clion Inlagd Juni 21, 2021 Dela Inlagd Juni 21, 2021 Är ju Blåvit fantast sen barnsben och vad med under uefacuppen och Europa cupen Men vi är ju ett gäng som tränar på Volvo tuves anläggning och får två år sen var de ett par gym vänner som tog med mig på Kopparbergs matcher sen var jag såld på damfotboll och den glädje jag kände när Häcken tog över laget oj oj Och igår 10-0 mot AIK härlig fotboll Så idag har jag investerat i en tröja Har ingen Blåvit tröja utan det är bara damfotboll som gäller nu Tröjan gick på 800kr dyrt men värt Och nu har jag sett vilken grym anläggning som Häcken har Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 21, 2021 Dela Inlagd Juni 21, 2021 24 minuter sedan, skrev clion: ALCOHOL-FREE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 21, 2021 Dela Inlagd Juni 21, 2021 2 timmar sedan, skrev clion: Är ju Blåvit fantast sen barnsben och vad med under uefacuppen och Europa cupen Men vi är ju ett gäng som tränar på Volvo tuves anläggning och får två år sen var de ett par gym vänner som tog med mig på Kopparbergs matcher sen var jag såld på damfotboll och den glädje jag kände när Häcken tog över laget oj oj Och igår 10-0 mot AIK härlig fotboll Så idag har jag investerat i en tröja Har ingen Blåvit tröja utan det är bara damfotboll som gäller nu Tröjan gick på 800kr dyrt men värt Och nu har jag sett vilken grym anläggning som Häcken har Blackstenius är grymt bra........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 22, 2021 Dela Inlagd Juni 22, 2021 15 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Blackstenius är grymt bra........ Ja och rolig teknisk fotboll också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 22, 2021 Dela Inlagd Juni 22, 2021 23 timmar sedan, skrev clion: Är ju Blåvit fantast sen barnsben och vad med under uefacuppen och Europa cupen Men vi är ju ett gäng som tränar på Volvo tuves anläggning och får två år sen var de ett par gym vänner som tog med mig på Kopparbergs matcher sen var jag såld på damfotboll och den glädje jag kände när Häcken tog över laget oj oj Och igår 10-0 mot AIK härlig fotboll Så idag har jag investerat i en tröja Har ingen Blåvit tröja utan det är bara damfotboll som gäller nu Tröjan gick på 800kr dyrt men värt Och nu har jag sett vilken grym anläggning som Häcken har DamHäcken de är grejer de.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2021 Dela Inlagd Juni 22, 2021 14 minuter sedan, skrev rolba: DamHäcken de är grejer de.😉 Häckar och buskar...... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 24, 2021 Dela Inlagd Juni 24, 2021 Träffade på några skojiga gökar idag när jag var ute och rastade 740:n. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 24, 2021 Dela Inlagd Juni 24, 2021 5 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Träffade på några skojiga gökar idag när jag var ute och rastade 740:n. Citron?! Vad i hela friden.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 Polacker i trångmål utanför byn. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 26, 2021 Dela Inlagd Juni 26, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 27, 2021 Dela Inlagd Juni 27, 2021 Mitt bidrag till dagens bild är ett par foton som inte är helt purfärska men jag låter dem ändå passera som dagens bild. Vid just den här tiden så var jag "fodervärd" åt kompisens moppe och han ville att jag skulle rasta den med jämna mellanrum så att den inte skulle rosta ihop. En dag så tog jag moppen på en långtur och vi hamnade nere i byn Pak Nam Pran, en av mina små pärlor i Thailand. Men titta där ! En tvättäkta Bladerunner ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 27, 2021 Dela Inlagd Juni 27, 2021 (ändrad) On 2021-06-21 at 15:30, skrev clion: Är ju Blåvit fantast sen barnsben och vad med under uefacuppen och Europa cupen Men vi är ju ett gäng som tränar på Volvo tuves anläggning och får två år sen var de ett par gym vänner som tog med mig på Kopparbergs matcher sen var jag såld på damfotboll och den glädje jag kände när Häcken tog över laget oj oj Och igår 10-0 mot AIK härlig fotboll Så idag har jag investerat i en tröja Har ingen Blåvit tröja utan det är bara damfotboll som gäller nu Tröjan gick på 800kr dyrt men värt Och nu har jag sett vilken grym anläggning som Häcken har Den tröjan passar dig ypperligt. Först och främst att det är damstorlek men framförallt att det står "Black" på ryggen följt av "ste(i)n"... Ändrades Juni 27, 2021 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 Morgonstund har guld i mund!😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 On 2021-06-19 at 16:50, skrev ellim63: Vattenspenat (pak boong) har en otrolig växtkraft, fröna såddes i måndags! Vart köper man dessa pak bong frö? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 On 2021-06-27 at 10:39, skrev Benriach: Den tröjan passar dig ypperligt. Först och främst att det är damstorlek men framförallt att det står "Black" på ryggen följt av "ste(i)n"... Är det du som var Stein ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 24 minuter sedan, skrev conservator: Vart köper man dessa pak bong frö? Vi har köpt dom i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 14 timmar sedan, skrev ellim63: Morgonstund har guld i mund!😄 Tänkte skriva ngt dumt nu men jag var stark och lät bli....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tänkte skriva ngt dumt nu men jag var stark och lät bli....... Jag tänkte skriva Thats what she said, men jag låter bli....🙉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 30, 2021 Dela Inlagd Juni 30, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2021 Dela Inlagd Juni 30, 2021 What the f?=) Slangen har fått spunk..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 30, 2021 Dela Inlagd Juni 30, 2021 7 minuter sedan, skrev Naam kaeng: What the f?=) Slangen har fått spunk..... Ring däck akuten! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Juni 30, 2021 Dela Inlagd Juni 30, 2021 42 minuter sedan, skrev Naam kaeng: What the f?=) Slangen har fått spunk..... Nej det är en grön mamba som svalt ett byte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 30, 2021 Dela Inlagd Juni 30, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: What the f?=) Ja, det ser virkelig ud som om slangen har slugt noget. Kunne det være en vandrotte? Ändrades Juni 30, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 1, 2021 Dela Inlagd Juli 1, 2021 (ändrad) Idag var det en alldeles strålande fin dag för en sväng med hojen. Jag singlade slant om vartåt jag skulle köra och det blev utåt öarna. Självklart så blev det lite grusväg på rundan ! Eftersom jag skrev öarna så blev det både färd över broar och totalt fyra resor med bilfärjor. En perfekt hojtur i fint högsommarväder ! Edit Får att få in lite Thailand i inlägget så petar jag med två bilder på samma tema, nämligen motorcyklar vid havet. De här bilderna knäppte jag på Strandgatan i Prachuap Khiri Khan Luke the Drifter Ändrades Juli 1, 2021 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu