Luke the Drifter Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 7 timmar sedan, skrev Vantaa: Luk the Drifter anordnade en scootertur igår. Han är en riktigt duktig "stigfinnare". Supertrevligt blev ca 70km totalt. Gårdagens moppeutflykt blev en osedvanligt trevlig tur tack vare sällskapet! Det var absolut ingen som hade synpunkter på att det gick för fort eller för långsamt. Ej heller på att det var för många eller för få pauser. Ingen hade något att invända mot mina vägval. Helt enkelt en otroligt rolig moppeutflykt med mina goda vänner 🙏 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 I gamla Björknäs har våren nästan infunnit sig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 Våning 11 Gävle sjukhus enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 18 minuter sedan, skrev Enis: Våning 11 Gävle sjukhus enis Ta hand om damen 💖 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 (ändrad) Äntligen börjar soppan närma sig sitt rätta värde 😉 Priset är för Diesel och inte E85 Ändrades Februari 2, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 On 2022-02-01 at 19:17, skrev audirs2: I gamla Björknäs har våren nästan infunnit sig! Tack så mycket DKW! Det är mycket ovanligt att jag får hemlängtan men tack vare din bild så drabbades jag av "Homeward bound" 😢 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 7 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Tack så mycket DKW! Det är mycket ovanligt att jag får hemlängtan men tack vare din bild så drabbades jag av "Homeward bound" 😢 Luke the Drifter Måste du alltid visa bild av din skrytkåk? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 Idag hamnade jag på en massage i Ngam Dupli som inte alls verkade seriös. Menar heter det inte "happy ending" kanske? Ja, jag har då aldrig hört talas om nån "happy beginning" i alla fall... Sedan gjorde det inte saken bättre att damen som utförde handarbetet gissade rätt på min ålder sånär som på en dag. Det hör ju till kutym att man gissar lite lägre(helst 10-15 år) än vad man tror men nä...så det blir bara två ut av fem getingar för den behandlingen som var ganska habil och mest bara en ganska trist transportsträcka tills det var över. Möjligt att ytterligare en kamagra gel gjort susen och lett till en repris men det är lätt att vara efterklok. Lyckligtvis finns inga bilder från detta event och hade det gjort det så inte fan hade jag postat dem här... Har inte tagit en endaste bild med systemkameran de senaste dagarna. Det får det bli ändring på. Här är däremot några tagna med mobilen några från Siam Square och ett par från Soi Nana... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 (ändrad) Dagens AY141 ca 15 min före avgång. HEL-BKK Ändrades Februari 3, 2022 av Amigo tilla rutten Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 Nu blev det en sån där suddig ölbild igen, du får skicka nya instruktioner @Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 3 timmar sedan, skrev Amigo: Dagens AY141 ca 15 min före avgång. HEL-BKK Klipp dig för guds skull...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Klipp dig för guds skull...... Inte jag, därav emoijs! Ville bara visa att verkar inte vara ingen större sug till Thailand. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 6 timmar sedan, skrev Amigo: Inte jag, därav emoijs! Ville bara visa att verkar inte vara ingen större sug till Thailand. Den analysen gjorde du hur? HEL-BKK 2 FEB innebär antingen 10 dagar karantän eller att man skulle haft sitt T&G klart första vecka i januari. Inte det mest rimliga. Hur var beläggningen på AY 151 ? HEL-HKT, jo den var fullsatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 8 timmar sedan, skrev samet: Den analysen gjorde du hur? HEL-BKK 2 FEB innebär antingen 10 dagar karantän eller att man skulle haft sitt T&G klart första vecka i januari. Inte det mest rimliga. Hur var beläggningen på AY 151 ? HEL-HKT, jo den var fullsatt. Ta det via PM........🙉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 På gatan där jag bor i Ngam Dupli tidigare idag... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 5 minuter sedan, skrev edvardpop: På gatan där jag bor i Ngam Dupli tidigare idag... Gamla backpackerkvarter, är det så nu också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 8 timmar sedan, skrev ellim63: Och vad ville du säga om det käre vän...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Och vad ville du säga om det käre vän...... Jag skrev ett inlägg till edvardpop fast det hamnade i hans inlägg, ber om ursäkt för det.. @edvardpopGamla backpackerkvarter, är det så nu också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 8, 2022 Dela Inlagd Februari 8, 2022 Behöver ut och flyga så jag kan testa den i bagaget… 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 nu är det vår enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 Under dessa dryga två pandemiår så har jag fått byta kontor efter flytt in till stan 350 m till gamla kontoret nu 300 meter till kontoret men gissar att hemgång kommer ta mycket längre tid en morgonpromenaden till jobbet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 Under dessa dryga två pandemiår så har jag fått byta kontor efter flytt in till stan 350 m till gamla kontoret nu 300 meter till kontoret men gissar att hemgång kommer ta mycket längre tid en morgonpromenaden till jobbet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 28 minuter sedan, skrev Enis: nu är det vår enis Svamp plockning på G? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 1 minut sedan, skrev audirs2: Svamp plockning på G? Socialbidrag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu