Nicholas Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 När man vill koppla av en stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 (ändrad) Igår var det dags att fira, ett par dagar i förväg, det jag egentligen inte alls tycker är något att fira. Vi valde Scarlett, längst upp på Pullman, och det var väl helt OK men inte bra nog för ett återbesök. Hyfsad utsikt Som blev bättre allteftersom solen gick ned. Deras cold cut var riktigt bra. Tyckte dock de kunde hanterat sin Wagyu klart bättre och Tomahawk är tydligen något alla måste ha numera. Efterrätt äter jag aldrig men den sades vara bra. I vilket fall, alltid skönt att komma ut lite och kul så länge ungarna fortfarande kommer med. Ändrades Januari 29, 2022 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 38 minuter sedan, skrev Atom: Igår var det dags att fira, ett par dagar i förväg, det jag egentligen inte alls tycker är något att fira. Vi valde Scarlett, längst upp på Pullman, och det var väl helt OK men inte bra nog för ett återbesök. Hyfsad utsikt Som blev bättre allteftersom solen gick ned. Deras cold cut var riktigt bra. Tyckte dock de kunde hanterat sin Wagyu klart bättre och Tomahawk är tydligen något alla måste ha numera. Efterrätt äter jag aldrig men den sades vara bra. I vilket fall, alltid skönt att komma ut lite och kul så länge ungarna fortfarande kommer med. Kan slå vad om att om du så flyger till månen med dom så nog fan kollar dom på sina plattor och telefoner hela tiden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 2 timmar sedan, skrev audirs2: Kan slå vad om att om du så flyger till månen med dom så nog fan kollar dom på sina plattor och telefoner hela tiden! Nja håller inte med. Tycker nog att dottern använder sin telefon och platta färre timmar om dagen än vad jag och frugan gör. Deras generation, födda efter 2000, föddes med en platta i handen så för dem är det en naturlig del av livet men ingen addiction som det kanske är för de som är födda på 90-talet. Att kolla ett IG-inlägg ihop med sina kompisar är inte konstigare än vad det var för oss att skvallra om en kompis på 80-talet. Inte en chans att dottern skulle ha en telefon eller platta vid vårt matbord; däremot har hon förmodligen beställt maten på plattan. Notera att det yngre killen i förgrunden är vad som numera kallas ett barn med särskilda behov, så att ge honom en iPad är närmast självbevarelsedrift när vi går ut. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 29, 2022 Dela Inlagd Januari 29, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Atom: Nja håller inte med. Tycker nog att dottern använder sin telefon och platta färre timmar om dagen än vad jag och frugan gör. Deras generation, födda efter 2000, föddes med en platta i handen så för dem är det en naturlig del av livet men ingen addiction som det kanske är för de som är födda på 90-talet. Att kolla ett IG-inlägg ihop med sina kompisar är inte konstigare än vad det var för oss att skvallra om en kompis på 80-talet. Inte en chans att dottern skulle ha en telefon eller platta vid vårt matbord; däremot har hon förmodligen beställt maten på plattan. Notera att det yngre killen i förgrunden är vad som numera kallas ett barn med särskilda behov, så att ge honom en iPad är närmast självbevarelsedrift när vi går ut. Vänta lite, menar du att detta är din dotter??!! Nu har jag ju bara träffat dig en gång och det var på ngn skitfull Stockholmsträff men aldrig din dotter...... Dock har man ju följt dina upplevelser på MPR och det känns som igår som hon bara var "lilla flickebarnet" i dina inlägg och nu är hon helt plötsligt en ung kvinna??!! Fan va tiden går...... Det måste ju betyda att jag snart fyller 35 år igen snart (för vilken gång i ordningen kan jag inte räkna till längre )?..... 🤪 Ändrades Januari 29, 2022 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 On 2022-01-27 at 13:25, skrev Herkules: 2st Finnpajsare vill supa ned mej underr stolen ( bordet är för litet) Vänligen HERKULES Det var då inga dåliga fruntimmersnävar på henen till höger, jösses amalia... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 Dagens bild är ifrån "Jamotorget" i Korat. The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 Bläddrade på oneDrive och hittade gamla bilder, massor. Många besök på motormässan / bilmässan i BKK. Strandbilder. Vanligt vardagligt liv i Thailand. Visar hur det blev slutligen i radhuset. Utgången. Start på tilläggs byggnaden mer lite mer Slutligen Otroligt billigt var det jämfört med svenska priser. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 12 minuter sedan, skrev Tallviking: Grym bild.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2022 Dela Inlagd Januari 30, 2022 Jag tror vår diskbänk försöker säga mig något enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 11 timmar sedan, skrev Enis: Jag tror vår diskbänk försöker säga mig något enis Ja, du..... Fisken är en kristen symbol, som har använts från det första århundradet. Det grekiska ordet för fisk ichthys härleds från de första bokstäverna i Iesoûs Christòs Theoû Soter "Jesus Kristus, Guds Son, Frälsaren". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 På thaivasadu så låser man fast elkabeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 Sirithon ( felstavat) damm, med powerplant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 Den här maskinen har läckt olja i tre år nu...det här är företagets lösning på det hela 🤣🥳🤪 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 1 timme sedan, skrev Nicholas: På thaivasadu så låser man fast elkabeln. Polska,,,,,,,,,?😅 Hade en raid i min skrotcontainer i helgen, allt som vägde nått var borta! Har sett en röd "Citotreng med 2 mörkhåriga pojkar köra förbi många gånger som kollat just på min container! Dags bygga ett lock å slänga på! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 När frugan äntligen kom hem efter fyra veckor i vildmarken kallade hon snabbt till ett möte. Temat detsamma som vanligt.... eat and talk. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 De här bilderna knäppte jag då jag åkte runt i Buriram-provinsen för att titta på gamla khmer-tempel Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 När bussarna till Chanthaburi slutat gå och ingen taxi behagar komma och köra en till närmsta hotell i Thammachat får man fråga nån från lokalbefolkningen istället... VID_20220125_181345.mp4 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 Luk the Drifter anordnade en scootertur igår. Han är en riktigt duktig "stigfinnare". Supertrevligt blev ca 70km totalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Vantaa: Luk the Drifter anordnade en scootertur igår. Han är en riktigt duktig "stigfinnare". Supertrevligt blev ca 70km totalt. KTH ingenjörer hela högen förutom damerna då? Själv har jag klarat Oxford med glans! Ändrades Februari 1, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 1 timme sedan, skrev audirs2: KTH ingenjörer hela högen förutom damerna då? Själv har jag klarat Oxford med glans! I min värld är Oxford nötkreatur. Mockade du i ladugården?🤠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 17 minuter sedan, skrev born41: I min värld är Oxford nötkreatur. Mockade du i ladugården?🤠 Fick testa på detta som barn ja! Luktade apa, bli lantis är inte min grej! Svets å färg luktar mumma! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 1 minut sedan, skrev audirs2: Fick testa på detta som barn ja! Luktade apa, bli lantis är inte min grej! Svets å färg luktar mumma! En riktig karl skall lukta skit, svett och tobak, det är därför som jag aldrig blir betraktad som en riktig karl. Jag får nöja mig med att ses som en kvinnokarl!😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu