ellim63 Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 Åsså fick vi ett ett skrämmande besök när söndagsmiddagen mekades.. Frugan var tvungen att länsa sitt hemliga förråd med godis i källaren (hon litar inte på mig när det gäller sånt) 😄.. Hursomhelst var varelserna nöjda med godis och vi slapp bus! 👺😃🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2021 Dela Inlagd November 3, 2021 Okay, jag erkänner - detta är inte Dagens Bild. Men hur som helst - 3 fina vänner ...... en fin sommardag ...... Nu när hösten är här, med fallande löv, regn och rusk - ja, då saknar man svunna tider...... i goda vänners lag. 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 3, 2021 Dela Inlagd November 3, 2021 15 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Okay, jag erkänner - detta är inte Dagens Bild. Men hur som helst - 3 fina vänner ...... en fin sommardag ...... Nu när hösten är här, med fallande löv, regn och rusk - ja, då saknar man svunna tider...... i goda vänners lag. 🙏 Ooohhh, jag kommer ihåg den helgen (eller inte)....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 4, 2021 Dela Inlagd November 4, 2021 (ändrad) Lunchade med kompisen idag...och han tyckte var ganska dött för tillfället...det var bara jag mitt spöke som speglades i rutan 😀 Ändrades November 4, 2021 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 4, 2021 Dela Inlagd November 4, 2021 Fripassagerare i Buriram🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 4, 2021 Dela Inlagd November 4, 2021 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Lunchade med kompisen idag...och han tyckte var ganska dött för tillfället...det var bara jag mitt spöke som speglades i rutan 😀 Ja den bilen kommer vi alla att få åka i! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 4, 2021 Dela Inlagd November 4, 2021 2 timmar sedan, skrev audirs2: Ja den bilen kommer vi alla att få åka i! Gruppresa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 4, 2021 Dela Inlagd November 4, 2021 Lughetto femma i debuten på Örebro travet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 Igår middag på Black Mountain Clubhouse i Hua Hin. Sambon till höger med trevlig och rolig väninna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 Fy fan vad dum i huvudet jag är 🤬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 15 minuter sedan, skrev M33: Fy fan vad dum i huvudet jag är 🤬 Ja för jävligt att gång och cykelbanan är bredare än gatan för bilar!!🥵 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 24 minuter sedan, skrev M33: Fy fan vad dum i huvudet jag är 🤬 Mmmm, å du har säkert glömt att åka till systembolaget igår också för idag är det kört..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 30 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Mmmm, å du har säkert glömt att åka till systembolaget igår också för idag är det kört..... Tur man märkte det på väg till Coop så jag kunde få med mig ett gäng Britvic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 Skämde bort min lilla solstråle idag 😀 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 15 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Skämde bort min lilla solstråle idag 😀 Vilken pärla, den ska du vårda och vara rädd om Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 31 minuter sedan, skrev Dolemon: Vilken pärla, den ska du vårda och vara rädd om Mvh. Dolemon Ja den vårdar jag ömt ... har tänkt att behålla den tills jag lämnar in lappen 😀 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 2 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Skämde bort min lilla solstråle idag 😀 Jäklar, det var mig en välbevarad 740!!!...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 Tony hemma efter en vecka i lastbilen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 5 minuter sedan, skrev Enis: Tony hemma efter en vecka i lastbilen enis Åt vem kör han då? Asså den äldre på bilden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 7, 2021 Dela Inlagd November 7, 2021 Dagens bild är varken från idag eller från Thailand men jag hoppas att ni har överseende med det. Vid närmare eftertanke så är det inget krav på att bilden skall vara tagen idag och heller inte att den skall vara knäppt i Thailand så jag kör på. Vid något tillfälle så var jag på äventyr och hade hamnat uppe i Laos och var på väg med en buss som stannade ungefär precis var som helst längs vägen. Vid ett av de otaliga stoppen längs vägen så tog jag mig en bensträckare och fick syn på någon som stod där vid hållplatsen med en skottkärra fylld med fisk och eftersom jag är något outbildad i det laotiska språket så kunde jag inte fråga ifall han ville sälja fisken eller skicka med den som bussgods. Färsk fisk på väg till ?? Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 tryggt att sova när man har pappas vakande hand över sig enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd November 13, 2021 Dela Inlagd November 13, 2021 Kan han inte ta hissen som alla andra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 13, 2021 Dela Inlagd November 13, 2021 10 minuter sedan, skrev Abercrombie: Kan han inte ta hissen som alla andra? Bra kamouflage för en fönstertittare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd November 14, 2021 Dela Inlagd November 14, 2021 Sambon fyllde 51 igår. 10 år har vi kamperat tillsammans. Bra och vänlig kvinna. 🌷 Första bilden är nutid och den andra för 10 år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd November 14, 2021 Dela Inlagd November 14, 2021 5 timmar sedan, skrev Vantaa: Sambon fyllde 51 igår. 10 år har vi kamperat tillsammans. Bra och vänlig kvinna. 🌷 Första bilden är nutid och den andra för 10 år sedan. Undrar om hon är en naturbegåvning, eller det beror på att Du tagit väl hand om henne, att damen ser så ung o fräsch ut? Born 41 som lever efter devisen "gammal man gör så gott han kan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu