ellim63 Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 3 timmar sedan, skrev ellim63: Är det där, Måne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 12 minuter sedan, skrev Peolito: Är det där, Måne? Jajjamensan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 Dottern på semester trip (Någonstans i Thailand) men det finns säkert någon räv som känner igen bakgrunden 5555 Men i morgon bär det av hem till Ayutthaya å jobb igen Mvh. Dolemon i ruskiga Swedala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 4 timmar sedan, skrev Dolemon: Dottern på semester trip (Någonstans i Thailand) men det finns säkert någon räv som känner igen bakgrunden 5555 Men i morgon bär det av hem till Ayutthaya å jobb igen Mvh. Dolemon i ruskiga Swedala Vilken bakgrund? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 47 minuter sedan, skrev Mankan: Vilken bakgrund? Ja säger det samma ... MPerfomance vattenskoter verkar häftigt /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 14 timmar sedan, skrev ellim63: Har Du pyntat tidigt till julen, eller har du hängt Patrik Sjöstjärna i fönstret????😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 1 timme sedan, skrev Raggarn: Har Du pyntat tidigt till julen, eller har du hängt Patrik Sjöstjärna i fönstret????😂 Den har hängt några år... Fast det var en jäkla fin fullmåne fast den såg bättre ut i verkligheten.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 Seckna rasister de är här i Santo Domingo... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 17 minutes ago, Benriach said: Seckna rasister de är här i Santo Domingo... Har bara varit på rundtur där, häftig stad med anor. När jag var där 2018 så låg det en Mexikanst örlogsfartyg med den största jävla flagga jag har sett, förutom den de har i Mexico City Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 22, 2021 Dela Inlagd Oktober 22, 2021 Frisk luft när jag var ute och spatserade i morse. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 22, 2021 Dela Inlagd Oktober 22, 2021 Ett litet ankare tidsmässigt daterat till när @Scandinaviancorner var en ung oförstörd och oskuldsfull jungman... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 4 timmar sedan, skrev Benriach: Ett litet ankare tidsmässigt daterat till när @Scandinaviancorner var en ung oförstörd och oskuldsfull jungman... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 On 2021-10-21 at 10:06, skrev måne: Jajjamensan Ha Ha Goa gubbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 En gång för länge sedan så snokade jag runt uppe i Isaan och då passade jag på att fotografera livet på landet och de får bli mitt bidrag till dagens bild(er) Någonstans på vischan inte allt för långt från civilisationen för det går ju ett järnvägsspår där A former farmer boy ? Nu när jag ser på de här bilderna så får jag villigt erkänna att jag gärna åker tillbaka till bystan igen Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 26, 2021 Dela Inlagd Oktober 26, 2021 Jakten på den försvunna Audin 😀 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 26, 2021 Dela Inlagd Oktober 26, 2021 2 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Jakten på den försvunna Audin 😀 Hoppas ägeren lever Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 On 2021-10-26 at 11:38, skrev Arnold Layne: Jakten på den försvunna Audin 😀 Hade varit värre om nollan bakom ratten legat där...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 34 minutes ago, Alarik said: Hade varit värre om nollan bakom ratten legat där...... Stor Brynäsare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 (ändrad) Cctv på kvällen. Helt nöjd med kameran. Ändrades Oktober 30, 2021 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 3 timmar sedan, skrev Surin P3: Cctv på kvällen. Helt nöjd med kameran. Var e brudarna? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 Inte bara dödskallar på MPR! 😉 Det finns tre rejäla dödskallar även i Slottsparken, Örebro. La Catrina heter hon på bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 Grönt och vackert hemma i trädgården nu efter regnperioden, och luften är frisk och ren. Kollade med min PM 2,5 mätare i lördags och fick värdet 003. Upp till 025 är utmärkt. Men man behöver lite mijöombyte ibland, så igår tog jag bilen till Pattaya för avkoppling där ett par veckor. I morse klockan 7 tog jag min första morgonpromenad längs Pattaya Beach. Lugnt och skönt och vackert här också. Befann mig i skuggan vid Central Festival när jag tog fotot nedan. Morgonsolen från öster lyser effektfullt upp båtarna och de vita husen vid Royal Cliff Garden längre bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 Inte lätt att vara normal svensk, Pia beställer nudlar från amazon för 100kr, på en rikemansskola i London hennes boende- och klasskamrat tycker detta är en helt normal söndagslunch så det blev till att lägga till ett av mina kort på Pias Apple Pay Så hon kunde ”lyxa” till det med En burgare från shake shack via delivero Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 (ändrad) En gång så vandrade jag längs ett järnvägsspår och då fick jag ett oväntat möte. Det var inte alls ett runaway train som mötte mig utan en halvgalen hund som ansåg att just den här delen av det mer än tvåhundra mil långa järnvägsspåret tillhörde hans revir och där skall det minsann inte komma någon vandringsman och tro att han kan inkräkta hur som helst. Alfahannen skällde och morrade men jag tog inte någon större notis om jycken och tittade lite lojt åt hans håll och lät honom hållas. Efter en stund så tystnade han och funderade på varför han inte kunde skrämma den där drummeln som inkräktade på hans revir Han har nog blivit senildement den där stackars Ratata Luke the Drifter Ändrades Oktober 31, 2021 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu