Enis Inlagd Augusti 25, 2021 Dela Inlagd Augusti 25, 2021 42 minuter sedan, skrev ellim63: Känns bra att jag fortfarande har den där konstnärliga ådran... 😄 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 On 2021-08-23 at 22:42, skrev Enis: @Soengsang idag skulle du ha passerat och tutat i mistluren när mor 73 bast körde lite yoga på bryggan enis Fredag eftermiddag tänkte jag passera där..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 Road trip till Rayong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 Inte dagens men från i söndags. FFF (Floating fat farang) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 13 timmar sedan, skrev Peter Hultgren: Inte dagens men från i söndags. FFF (Floating fat farang) Så jag kom att tänka på............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 On 2021-08-25 at 20:23, skrev Kötthandlarn: Gylle? Väldigt nära Gislöv. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 Var är jag? Eller var var jag? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 4 minutes ago, Amigo said: Var är jag? Eller var var jag? Tornio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 1 timme sedan, skrev Amigo: Var är jag? Eller var var jag? På fel sida av älven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 Vors nagerst ge du... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 (ändrad) Temat för dagens två bilder är "höga höjder". Den här bilden knäppte jag då jag besökte templet uppe på berget Khao Chong Krachok, Prachuap Khiri Khan Den här bilden knäppte jag idag och det var då jag var uppe på en höjd strax söder om Stockholm Nu är det ganska besvärligt att komma upp på den här höjden, det var mycket lättare förr. Ja, det gäller båda de här höjderna 😄 Luke the Drifter Ändrades September 3, 2021 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 Tysta leken slutade nu…. när man viskade knappt hörbart - skall vi ta en tur till skogen. ja jävlar vilket tjatter det blev på en gång. 🤨 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Enis: Tysta leken slutade nu…. när man viskade knappt hörbart - skall vi ta en tur till skogen. ja jävlar vilket tjatter det blev på en gång. 🤨 enis Ändrades September 3, 2021 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 29 minuter sedan, skrev Enis: Tysta leken slutade nu…. när man viskade knappt hörbart - skall vi ta en tur till skogen. ja jävlar vilket tjatter det blev på en gång. 🤨 enis Never go to bed mad, stay up and fight Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Den här bilden råkade jag i all hast knäppa någonstans i Thailand och om jag får lov att kommentera bilden så blir kommentaren...... - Jag vill hem! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Malmö "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 (ändrad) Dottern lätt påkörd, bara små skador på bilen, båda förarna ok Personen i bilden oskyldig, är min komandora 5555 Mvh. Dolemon Ändrades September 6, 2021 av Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 Oj. Blev vist fel guling där. Förlåt. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 6 minuter sedan, skrev Nutteman: Oj. Blev vist fel guling där. Förlåt. MVH Nutteman Lungt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 11 minuter sedan, skrev Nutteman: Oj. Blev vist fel guling där. Förlåt. MVH Nutteman Du kan ändra lagd karma, men det kanske du vet redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Du kan ändra lagd karma, men det kanske du vet redan. Nej, det viste jag inte. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 7, 2021 Dela Inlagd September 7, 2021 De här bilderna knäppte jag inte idag men jag låter dem ändå gå som dagens bild. När jag kom över bron till Laos så fick jag en varning och den tog jag på allvar. Äh, pyttsan. Jag har ju med mig livvakter från Hammarbyklacken och som inte det vore nog så har de har de med sig förstärkning av den lokala gerillan. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 7, 2021 Dela Inlagd September 7, 2021 8 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: De här bilderna knäppte jag inte idag men jag låter dem ändå gå som dagens bild. När jag kom över bron till Laos så fick jag en varning och den tog jag på allvar. Äh, pyttsan. Jag har ju med mig livvakter från Hammarbyklacken och som inte det vore nog så har de har de med sig förstärkning av den lokala gerillan. Luke the Drifter Lita inte på dom där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 8, 2021 Dela Inlagd September 8, 2021 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu