Avregistrerad clion Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Eller Hoj När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 På väg över till Wat Arun med båt (Gryningens tempel) 2008 Wat Arun 79 meter hög,som dekorerats med glaserad keramik och ornament. Jag har en väldig höjdskräck, så vid nedfärden höll jag mig krampaktigt längs ledstången, fick faktiskt lite panik. Värsta gången då min höjdskräck gjorde sig påmind var när jag besökte "La Familia Sagrada" i Barcelona jag fick en total låsning kunde inte ta mig över en gång mellan två torn. Men upp ska man. "La Familia Sagrada" Barcelona 2004 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Regnig skogspromenad idag. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 En till... Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 På väg över till Wat Arun med båt (Gryningens tempel) 2008 Wat Arun 79 meter hög,som dekorerats med glaserad keramik och ornament. Jag har en väldig höjdskräck, så vid nedfärden höll jag mig krampaktigt längs ledstången, fick faktiskt lite panik. Värsta gången då min höjdskräck gjorde sig påmind var när jag besökte "La Familia Sagrada" i Barcelona jag fick en total låsning kunde inte ta mig över en gång mellan två torn. Men upp ska man. "La Familia Sagrada" Barcelona 2004 Ja men kom du ner då eller är du kvar där uppe än ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Hamnen i kväll skrud När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Fint Clirre! Skoj att det finns så många fototalanger här, en fröjd för ögat. Bidrar med vad jag har för mig heter "hästskokrabba"(horseshoe crab), men jag kan ju minnas fel. Kanske någon som kan läsa skylten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Och folk undrar varför det är bättre i Asien...? http://www.dn.se/eko...stark-1.1184474 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
algot Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Ett konferansplace norr om Romelanda har glömt namnet Clion.Det är Thorskogs slott du har plåtat.Här övernattade såväl President Bush s:r och de tre nordiska kungarna vid trekungamötet och gränsdragningen mellan tre riken på 1100-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 (ändrad) Fint Clirre! Skoj att det finns så många fototalanger här, en fröjd för ögat. Bidrar med vad jag har för mig heter "hästskokrabba"(horseshoe crab), men jag kan ju minnas fel. Kanske någon som kan läsa skylten? Hellskotta, nu kommer jag ju att gå OT. Men om någon kan svara, vänligen starta ny tråd, t.ex. "Att anrätta hästskor". Nämligen OT-frågan : Hur anrättar man dessa hästskor ? Som kräftor med salt, dill, socker och öl ? Ändrades Oktober 9, 2010 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Clion.Det är Thorskogs slott du har plåtat.Här övernattade såväl President Bush s:r och de tre nordiska kungarna vid trekungamötet och gränsdragningen mellan tre riken på 1100-talet. just det tackar glömske arne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Hellskotta, nu kommer jag ju att gå OT. Men om någon kan svara, vänligen starta ny tråd, t.ex. "Att anrätta hästskor". Nämligen OT-frågan : Hur anrättar man dessa hästskor ? Som kräftor med salt, dill, socker och öl ? Ett sätt är att lägga dem direkt ibland de glödande kolen i en grill. Sedan öppnar man dem och äter vad som ser ut som en massa ägg. Svärmor bjöd frikostigt på detta under förra besöket. Jag tackade vänligt men bestämt nej. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Ett sätt är att lägga dem direkt ibland de glödande kolen i en grill. Sedan öppnar man dem och äter vad som ser ut som en massa ägg. Svärmor bjöd frikostigt på detta under förra besöket. Jag tackade vänligt men bestämt nej. Där gick du miste om något gott. Hästsko eller dolksvans som de också kallas är faktiskt riktigt gott, men det kanske inte borde fiskas för mycket av dem det är nämligen ett av jordens älsta varelser ett levande fossil En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 (ändrad) Ett färgglatt hus och mur i grannbyn som tillhör en norrman. Ändrades Oktober 9, 2010 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Chang till pappa och milkshake till sällskapet. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Var på fotboll med Joel.också var det vackert väder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 (ändrad) Nytillskottet Ändrades Oktober 9, 2010 av kycklingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 En bild tagen av sambons bror på hans storebrors son. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Dagens bild på tirrac och vår son . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Heja Arsenal Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Nytillskottet En kyckling som har en katt och så nära kameran, hoppas att inte detta var den "Sista bilden" En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Vad händer när din 2 1/2-åriga dotter lärt sig ta kort med din Galaxy S - jo man får en inblick i hennes värld och hur den kan uppfattas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 En kyckling som har en katt och så nära kameran, hoppas att inte detta var den "Sista bilden" Det var humor i det inlägget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Var ute i höstsolen igår och fick lite bilder. Visst är hösten vacker, nästan som att naturen vill be om ursäkt för vad som komma skall. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 65 dar kvar tills man är där igen och 67 dar tills man sitter här gud va gott de ska bli När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu