Stoneys Inlagd Juli 10, 2021 Dela Inlagd Juli 10, 2021 Fick med en thai kärring också. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 10, 2021 Dela Inlagd Juli 10, 2021 Tja om det drar ihop sig till regn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 11, 2021 Dela Inlagd Juli 11, 2021 Den här bilden knäppte jag då jag var ute på moppetur och jag är ganska säker på att det här är någonstans på gränsen till Burma. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 8 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Den här bilden knäppte jag då jag var ute på moppetur och jag är ganska säker på att det här är någonstans på gränsen till Burma. Luke the Drifter Ja snart så har du fått båda sprutorna och you are on the road again to the land of smile! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 man kan ju alltid hoppas gissa djuret enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 man kan ju alltid hoppas gissa djuret enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juli 17, 2021 Dela Inlagd Juli 17, 2021 Såg ut som att någon hade hängt en gullig snodd på vår grind. Kanske var den gullig men någon snodd var det nog inte. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 17, 2021 Dela Inlagd Juli 17, 2021 En röd ros när solen går ner.. Sverige är Underbart så här års! ❤️🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juli 18, 2021 Dela Inlagd Juli 18, 2021 Pengarna rullar in 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 Kvarterets plåtis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 var ute och fräste en halvtimma på förmiddagen i den blåa Premiär i elbil för mig enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Enis: Premiär i elbil för mig enis Hur tyckte du att Polestar var då? Testrapport tack! Ändrades Juli 19, 2021 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 Covidskräck överallt, Big C vid lunchtid idag. Normalt fullsatt, nu inga bord. Alltid fullpackat med små försäljningsbås. Ungarnas game park. Jag åkte dit för att köpa ett par nya sandaler men sandalavdelningen var avspärrad. Här brukar det vara bra flöde. Endast hämtmat på KFC. Glöm inte att kolla tempen i pannan och tvätta händerna med odrickbar sprit innan du går in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 10 minuter sedan, skrev Abercrombie: Hur tyckte du att Polestar var då? Testrapport tack! Verkar vara redig byggkvalitet, kändes fast och fin. Måste vara bättre isolerad än min passat alltrack då vägbruset jag är van vid stämde inte med vad jag är van att se hastighetsmätaren på. Sjukt liten sikt bakåt om man vände sig om… men meningen är väl att man skall använda sig av backspeglarna och 360 kameran lekte inte alls mycket med infotainmentsystem utan koncentrerade mig på körupplevelsen fungerade enkelt att lära sig enpedals körning bara släppa på gasen så bromsade den häftig känsla att den bara gasar och gasar. inte direkt stor bil dock, man känner sig som förare omslukad, golvet inbillade jag mig vara högre upp än man är van vid vid insteg och i förhållande till sits. i baksätet så tog mina 1.76 näst inpå i taket Ingen bil som fungerar i svamp och bärskogen, litet bagageutrymme enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 On 2021-07-17 at 17:30, skrev Atom: Såg ut som att någon hade hängt en gullig snodd på vår grind. Kanske var den gullig men någon snodd var det nog inte. Ser ut som en Golden Tree Snake? Isf helt ofarlig men duktiga på att klättra. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 Minihuset klart. Två elektriska premiumfåtöljer i läder. Och utsikten är helt ok. Bra rum att dricka whisky i eller läsa en bok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 Det gäller att hålla hjulen snurrandes. För åtta år sedan bestämde lokalpampen att alla soier här skulle asfalteras, tidigare var det betong plattor. Två år efter att hela området hade asfalterats med usel asfalt grävde de upp ett två meter brett dike mitt i huvudsoien för att lägga ner stora cementrör med galler på toppen för dränering och lagade sedan upp med en ny mittsträng asfalt. Två år därpå hade mittsträngen sjunkit och var full av potholes så de la ny asfalt över hela soien. Två år efter det grävde de upp ett halvmeter brett dike på ena sidan av alla soier för att lägga nya vattenrör till fastigheterna och lagade sedan upp med en asfaltsträng. Nu har dräneringsgallerna mitt i huvudsoien sjunkit farligt mycket och en del har försvunnit ner i avgrunden så de byts just nu ut mot runda brunnslock. Burmeser gör naturligtvis jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Juli 23, 2021 Dela Inlagd Juli 23, 2021 Ännu hårdare lockdown några veckor framåt, speciellt i shopping malls. Restauranger stängda. Coffee shops stängda. Bagerier stängda. Banker stängda. Smånasare stängda. Biltvättar stängda. Kvarterets Hardware store håller öppet men man får inte komma in och rota bland grejorna längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Juli 24, 2021 Dela Inlagd Juli 24, 2021 Hur snabbt kan man öppna ett nytt café? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 24, 2021 Dela Inlagd Juli 24, 2021 varför är den en banan 🍌 på min taskbar? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 Ett par andra versioner av de bilder jag la in från fiskebyn senast i Every picture tells a story... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 Höjdarkväll i Hudiksvall igår (tydligen) med på tavlan var man ju och även på bild på sätt och vis 😉 kan ni peka ut Enis… i detta fallet inte jag men en släkting. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev Enis: Höjdarkväll i Hudiksvall igår (tydligen) med på tavlan var man ju och även på bild på sätt och vis 😉 kan ni peka ut Enis… i detta fallet inte jag men en släkting. enis Det kan inte vara en allvarlig poster 🤣 Men svårt att gissa vem som är ”tvånis”! Ändrades Juli 25, 2021 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 26, 2021 Dela Inlagd Juli 26, 2021 10 timmar sedan, skrev Enis: Höjdarkväll i Hudiksvall igår (tydligen) med på tavlan var man ju och även på bild på sätt och vis 😉 kan ni peka ut Enis… i detta fallet inte jag men en släkting. enis Lite snåla Happy Hour tider, gäller att dricka fort. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu