Avregistrerad clion Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Blev änna en pygmebild på rummet på shangrila När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Atom och några klasskompisar under förra veckans Tiger Spirit Day Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 En bild från gårdagens CBS 60 minutes. Från vänster; Shepard Fairey - Mycket duktig konstnär, det han som gjort målningen i bakgrunden. Bobby Grossman - Stor artist och fotograf, har tex jobbat med Rolling Stones, Ramones, Iggy Pop, David Bowie. Debbie Harry och Chris Stein - Från bandet Blondie. Programmet dyker väl upp senare i TV4's repriser av 60 minutes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 En söndagspromenad runt ett disigt Axlemosse, Änggårdsbergen i söndags. Ibland saknar man en bra kamera och photoshopkunskap för att försöka få färgerna att framträda något lite mer - som i verkligheten. Men hänförande vackert och stilla vart det iaf. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 En söndagspromenad runt ett disigt Axlemosse, Änggårdsbergen i söndags. Ibland saknar man en bra kamera och photoshopkunskap för att försöka få färgerna att framträda något lite mer - som i verkligheten. Men hänförande vackert och stilla vart det iaf. De e nog svårt å få fram färgerna när det är så disigt Lenno du får gå dit nån da när solen skiner. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 En bild från gårdagens CBS 60 minutes. Från vänster; Shepard Fairey - Mycket duktig konstnär, det han som gjort målningen i bakgrunden. Bobby Grossman - Stor artist och fotograf, har tex jobbat med Rolling Stones, Ramones, Iggy Pop, David Bowie. Debbie Harry och Chris Stein - Från bandet Blondie. Programmet dyker väl upp senare i TV4's repriser av 60 minutes. De va väldans vilka kontakter herrn har När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 De va väldans vilka kontakter herrn har Hehe, det är sånt som kommer hela tiden via FB, gäller bara att sålla bort sånt som man tycker är ointressant. Fantastiskt verktyg ialla fall tycker jag. Att på gamla dar komma i kontakt med gamla idoler, plus en del polare såklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 En söndagspromenad runt ett disigt Axlemosse, Änggårdsbergen i söndags. Ibland saknar man en bra kamera och photoshopkunskap för att försöka få färgerna att framträda något lite mer - som i verkligheten. Men hänförande vackert och stilla vart det iaf. Varför ändra färger?? Detta är ju höstens färger grått, grått o lite brunt på träden. Så jag kan bara säga bra fångad höstbild. L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Älgjakten har börjat och farsans jaktlag har fällt en älg men lämnat lite gosaker kvar i skogen i form av njure och lever. Så brorsan och jag travade upp i berget och plockade hem delikatesserna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 (ändrad) Älgjakten har börjat och farsans jaktlag har fällt en älg men lämnat lite gosaker kvar i skogen i form av njure och lever. Så brorsan och jag travade upp i berget och plockade hem delikatesserna. Dagens aptitförstörare Tur att dom bilderna inte hamnade i "Vad åt ni idag tråden " Ändrades Oktober 11, 2010 av MickeSurin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Dagens aptitförstörare ja det såg inte så trevligt ut blödige clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Dagens aptitförstörare Tur att dom bilderna inte hamnade i "Vad åt ni idag tråden " ja det såg inte så trevligt ut blödige clirre Ja det är så där det ser ut när man jagar älg grabbar Dagens aptitförstörare Tur att dom bilderna inte hamnade i "Vad åt ni idag tråden " Det brorsan skär bort kommer kanske i den tråden men i ett snyggare upplägg.om man säger så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Samlar ni roadkills oxå Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Dagens aptitförstörare Tur att dom bilderna inte hamnade i "Vad åt ni idag tråden " Kanske kommer där imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Hej! Ja älgjakten började idag, istället för blodiga bilder så kommer här några foton på en älgtjur som skjöts före middagen! Mvh Maakaao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Hej! Ja älgjakten började idag, istället för blodiga bilder så kommer här några foton på en älgtjur som skjöts före middagen! Mvh Maakaao Ja den lär ju skjutas före middagen om det ska bli nån middag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Samlar ni roadkills oxå Mvh Måne Stor skillnad på roadkill och älglever och njure. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Varför ändra färger?? Detta är ju höstens färger grått, grått o lite brunt på träden. Så jag kan bara säga bra fångad höstbild. Precis. Det är ju nästan exakt så det ser ut på hösten. Varför mixtra med bilderna? Föredrar Lennos höstbilder framför Clions pastellmålningar... eller HDR-bilder var det visst! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 En grå, grå och lite brun bild från området häromdagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Ljuva hemtrakter noBuzz.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Ljuva hemtrakter noBuzz.. Jag misstänkte att du skulle gilla den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Precis. Det är ju nästan exakt så det ser ut på hösten. Varför mixtra med bilderna? Föredrar Lennos höstbilder framför Clions pastellmålningar... eller HDR-bilder var det visst! Herr Chang har talat. Jomenvisst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Nattbild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 å nu väntar vi på Odins älgbilder.Blir de nåt i år :sFun_duh: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 å nu väntar vi på Odins älgbilder.Blir de nåt i år :sFun_duh: Jag har fler blodiga men dom får jag väl inte visa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu