Avregistrerad clion Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Den här synen såg ja i morse 06.10 när ja körde darlingen till busshållplatsen.slängde av na fort som ögat å storma hem till leksaken är så impad av Edvards porträttfoto så ja börja träna på teroristen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Ja, ja. ja. Men vad smakade det ?????? Det smakade chilli, mer chilli och sedan massor av chilli. Vid sidan av den brännande smaken så var grytan mistänkt sur & syrlig. Vad det gäller den omtalade doften /lukten så säger jag . . . nej tack - den var inte trevlig - bara mysko, enträgen och alltför ovanlig för ett mänskligt doftorgan från Sverige. Mvh .SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Några Tukholmabilder tagna genom ett hyttfönster Giraffer ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Hej! Några bilder ifrån Whisky och ölmässan i Stockholm lör 2 okt. Lite dålig skärpa, men det fanns orsaker till det. Jo, det fanns Thailänska inslag också. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Samsung Galaxy S Ett fullgott alternativ när de där bra tillfällena dyker upp. Att man sedan kan redigera direkt i telefonen är ju inte helt fel heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Hurrö du SiamNilsson, ta och titta på mig! - Jag har nämligen fått en fin amulett av Pappa, - och det är en jäkla stor amulett vill jag påpeka! – Ja, förmodligen är denna lyckobringande amulett den största som du SiamNilsson har sett, så det så . . . – Okey, jo visst, . . . jag kunde bara hålla med Svågern om att hans pappas fina tapperhetsmedalj från polis-tjänstgöringen i södra Thailand är av riktigt imponerande mått. – Jag undvek dock att fråga vad Pappa Polis hade gjort för att få denna pråliga utmärkelse, hmm . . . SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Solnedgång över Östersjön men tidvis var den dimmigt......ute alltså ett skepp i sikte som nästa sekund var borta var inte så mycket folk puben mycket Kineser på båten både dit å hem och en katoy “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Avslutar med några bilder från Helsinki Torgmarknaden vid hamnen svamp fanns det Varuhuset Stockmans Finlands NK = Dyrt! Limo “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Våran skuta gammalt fyrskepp, nu meseum och pub landgång hemgång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 tack å på återseende i morgon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Några ungar i byn som "hjälper" till med trädgårdsskötseln. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Några ungar i byn som "hjälper" till med trädgårdsskötseln. Vad är det för gräs??? fan ungarna skunker ju ner 1 decimeter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Vad är det för gräs??? fan ungarna skunker ju ner 1 decimeter Har jag undrat ibland också, högt gräs kanske. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Ser ju inte så högt ut så att säga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 ja det gäller å va observant När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Frugans faster meckar dagens "tilltugg" betel. I den blå korgen är beteltillbehören och det lilla röda hinken är hennes spottkopp. Jag sa till frugan vänligt men bestämt att fastern fick allt skaffa sig en spottkopp för jag ville inte ha fullt med röda spottfläckar överallt på våra betonggjutna ytor. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Ja vad kan man då säga om nattens händelser.. mycket märkliga i alla fall Blir väckt mitt i natten av frugans storebror som med skräckslagen blick skriker ... bilen bilen bilen... Läs vidare här http://www.maipenrai.se/forum/t/5001-spoken-phii/page__view__findpost__p__230762 Dagen efter i solskenet så ser det ut så här och inga gremlins i siktet så långt ögat ögat når Bilen med eget liv Garaget med porten intryckt längst in. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Läs vidare här http://www.maipenrai...post__p__230762 Dagen efter i solskenet så ser det ut så här och inga gremlins i siktet så långt ögat ögat når Bilen med eget liv Garaget med porten intryckt längst in. /Enis Hände en liknande händelse i närheten här för några år sedan En SAAB 900 (gamla modellen där man måste lägga i backen för att få ut nyckeln) började brinna Bilen stog parkerad inne i en garagelänga med bakänden mot garageporten Startmotorn startade p.g.a branden så den sätter fart bakåt, ut genom garageporten (som åker upp) och ut på garageuppfarten Ägaren stog i sin lägenhet och såg alltihopa Ut ur garaget kom hans (brinnande) bil av sig själv Och tack vare det brann inte hela garagelängan ner utan enbart bilen skadades ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Detta är dagens "fyllehund" bild. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Detta är dagens "fyllehund" bild. Räddaren i nöden !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Samma hund fast ca 2 år emellan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Samma hund fast ca 2 år emellan. Fin hund du har Kycklingen, är det en Samojed? Min dotter har en tik på 4 år som är ett riktigt charmtroll. 1 år gammal: 3 år gammal: Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Fin hund du har Kycklingen, är det en Samojed? Min dotter har en tik på 4 år som är ett riktigt charmtroll. 1 år gammal: 3 år gammal: Mvh BBJ Tack, dottern din har en fin hund också. Det är en Vit Herdehund, eller egentligen en Vit Schäfer, men den får inte kallas för Schäfer enligt dom som bestämmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Läs vidare här http://www.maipenrai.se/forum/t/5001-spoken-phii/page__view__findpost__p__230762 Dagen efter i solskenet så ser det ut så här och inga gremlins i siktet så långt ögat ögat når Bilen med eget liv Garaget med porten intryckt längst in. /Enis Tur att det e toyota om di trilskas så e det bara å hota me aftonskrikan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu