Abercrombie Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 Solen går upp över Gran Canaria. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 RIP Ingvar Olsberg! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 19 minuter sedan, skrev audirs2: RIP Ingvar Olsberg! En legendar har gått ur tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 Ingvar vila i frid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 Google har visst varit i byn igen år 2022. Frugans ICA butik var tydligen stängd den dagen men storebror kom visst med på bild. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Februari 13, 2022 Dela Inlagd Februari 13, 2022 Det blev gött! 😋 B2ED8C6F-6953-448E-B458-5F30042937F5.MOV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 13, 2022 Dela Inlagd Februari 13, 2022 20 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Google har visst varit i byn igen år 2022. Frugans ICA butik var tydligen stängd den dagen men storebror kom visst med på bild. Samma hos oss, kul. De gamla bilderna var några år, innan vi byggde till och byggde mur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 13, 2022 Dela Inlagd Februari 13, 2022 Köket är numera vampyrfritt🧛♂️ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 Så vackert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 (ändrad) On 2022-02-05 at 03:58, skrev ellim63: Jag skrev ett inlägg till edvardpop fast det hamnade i hans inlägg, ber om ursäkt för det.. @edvardpopGamla backpackerkvarter, är det så nu också? Ingen aning. Hur vet man det? Genom att konstatera att andelen ryggsäckar är ovanligt hög i ett område kanske... I så fall har jag nog inte sett så många här. Inget jag kikat efter iof sig. Försöker mest ha koll på min egen. Drygt tre veckor sedan nu som denna lite lustiga bild togs på Koh Chang. Av damens brorsa faktiskt och utan min vetskap... Ägnade en hel del tid i början på att fundera på om han verkligen var det vilket knappt nån jag snackade med verkade tro på. Man har ju läst(främst Broder tuk tuk) om div thaisnubbar som lurkar i bakgrunden. Den här gjorde det i så fall väl synligt i framgrunden 😉 Ville gärna träffa damen i fråga igen så jag begav jag mig upp till Isarn för en och en halv vecka sedan. Om jag tänker efter är det nog den person jag tagit mest bilder på. Kom väl upp i runt sjuhundra bara på de två strandfotningarna jag hade med henne på Koh Chang. Egentligen borde det vara dags dra vidare nu men det verkar blir svårt... Hon har en två-årig dotter som även hon var trevlig att träffa med mycket spring i benen. Ändrades Februari 18, 2022 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Mat i påse för någon svensk tia. Ett känt koncept som funkar bra. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Dagens bild är inte dagsfärsk men den får gå ändå. Vid just det här tillfället så var jag uppe i Thailands norra inland och lyckades knäppa denna bild. Den är inte på något sätt märkvärdig men jag gillar den. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 Wat Nong Wang, Khon Kaen. Ännu ett tempel besök. Det första i denna stad dock.Tyvärr fick jag inte med några snygga brudar på bild denna gång. Ber om ursäkt för det 😉 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 21, 2022 Dela Inlagd Februari 21, 2022 21 timmar sedan, skrev edvardpop: Wat Nong Wang, Khon Kaen. Ännu ett tempel besök. Det första i denna stad dock.Tyvärr fick jag inte med några snygga brudar på bild denna gång. Ber om ursäkt för det 😉 Cool. Aldrig varit i Khon Kaen...Vad använder för redigeringsprogram? Snygga "borders". Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 21, 2022 Dela Inlagd Februari 21, 2022 Julstämningen kom tidigt i år🎅 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 22, 2022 Dela Inlagd Februari 22, 2022 11 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Julstämningen kom tidigt i år🎅 Dags å damma av grillen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 22, 2022 Dela Inlagd Februari 22, 2022 42 minuter sedan, skrev audirs2: Dags å damma av grillen? Det var mycket lappmögel på den. Har en ny i hallen som bara väntar på säsongsstart “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 22, 2022 Dela Inlagd Februari 22, 2022 Det lyckliga paret, inte att förväxlas med det djupt olyckliga paret... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 22, 2022 Dela Inlagd Februari 22, 2022 Ekeröbor, Stockholms masochister. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 22, 2022 Dela Inlagd Februari 22, 2022 On 2022-02-21 at 22:06, skrev dtbkk: Cool. Aldrig varit i Khon Kaen...Vad använder för redigeringsprogram? Snygga "borders". Är nog 3:e eller 4:e gången jag är här. Minns inte riktigt. Tog bilderna med min smartphone, en Xiaomi Red Note 10 Pro och redigerade dem sedan i Snapseed. Alternativ 4 bland ramarna... Avverkade fö ytterligare ett tempel idag. Wat Thung Setthi blev det denna gång även denna bild tagen med mobilen. Inte så mycket annat att göra egentligen. Är ju mest här för en viss persons skull 🙂 Tempel finns det som bekant gott om här i landet. Värre då med grönhåriga skönheter likt den jag råkat fastnat för 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 23, 2022 Dela Inlagd Februari 23, 2022 Kaen Nakorn Lake, Khon Kaen "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 24, 2022 Dela Inlagd Februari 24, 2022 On 2022-02-22 at 20:51, skrev edvardpop: Är nog 3:e eller 4:e gången jag är här. Minns inte riktigt. Tog bilderna med min smartphone, en Xiaomi Red Note 10 Pro och redigerade dem sedan i Snapseed. Alternativ 4 bland ramarna... Avverkade fö ytterligare ett tempel idag. Wat Thung Setthi blev det denna gång även denna bild tagen med mobilen. Inte så mycket annat att göra egentligen. Är ju mest här för en viss persons skull 🙂 Tempel finns det som bekant gott om här i landet. Värre då med grönhåriga skönheter likt den jag råkat fastnat för 🙂 Edvardpop. Tack. Har inte använt snapseed på länge. Får kolla lite på den igen kanske. Fotar väldigt mycket med mobilen numera, då det blir rätt bra dagtid i alla fall. Gör en del videojobb för kunder med min applemobil numera. Filmar med den då det går att ställa in en del kul grejor som sen är lätt att redigera i datorn. Folk slappnar av när det är en mobil framför ansiktet också. Tempel är kul. Ofta kan man tycka att de är lika, men kollar in dem lite så finns det ofta en unik historia, i alla fall de jag söker upp i Bangkok. Bild från Bangkoks Chinatown, en på många sätt en väldigt intressant stadsdel. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Grillning på beachen 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 28, 2022 Dela Inlagd Februari 28, 2022 Tillbaks till Krung Thep Maha Nakhon... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 28, 2022 Dela Inlagd Februari 28, 2022 Tur man är en sådan djävla enstöring. annars skulle väl man stå och tjoa med dessa Gubbir och gummor hela dagarna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu