla vill inte erkänna det. Pepparbiff med frittas, klart godkännd. Var på marknaden på Soi Buakhao i dag. Bättre ordning än tidigare. Raka och bredare gångar så inga problem att ta sej fram. Tänkte gå till Harrys i kväll men måste först hitta någon som säljer blå färg till lapptoppen om jag skulle råka fota någon medlem. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2022 Dela Inlagd April 3, 2022 Känner igen detta, kan inte riktigt placera från vad… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 3, 2022 Dela Inlagd April 3, 2022 2 timmar sedan, skrev M33: Känner igen detta, kan inte riktigt placera från vad… Är du i Partille med omnejd eller?? Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2022 Dela Inlagd April 3, 2022 2 minuter sedan, skrev C-dude: Är du i Partille med omnejd eller?? Ahh, så måste det ju vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 (ändrad) 23 timmar sedan, skrev M33: Ahh, så måste det ju vara. Gött mos, imorgon! (jag gör det själv, fast jag känner att jag bör varna för att det för första gången kommer att bli "Kycklingwienerkorv" till moset), jag vill testa. Om du kommer in så vet jag ett hak som har stort behov av inredningstips, kanske du har tid och lust att ta ett litet jobb? Glutenfritt ris finnes, bulgur, dock icke! MVH Ändrades April 4, 2022 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 Så vackert enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 6 timmar sedan, skrev Enis: Så vackert enis 205 kB · 0 downloads Gäflar vad snö (obs skämt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 Igår var den en mård i skogen. (Martes Martes för de lärda) Klättra kunde han! Kunde varit en reklamfilm för Västerbottenost........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Igår var den en mård i skogen. (Martes Martes för de lärda) Klättra kunde han! Kunde varit en reklamfilm för Västerbottenost........ Fint djur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 21 minuter sedan, skrev Peolito: Fint djur. Äh, det där är hans katt som vart på fest! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Igår var den en mård i skogen. (Martes Martes för de lärda) Klättra kunde han! Kunde varit en reklamfilm för Västerbottenost........ Ser ju ut som Göran! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 Det blev en liten bonus idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 (ändrad) Ett smakprov från några bildvisningar jag hade vid ett par besök i den lilla Akha-byn Saen Suk norr om Chiang Rai tidigare under veckan. Fler kommer snart... Ändrades April 8, 2022 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 häromdagen på stan innan snöovädret enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Folk börjar se bättre ut nu i takt med att alkoholhalten stiger. Musiken är ganska värdelös här men nu är i alla fall "Zombie" avklarad och "Paint it black" är ju inte så tokig. Funderar på att supa mig medvetslös. Hoppas det hjälper. Den senaste månaden har varit allt annat än kul. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Många anser ju, med all rätt, att thailändare är rätt taskiga på engelska. Jag känner dock en thailändska som nog ändå får anses som ganska hyfsad. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 Även på en buffé är det ganska enkelt att hitta issanbrudarna. Kolla efter pokpok-stationen, inget slår en egengjord som tam😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 Ge mig alkohol det gör mig till en man det ger mig vad jag tål Alkohol Då slipper jag se klart då fördunklas mina mål Alkohol jag tar och höjer mitt glas och dricker djävulen en skål Alkohol som i mitt hjärta det fanns ett hål Vissa ser kanske Lars Demans låt som ovanstående text är hämtad från som drogromantik. Någonting att festa till. Det är det inte. Långt där i från... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 Någon inne på Central Festival i Chiang Mai vill sälja nånting men jag tog aldrig reda på vad 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 4 minuter sedan, skrev edvardpop: Någon inne på Central Festival i Chiang Mai vill sälja nånting men jag tog aldrig reda på vad 🙂 anitcovidvisir... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 För några dagar sedan i Mae Salong uppe i bergen norr om Chiang Rai. Min portmonä hade hittats inne på 7 eleven en stund tidigare. Upptäckte att den var borta när jag skulle tanka ytterligare en bit upp på berget. Tjejen som tagit hand om den vägrade dock ta emot hittelön. Hon sprang tom efter mig med den. Det finns fortfarande en och annan god människa på denna planet men snart är dem borta. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu