Alarik Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 49 minuter sedan, skrev Amigo: Erotisk konst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 1 timme sedan, skrev Alarik: Erotisk konst? Jag tänkte på matlagning "Ballongvisp" /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 3 timmar sedan, skrev Enis: Jag tänkte på matlagning "Ballongvisp" /Enis Då är kanske namnet på konstverket "Molnvisp". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 7 timmar sedan, skrev Alarik: Erotisk konst? Jag fick ribba direkt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 Dagens bild även om budskapet är gammalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 Filade ytterligare lite grand, kanske till det bättre, på några av bilderna jag tog senast jag var på besök i fiskebyn... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 13, 2021 Dela Inlagd September 13, 2021 (ändrad) Detta innehåll blev belönat! Luke the Drifter blev belönad med 'MPR Stjärna' och 50 poäng. Den här bilden knäppte jag då jag tog en iskall vid havet i Pak Nam Pran. Det finns många platser i Thailand som jag gillar att åka till och det här är en av dem och nu börjar man allt vilja åka till den här stranden igen. Luke the Drifter Ändrades September 13, 2021 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 15, 2021 Dela Inlagd September 15, 2021 En iskall i Alexandria? Nej inte riktigt för den här ölen tog jag på en helt annan kontinent. En iskall på Serendipity Beach, Kambodja Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 15, 2021 Dela Inlagd September 15, 2021 (ändrad) Kollegor till mina polare hemmavid Ändrades September 15, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 15, 2021 Dela Inlagd September 15, 2021 (ändrad) Här är polaren utan huvud. Sekretess Ändrades September 15, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 16, 2021 Dela Inlagd September 16, 2021 16 timmar sedan, skrev 65Selander: Kollegor till mina polare hemmavid Kallas de möjligen för Helan och Halvan? Ja, inte när de hör det kanske.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 16, 2021 Dela Inlagd September 16, 2021 17 timmar sedan, skrev 65Selander: Kollegor till mina polare hemmavid Ser ut att vara någon IT anställd som knyckt lite bokstäver från bilen...... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 16, 2021 Dela Inlagd September 16, 2021 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Ser ut att vara någon IT anställd som knyckt lite bokstäver från bilen...... 😉 Trodde först att du gått och blivit polis. Finns viss likhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 16, 2021 Dela Inlagd September 16, 2021 47 minuter sedan, skrev Alarik: Trodde först att du gått och blivit polis. Finns viss likhet. Poliser är det inget fel på, behövs flera modiga! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 De här bilderna knäppte jag då jag tittade på en show med ungdomar i ensemblen. Platsen är Chiang Rai. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 20, 2021 Dela Inlagd September 20, 2021 Undrar vad som försiggår där på Bkk Hospital? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 20, 2021 Dela Inlagd September 20, 2021 Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 20, 2021 Dela Inlagd September 20, 2021 I en hiss på Korsnäsverken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 20, 2021 Dela Inlagd September 20, 2021 Dotterns sushiplanka på hennes födelsedag i Fredags samt kakor som en kompis till henne gjort enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd September 23, 2021 Dela Inlagd September 23, 2021 Kvarterets nya hamburgerbar. F-skattsedel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 23, 2021 Dela Inlagd September 23, 2021 Här tar stranden slut och du möts av berget Khao Takiab. Hua Hin, provinsen Prachuap Khiri Khan Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 23, 2021 Dela Inlagd September 23, 2021 Letar efter mina bilder från 2008 typ när jag var i Rio, det blir lite konstigt för datorn jag har är från 2015! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 25, 2021 Dela Inlagd September 25, 2021 Årets trav mode, bootsen målade som dala hästarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 29, 2021 Dela Inlagd September 29, 2021 Det här håller på att bli ett stående inslag här i Jakan. Polis helikopter som spanar runt 1-2ggr i veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 1, 2021 Dela Inlagd Oktober 1, 2021 Lätt att åka iväg iaf (obs, han anser sig vara färdigparkerad.....)😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu