Jan L Inlagd Oktober 5, 2010 Dela Inlagd Oktober 5, 2010 Hej Var ute och promenerade att tag i går tillsammans med kameran. Satte ihop ett litet bildspel av detta. På med ljudet. Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 5, 2010 Dela Inlagd Oktober 5, 2010 Detta är dagens "fyllehund" bild. Stefan5300 där är min kompis har letat efter honom länge, hälsa honom så gött. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 5, 2010 Dela Inlagd Oktober 5, 2010 Ett konferansplace norr om Romelanda har glömt namnet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Å så här ser di ut när dom inte är HDR fixade När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 slussen i Lilla Edet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Några höstbilder tagna på Risön utanför Marstrand i Lördags /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Svennis och första träningen med nya laget - i Pattaya. Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 En tur till migrationsverket samt lite sightsing idag /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Hittade en stackars lila hundflicka på Chatuchack weekend market. Försökte förklara för henne att det finns massor av hundpojkar som tycker om lila flickor, men hon hade bestämt sig. Hon var deprimerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 En tur till migrationsverket samt lite sightsing idag /Enis De va en ovanlig kyrka Ligger den i Gävle Enis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Hittade en stackars lila hundflicka på Chatuchack weekend market. Försökte förklara för henne att det finns massor av hundpojkar som tycker om lila flickor, men hon hade bestämt sig. Hon var deprimerad. OjOjOj, de ögonen kan få vilket hjärta som helst att brista. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Nä Clion, de va Uppsala domkyrka Tyvärr slut på + i denna tråd Enis du kunde väll hört av dig i förtid så hade vi tagit en gooooood lunch (samma sak som gratis) “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Ris är bra att ha, antingen till att äta eller också ha det som handbroms. Det tyckte väl risuppköparna som var hos förra hösten. Hur många rissäckar kan det lastas på en pickup? Troligtvis alltid en till. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 7, 2010 Dela Inlagd Oktober 7, 2010 (ändrad) Den här äldre damen brukar att hälsa på frugan emellanåt och då brukar hon få en stänkare, vilket hon gillar. Ändrades Oktober 7, 2010 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 (ändrad) Hej på er här kommer några naturbilder från de djupa skogarna i småland, på måndag är det dags för älgjakt. Jag var lite nyfiken på vem som åt ur äppelhögen så jag har införskaffat mig en åtelkamera . Det ser lovande ut tills på måndag. Grisar är det hur mycket som helst så älgarna får inte så stor del av högen. Mvh Maakaao Ändrades Oktober 8, 2010 av maakaao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Nä Clion, de va Uppsala domkyrka Tyvärr slut på + i denna tråd Enis du kunde väll hört av dig i förtid så hade vi tagit en gooooood lunch (samma sak som gratis) Resten av gängen då När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Nu e klockan 09.00 SKA DI INTE ÖPPNA SNART Den här fågeln står tydligen varje morgon utanför feskekörka jobbarkompisen har ett liknande foto på han.och själv hade han sett ett anat foto på han.så idag när ja skulle till Thaikonsulatet så tänkte ja kolla och nog tusan stod han där 0855 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Nu e klockan 09.00 SKA DI INTE ÖPPNA SNART Den här fågeln står tydligen varje morgon utanför feskekörka jobbarkompisen har ett liknande foto på han.och själv hade han sett ett anat foto på han.så idag när ja skulle till Thaikonsulatet så tänkte ja kolla och nog tusan stod han där 0855 Annars brukar ju torskarna stå på kö där bakom, dock vid en annan tid på dygnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Annars brukar ju torskarna stå på kö där bakom, dock vid en annan tid på dygnet ja den va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Annars brukar ju torskarna stå på kö där bakom, dock vid en annan tid på dygnet Och vad luktar det ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Och vad luktar det ? ja får fråga måsen förkylde arne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 ja får fråga måsen förkylde arne Mås:te jag det ? Du vet väl att havstruten är världens mest musikaliska fågel ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Mås:te jag det ? Du vet väl att havstruten är världens mest musikaliska fågel ? trut ja han va änna stor i mun.Nu ska ja hämta teroristen å gå och klippa han sen blir de lite fredasclirr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 trut ja han va änna stor i mun.Nu ska ja hämta teroristen å gå och klippa han sen blir de lite fredasclirr Nope. Han är en Mås-art ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 (ändrad) Och vad luktar det ? Sur Torsk Ändrades Oktober 8, 2010 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu