NiceBeaver Inlagd Juli 26, 2021 Dela Inlagd Juli 26, 2021 2 timmar sedan, skrev Esspe: Lite snåla Happy Hour tider, gäller att dricka fort. Exakt. Och så står det vem som är hemlig gäst. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 26, 2021 Dela Inlagd Juli 26, 2021 13 timmar sedan, skrev Rillex: Det kan inte vara en allvarlig poster 🤣 Men svårt att gissa vem som är ”tvånis”! 2 timmar sedan, skrev Esspe: Lite snåla Happy Hour tider, gäller att dricka fort. 14 minuter sedan, skrev NiceBeaver: Exakt. Och så står det vem som är hemlig gäst. Tja var nog mycket skämt bakom den postern... men tillställningen var på riktigt Och för de som ej vet https://www.geocaching.com/geocache/GC4YXKA_hoglidens-svaraste?guid=62cf78ff-ae38-474f-996c-fed2ab2348bf Så var det dit man vallfärdade för dans och disco under många årtionden men sedan länge är det slut med synd där och nu endast frälsning https://www.hoglidenkyrkan.se/ Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 28, 2021 Dela Inlagd Juli 28, 2021 (ändrad) En Thai veteran i orten. Mua thai linne. Fake guld kedja. Bra bronzning. Munskydd som hänger vid hakan. Pådyvlar dom som vill sitta bredvid på bänken handsprit. Tyvärr är orten full med psykfall. Under tiden jag stod där gick en annan snubbe runt och gormade random. I bakgrunden ett kontor dit man kan skicka soss-pengar utomlands. Fullt med folk där. En blandning av 80% invandrare och svenskar som aldrig kom därifrån och några 80 åriga tanter som bott i hyreslägenhet hela sitt liv och inte heller kom därifrån, 80 åriga tanter ofrivilligt förflyttade till arabien. SKHLM som det heter nuförtiden. Ändrades Juli 28, 2021 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 29, 2021 Dela Inlagd Juli 29, 2021 On 2021-07-26 at 07:40, skrev Enis: Tja var nog mycket skämt bakom den postern... men tillställningen var på riktigt Och för de som ej vet https://www.geocaching.com/geocache/GC4YXKA_hoglidens-svaraste?guid=62cf78ff-ae38-474f-996c-fed2ab2348bf Så var det dit man vallfärdade för dans och disco under många årtionden men sedan länge är det slut med synd där och nu endast frälsning https://www.hoglidenkyrkan.se/ Enis Ja, Glidhögen var en klassiker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 29, 2021 Dela Inlagd Juli 29, 2021 35 minutes ago, rolba said: Ja, Glidhögen var en klassiker. och efter ner på Möljen å slabba burgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 31, 2021 Dela Inlagd Juli 31, 2021 Gäller att satsa på det senaste när man slår till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 31, 2021 Dela Inlagd Juli 31, 2021 Tycker faktiskt att det var lite kränkande att man tvingar rullstolsbundna att parkera ovanpå varandra i en soptunna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 31, 2021 Dela Inlagd Juli 31, 2021 Dagsfärsk rapport på blomster och odlingar hemma hos oss.. underbart, älskar det! ❤️🇸🇪❤️ 🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 1, 2021 Dela Inlagd Augusti 1, 2021 Mitt bidrag till dagens bild är inte från idag utan från en helt annan dag men jag låter den ändå gå som dagens bild. Inte nog med att bilden inte är från idag, det blir fler än en bild. Då jag var ute på äventyr i Isaan så åkte jag tåg och jag tror att det här är någonstans mellan Korat och västerut ner mot Saraburi. Här är min vän på vägen och hennes kamera fick jobba lika hårt som min kamera Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 Hornborgasjön.... "Grus Grus" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 dagens fucking barrskog enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 Äldsta dotterns "Hotell rum" i 2 veckor Covid övervaknings karantän Ayutthaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 KuÄr man förvånad 😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: dagens fucking barrskog enis I det här vädret?!! Jag går inte ens ut till garaget idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: dagens fucking barrskog enis Varför fixar du inte så frun tar körkort ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 1 timme sedan, skrev Tallviking: Varför fixar du inte så frun tar körkort ? Hon tycker kanske det är onödigt. Dyrt och besvärligt och så har hon ju alltid en chaufför till reds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 1 timme sedan, skrev Tallviking: Varför fixar du inte så frun tar körkort ? Då blir han ju av med bilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 4 timmar sedan, skrev Enis: dagens fucking barrskog enis Köp en elcykel till frugan, så slipper du vara taxi. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 6 minuter sedan, skrev FF: Köp en elcykel till frugan, så slipper du vara taxi. FF Packmoppe ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 7 minuter sedan, skrev FF: Köp en elcykel till frugan, så slipper du vara taxi. FF Gillar du inte @Enis fina bilder från svampskogen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Augusti 3, 2021 Dela Inlagd Augusti 3, 2021 18 timmar sedan, skrev Dolemon: Äldsta dotterns "Hotell rum" i 2 veckor Covid övervaknings karantän Ayutthaya Tycker mest att det ser ut som ett cluster för smittspridning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 3, 2021 Dela Inlagd Augusti 3, 2021 5 timmar sedan, skrev lasseiudon: Tycker mest att det ser ut som ett cluster för smittspridning. Ja alla som ska sova där har Covid 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 3, 2021 Dela Inlagd Augusti 3, 2021 Då jag var på äventyr i Isaan så snokade jag runt i gränstrakterna Udon Thani, Nong Khai och Sakhon Nakhon. Jag tror att det här kan vara i närheten av Bandung men jag är inte helt säker. Vid det här tillfället så körde jag runt på moppe och här har jag stannat vid en liten flod Vilka häftiga blomlådor de har här. Tillverkade av lastbilsdäck Självklart så blev det några tempelbesök längs min färdväg Det skulle vara kul att veta hur många tempel jag har besökt i Thailand. Det är åtskilliga, det vet jag med säkerhet men hur många det kan vara vågar jag inte gissa på. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 3, 2021 Dela Inlagd Augusti 3, 2021 On 2021-07-26 at 07:40, skrev Enis: Tja var nog mycket skämt bakom den postern... men tillställningen var på riktigt Och för de som ej vet https://www.geocaching.com/geocache/GC4YXKA_hoglidens-svaraste?guid=62cf78ff-ae38-474f-996c-fed2ab2348bf Så var det dit man vallfärdade för dans och disco under många årtionden men sedan länge är det slut med synd där och nu endast frälsning https://www.hoglidenkyrkan.se/ Enis Har du en historia från Hudiksvall?Högliden låg väl inte på Malnbaden? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 3, 2021 Dela Inlagd Augusti 3, 2021 53 minuter sedan, skrev måne: Har du en historia från Hudiksvall?Högliden låg väl inte på Malnbaden? Där har du rätt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu