Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Hittade lite blandat i kameran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Sommaren i city , 1990 kommer du ihåg mig minns du vad som hände minns du va du sa när du träffade mig kommer du ihåg mig , 1990, sommaren i city minns du vart vi var och minns du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Syrran lackade ur, undrar varför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Ber om ursäkt, hade tjänstgöringen vid bataljonen vid Arvidisjaus vid tiden i fråga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Man borde ha sänkt ryssen U137, men nej Sverige fegade tack vare order uppifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Vi hjälper er ur från vårat terrotialvatten som vi inte själv behärskar. Skammen är värre än värst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Härliga inlägg @Sako men...... Du har väl inte varit på thinnertrasan nu va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 38 minuter sedan, skrev Fantomen: Härliga inlägg @Sako men...... Du har väl inte varit på thinnertrasan nu va? Inte alls. Att du sniffat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 (ändrad) 25 minuter sedan, skrev Sako: Inte alls. Att du sniffat? Att jag har! Men det var många år sen vi sniffade kontaktlim i cykelrum och gjorde bryt i källarförråd. Håller mig bara till sådant här nuförtiden: Ändrades Januari 7, 2022 av Fantomen staf-vel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Fortsätt och sniffa mannen, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 1 minut sedan, skrev Sako: Fortsätt och sniffa mannen, "Dagens bild" ?? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 3 timmar sedan, skrev Sako: Sommaren i city , 1990 kommer du ihåg mig minns du vad som hände minns du va du sa när du träffade mig kommer du ihåg mig , 1990, sommaren i city minns du vart vi var och minns du Jag minns sommaren -90 och vet mycket väl vilka som ligger bakom den låten,men platsen på kortet känner jag inte till😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Gick ner i källaren och in i hobbyrummet och knåpade ihop några nödraketer idag inför kommande säsong. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 (ändrad) Frugans fantastiska nudelsoppa till lunch idag. Ändrades Januari 7, 2022 av JohanR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Tallviking: "Dagens bild" ?? .... Ändrades Januari 7, 2022 av Sako Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Har tjänstgjort i Arvidsjaur och vill hädanefter inte höre någon tvekan, min bror dod på utändsk mark Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 27 minuter sedan, skrev Sako: Har tjänstgjort i Arvidsjaur och vill hädanefter inte höre någon tvekan, min bror dod på utändsk mark Var köper du dina svampar? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Var köper du dina svampar? Kan förstå att den som inte har en nära eller kära som gått bort i ett vanvettigt krig på andra sidan jorden inte förstår. Du har min förlåtelse. Min fru har en tro på sanningen mannen, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 Gillar att vandra sörmlandsleden året runt och sova ensam i skogen i bland. Tycker om tystnaden och det är en helt klart underskattad egenskap. Bild från i våras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 Slut på denna första hela dag i "frihet".... /Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu